Een echte Hollander dus...onbestendigquote:Op maandag 4 juni 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup.
Mijn buien houden daar geen rekening mee.
Ach... je kunt de klok er redelijk op gelijk zetten... zo ongeveer een week voor ik ongesteld wordquote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 02:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... je kunt de klok er redelijk op gelijk zetten... zo ongeveer een week voor ik ongesteld moet worden![]()
Fuck...quote:Op maandag 4 juni 2007 02:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afgaande op ervaringen uit het verleden vermoed ik dus dat ik woensdag ongesteld word
Zou maar een weekje wachten danquote:Op maandag 4 juni 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fuck...
Ik mag dus wel uitkijken met mijn gegokte uitspraken![]()
Ik kan seksueel gefrustreerde tupperware-huisvrouwen aan...quote:
Nee hoor, ik heb er een week daarvoor last van, en aangezien ik afgelopen woensdagavond nogal flink uit m'n plaat gegaan ben.... ga ik uit van woensdag, en anders donderdagquote:
Who gives a fuck.quote:Op maandag 4 juni 2007 02:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er een week daarvoor last van, en aangezien ik afgelopen woensdagavond nogal flink uit m'n plaat gegaan ben.... ga ik uit van woensdag, en anders donderdag
Het is ook maar 1 of 2 dagen terror... dus dat valt nog wel mee lijkt mequote:Op maandag 4 juni 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Who gives a fuck.
Ik hou toch wel van je![]()
Je bent sowieso onmogelijkquote:Op maandag 4 juni 2007 02:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is ook maar 1 of 2 dagen terror... dus dat valt nog wel mee lijkt me
Wat lief van je
+1quote:Op maandag 4 juni 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent sowieso onmogelijk![]()
Wat maken die 2 dagen dan uit!?![]()
Trustenquote:Op maandag 4 juni 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, morgen staat er ook weer wat in de agenda('s middags pas
)
Dus: Truste![]()
![]()