inpakken en snel naar CS................................quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een waarschuwing voor slaan met de hak van een schoen?
Als dat geen directe exit is dan weet ik het niet meer.
Ik denk het niet. De regels zijn niet meer zo streng. Was voorheen een glas Bacardi werpen al een OW en een trapje (Nena) een exit, zo gaat het nu niet meer. iedereen zit al dagen onder de krassen builen en butsen, tanden door de lip bij Huub en Eric. En er wordt niet meer opgetreden. Zelfs Listerine spuiten mag tegenwoordig.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben dus in ieder geval 1 exit morgen. Amanda is weg. De rest zal wel een OW krijgen.
Meh, er gebeurt toch net niks...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Chill, het loopt daar echt uit de hand.
quote:Op maandag 4 juni 2007 01:11 schreef Mika25 het volgende:
Fysiek geweld zonder dat er een streamlock is? Wel héél toevallig, zo de dag voordat er weer betaald moet worden voor de streams
Ik gok op 0 exits en 0 waarschuwingen
Dan is het hek van de dam, want dan mag je dus slaan.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar het zal wel weer meevallen.
Ja, dat was echt een vuist in het gezicht van Eric...quote:Op maandag 4 juni 2007 01:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Scan, avond met de date van Eric gezien?
Fysiek geweld mag geloof ik gewoon.
Moment waarop hem het rood voor de ogen wordt. Zoals we net konden aanschouwen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |