*hijgt in oor*quote:
Vecht rustig verder.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Vertel eensch![]()
Ik ben ondertussen wel even aan het vechten trouwens![]()
PC eend weet er wel raad meeequote:Op zondag 3 juni 2007 22:53 schreef Veulen het volgende:
Zal ik julie vertellen over mijn leuke dag met een klote randje?
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
*hijgt in oor*
*duwt lichaam omhoog en tracht weer los te komen*
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:
Mogge!
Aww, jakkesquote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vecht rustig verder.
Die kindertjes eend vielen wel mee. Ik heb vandaag ongeveer 150 kinderen op pony;s gehezen en er weer af. Festijn was heel erg geslaagt. Heerllijke suikerspinnen gegeten en heel veel geld opgehaald voor de boerderij.
Maar ik heb 2 broeken vernagelt, me duim gekneust en me bovenbeen heeft een champagne bad gehad...
Vooral dat laatste is niet al te best. De hele binnenkant van me been is vuur rood en dik geworden... Zeer dat dat doet...![]()
Was het echt Lot?quote:Op zondag 3 juni 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ge hadde mijn naam goed geraden vanmiddag, jochie![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:59 schreef Veulen het volgende:
en me bovenbeen heeft een champagne bad gehad...
Vooral dat laatste is niet al te best. De hele binnenkant van me been is vuur rood en dik geworden... Zeer dat dat doet...![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 23:02 schreef petraa het volgende:
Добрый вечер все, там I, снова брало herrie phthisis верхнего давления, одного что kutgeluid там.
Ik dacht dat het bij die ene iemeel ooit gestaan had..... Het had ook Lorraine of Lonneke oid kunnen zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |