Omdat Fc_k niet in de OP staatquote:
Je kent me wel en zit me gewoon uit te dagen met dat taalneukenquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ahhhh, nu helemaal
Ian ik hou van je vriendin
Ik heb het al aan Leandra gevraagdquote:Op zondag 3 juni 2007 22:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat Fc_k niet in de OP staat![]()
Ze heeft zelfs al een naamtopic gehad![]()
Sorry! Ik dacht echt dat je, net als ik, zo nieuwsgierig zou zijn dat je zou willen weten wat er stond.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kent me wel en zit me gewoon uit te dagen met dat taalneuken![]()
![]()
russianbrides.comquote:Op zondag 3 juni 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom kan ik nou geen mooie vrouw vinden met uitgesmeerde lipstick die ook nog eensch Russisch kan!?![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
russianbrides.com
"American women want to be loved and have a career, and have a lot of money to buy non-essential things, while Russian women just want to be loved."
[afbeelding]
Kan je dat zelf niet danquote:
Maar ik wil de icons van Fc_k en TherAngelina meteen in de Wiki...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan je dat zelf niet dan
Disaster wist je er anders ook prima uit te halen![]()
Ik heb daar taalent voorquote:Op zondag 3 juni 2007 22:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sorry! Ik dacht echt dat je, net als ik, zo nieuwsgierig zou zijn dat je zou willen weten wat er stond.![]()
Samen taalneuken?![]()
binnenkort ga ik naar Dublin... ik zal even een verkennend onderzoek doen...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Doe mij maar een schone Europese die de Russische taal meester is.![]()
in de wat??quote:Op zondag 3 juni 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik wil ze meteen in de Wiki...
Daar mag alleen Leandra aan zitten.
Kom je terug met feauteaux?quote:Op zondag 3 juni 2007 22:37 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
binnenkort ga ik naar Dublin... ik zal even een verkennend onderzoek doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |