quote:
Ik denk dat iemand zich heel erg vergist.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:37 schreef FuTilE het volgende:
Verjaagd uit de COS, what a lowlight in my life
Wie meinst du?quote:Op maandag 4 juni 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand zich heel erg vergist.
Ik hoop het.
Wat leuk! Jij ook hier? Jantje Pronk...quote:Op maandag 4 juni 2007 03:37 schreef FuTilE het volgende:
Verjaagd uit de COS, what a lowlight in my life
Een tijd geleden schreef je geweldig leuke posts over de streams. Je OP's waren werkelijk meesterlijk. Het zou zo leuk zijn als je dat nu ook zou doen. Ik verheug me er nu al op, jouw reactie's op wat op de streams te zien is.quote:
Ik heb geen streams.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een tijd geleden schreef je geweldig leuke posts over de streams. Je OP's waren werkelijk meesterlijk. Het zou zo leuk zijn als je dat nu ook zou doen. Ik verheug me er nu al op, jouw reactie's op wat op de streams te zien is.
Mooi...quote:Op maandag 4 juni 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
I don't mind you keeping me on pins and needles...
If I could stick to you...
And you can stick me too...
Don't Break, Don't Break My Heart...
And I Won't Break Your Heart-Shaped Glasses...
Little Girl, Little Girl, You Should Close Your Eyes,
That Blue Is Making Me High...
Zoveel je maar wil, schat. En je mag ook mij uitkafferen. Maar ik heb m'n grenzen, hoor. Ik wordt para als je me kleintje noem!quote:Op maandag 4 juni 2007 04:10 schreef cindy10 het volgende:
jaaaa gevonden!
dus hier mag ik onzin tikken??![]()
Dat ongeveer 2 keer is een beetje variabel, COS 1612 is dat ongeveer 30 keer .........quote:Op maandag 4 juni 2007 04:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb geen streams.
Ik weiger te betalen.
En DAAROM post ik per COS ongeveer 2 keer.
Waarom jij dan zegt dat ik het voor de teruglezerts verneuk is mij werkelijk een raadsel.
even ter duidelijkheid...heb niets tegen jou hoor day....quote:
tja als je gaat tellen.....quote:Op maandag 4 juni 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ongeveer 2 keer is een beetje variabel, COS 1612 is dat ongeveer 30 keer .........
Mjah, de filmpjes van deze avond staan ook al online.quote:Op maandag 4 juni 2007 04:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ongeveer 2 keer is een beetje variabel, COS 1612 is dat ongeveer 30 keer .........
stop je ermee...??quote:Op maandag 4 juni 2007 04:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, de filmpjes van deze avond staan ook al online.
Maar als ik jou ermee stoor...
Ja, als je nog reistips voor Soedan nodig hebt.... Ambtshalve weet ik precies welke gebieden je moet mijden!quote:Op maandag 4 juni 2007 03:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat leuk! Jij ook hier? Jantje Pronk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |