Maar shit men als je dag niet komt moet je 12 cossen doorlezen en ehhhh aardig wat SC ook, ik wil namelijk niks missen.quote:

Ik onthoud dat toch niet, lieverdquote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bij die ene iemeel ooit gestaan had..... Het had ook Lorraine of Lonneke oid kunnen zijn![]()

Waarom zou je de COS teruglezen!?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar shit men als je dag niet komt moet je 12 cossen doorlezen en ehhhh aardig wat SC ook, ik wil namelijk niks missen.![]()

Iemand ging champagne inschenken. Ik zeg nog kijk nou uit... Maar toen had ik al een kwart fles over me been heen... ik was helemaal niet blij... Plus dat ik zo snel opstond dat ik met me broek aan de tafel bleef haken en er van boven tot onder een scheur van denk 10 cm introk.quote:

Jezus wat een lutser...quote:Op zondag 3 juni 2007 23:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iemand ging champagne inschenken. Ik zeg nog kijk nou uit... Maar toen had ik al een kwart fles over me been heen... ik was helemaal niet blij... Plus dat ik zo snel opstond dat ik met me broek aan de tafel bleef haken en er van boven tot onder een scheur van denk 10 cm introk.

Dat is nog eens agressieve champagnequote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar ik heb 2 broeken vernagelt, me duim gekneust en me bovenbeen heeft een champagne bad gehad...
Vooral dat laatste is niet al te best. De hele binnenkant van me been is vuur rood en dik geworden... Zeer dat dat doet...![]()

quote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
...

Oei, wat errug!quote:Op zondag 3 juni 2007 23:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Iemand ging champagne inschenken. Ik zeg nog kijk nou uit... Maar toen had ik al een kwart fles over me been heen... ik was helemaal niet blij... Plus dat ik zo snel opstond dat ik met me broek aan de tafel bleef haken en er van boven tot onder een scheur van denk 10 cm introk.

Ze zitten me te pesten hequote:

quote:Op zondag 3 juni 2007 23:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar shit men als je dag niet komt moet je 12 cossen doorlezen en ehhhh aardig wat SC ook, ik wil namelijk niks missen.![]()

mijn nieuwe imago voor de 22ste eeuw...quote:

Wordt tijd dat ze jou eens aanpakken. Je komt overal mooi mee weg altijd, je lijkt wel een beetje op Brian.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zitten me te pesten he![]()
Volgens mij is er een complot
heb het altijd al geweten

Eendt wordt wel vaak met Brian vergeleken tegenwoordig.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze jou eens aanpakken. Je komt overal mooi mee weg altijd, je lijkt wel een beetje op Brian.![]()

Ik hoop dat ze met een goed georganiseerd leger komenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ze jou eens aanpakken. Je komt overal mooi mee weg altijd, je lijkt wel een beetje op Brian.![]()

Wie moet ik nou weer met vuilnis overgieten?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zitten me te pesten he![]()
Volgens mij is er een complot
heb het altijd al geweten

Cool tochquote:Op zondag 3 juni 2007 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eendt wordt wel vaak met Brian vergeleken tegenwoordig.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |