abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196858
Nu er vreemde mensen in het huis zijn geweest zou het "spel" zijn afgelopen, volgens de spelregels.
Ik hoop niet dat dit gebeurt, hebben we niets meer over te schrijven.
Na 1500 uur weten we meer, dan komt Hummie op radio3

woensdag 6 oktober 1999 @ 15:35:00 #2
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196859
Ik heb radio3 niet kunnen horen. Kan iemand hier een verslagje van Hummie's verhaal doen?

Ik ben echt wel benieuwd wat/of dit voor gevolgen heeft. Het NL publiek in bedwang houden is al ondoenlijk, maar als je tv-concullega's zoooooooo zwak in je 'programma' inbreken doet dat iets met de Hummies van het NLse TV bestel. Maar ws heeft dit toch ook verhoging van de BBkijkcijfo's tot gevolg, dus ...

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 1999 @ 15:37:00 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196860
Hummie komt nog, nu
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 6 oktober 1999 @ 15:39:00 #4
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_196861
Hummie is niet thuis........
Is het al tijd voor aktie ?

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 1999 @ 15:39:00 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196862
Hummie was er niet, die andere wou geen commentaar geven
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_196863
Nog ff wachten. Er komt zodadelijk iemand van de persvoorlichting. Maar of die wat intressants te melden heeft?? Mijn naam is haas.Hij zal ook wel niets mogen vertellen.
Daar mogen wij niets over vertellen, wordt er waarschijnlijk gezegt. Bah!
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 1999 @ 15:47:00 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196864
Dit werd er gezegd: Tuut Tuut Tuut
  woensdag 6 oktober 1999 @ 15:48:00 #8
439 Inimini
pi_196865
Ok, de paniek is nu groot bij BB.
Ze lijken nu alles te ontkennen.....

Hoe kunnen we hier meer duidelijkheid over krijgen ?
Wie weet het email adres van WBF ?

pi_196866
De persvoorlichter had veel te zeggen.....piep....piep....piep....... wilde niet echt los komen
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_196867
Lachen man, het was een race tegen de klok, want anders zou die tuinkabouter van een Bart naar benedem gevlogen zijn. En Bob bevestigd dat hij naar binnen is gegaan, einde oefening dat BB!!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
  woensdag 6 oktober 1999 @ 15:58:00 #11
439 Inimini
pi_196868
Beeste vaag dat Tarachutist Bob niet weet wie hij gesproken heeft !!!!

pi_196869
Wat zal jij zeggen als je met een "Mona" hebt gepraat??Inderdaad alles verdringen en niet meer aan denken!!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:04:00 #13
439 Inimini
pi_196870
Ik had niet eens gesprongen maar BNN Bartje naar beneden gepleurd (zonder Tarachute)
Je kan bijna niet missen !

pi_196871
BB afgelopen?! Welnee, zei de Veronica-persvoorlichtster niet onlangs in de Volkskrant dat zij geen regels kunnen breken omdat zij de regels maken? Of hebben wij een zeer belangrijke spelregel gemist? Hoe dan ook, Hummie-appelkrummie is veel te blij met haar programma, die laat zich echt niet afschepen door een Willibrord F. En bovendien, zou het leven in het BB-huis nou plotseling zo veel gemakkelijker en/of ontspannener worden omdat er een freak met een parachute is binnengedrongen?
Een schizofreen is nooit alleen
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:11:00 #15
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196872
BB zal niet stoppen, no way. Idd regels zijn als was in de handen van BB. Er zal eerder een vet hoog hek neergezet gaan worden, met nog wat vogelgaas erover heen.

(Ik heb zojuist vernomen dat er al een delegatie van BB bij Artis op werkbezoek is )

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:17:00 #16
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_196873
Dan wordt het aleen maar moeilijker en dus leuker om in te breken!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:24:00 #17
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_196874
het is zowiezo niet leuk om in te breken. Ik hoop dat ze vandaag of morgen heel je huis leeghalen..

eikul!

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')