Daar heb je een goed punt, dan komt hij veel beter tot z'n rechtquote:Op zondag 3 juni 2007 20:06 schreef Meganog het volgende:
Eric kan beter bij Huub gaan zitten om zich te laten uitschelden en bekogelen. Vreemd dat hij dat niet doet.
Kort gezegd.... Ik ben het met je eens....quote:
Natasia begon over met elkaar zoenen, waarna Lieke dus terug kwam. Daar schrok Natasia toch wel van en ze zei dat ze dat wel doen als het donker is.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke wil Natasja tongen ???
The madhouse continuous....
Hear Hear.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hear hear is an expression that originated as hear him, usually repeated. This imperative was used to call attention to a speaker's words, and naturally developed the sense of a broad expression of favour. This is how it is still used today, although one can always vary one's tone to express different sentiments; the Oxford English Dictionary noted around the turn of the century that the phrase is now the regular form of cheering in the House of Commons, and expresses, according to intonation, admiration, acquiescence, indignation, derision, etc.
As a parliamentary cheer, hear him, hear him! is first recorded in the late 17th century and continued into the 19th; the reduction to hear! or hear, hear! occurred by the late 18th century. However, the use of the verb hear as an imperative meaning listen! is older: a notable example is the parliamentary-sounding Then cried a wise woman out of the city, Hear, hear (King James Bible, 2 Samuel 20 verse 16).
Aside from the interjection, a number of other forms are found, such as a hear, hear (originally, of course, a 'hear him' or 'hear ye') 'a cheer'; hear-hear 'to shout "hear, hear!"'; and hear-hearer 'a person who shouts "hear, hear!"'.
![]()
Komt (alweer) door Huub omdat hij Huub omduwde bij hem afscheid van Alex?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:08 schreef Kaleddis het volgende:
Eric moet even niet meer lopen, want hij is gewond![]()
Ik denk niet dat brian eric als back up gaat beschouwen, daar vertouwt hij hem te weinig voor....quote:Op zondag 3 juni 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
BAN heeft Eric helemaal niet nodig....... tenzij Brian natuurlijk weer liever 3 back-ups heeft.
Huub heeft Eric voor Lieke ingeruild zodat hij van bil kan gaan. Eric is jaloers en voelt zich aan de kant gezet, ook niet helemaal onterecht. Eric en Huub waren een sterk team (veel sterker dan Huub en Lieke). Huub is hem nu zat en dus zoekt Eric aansluiting bij anderen. Is toch niet zo vreemd.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:09 schreef Lieve het volgende:
Wat is er gebeurt na Eric's woorden.... BAN is tot elkaar veroordeeld en wij KIEZEN voor elkaar.
Hij was het meest onbetamelijke onbetrouwbare sujet in die hele kooi!
Aanranding tot de rand van verkrachting bij iemand die SLAAPT! En dan met het hoogste woord verkondigen dat Huub HOMO is? En Lieke helemaal afbranden!
Huub is een paar weken tot Eric veroordeeld geweest en heeft die schuld dubbel en dik terug betaald! Ik hoop van harte dat Eric het hazenpad van wezels pakt. De eerstvolgende stadsbus naar huis! Want Eric kan slecht omgaan met de waarheid!
wacht maar even, dan komt er een stuk agressiequote:
Nergens voor nodig.... Security is watching him....quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk niet dat brian eric als back up gaat beschouwen, daarhij hem te weinig voor....
Maar een extra vijand van huub is natuurlijk altijd welkom![]()
nee, ik heb niet zo'n zware ademhaling, tenminste dat beweren mijn bedgenotenquote:Op zondag 3 juni 2007 20:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
geloof me, dat doe jij ook als je slaapt
Als eric echt zo gefucked richting huub blijft, is dat zeer gevaarlijk voor huub, hij kent zijn zwakke plek en is een sneak...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:13 schreef Marelle het volgende:
[..]
wacht maar even, dan komt er een stuk agressie![]()
de gasten die schreeuwden ?quote:
Vertelquote:Op zondag 3 juni 2007 20:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Kennen jullie het verhaal van de Bijtjes en de Bloemetjes
[afbeelding]
[afbeelding]
Al een paar dagen duurt het hier erg lang om op FOK te posten, soms 30 sec of langer. F5 is ook traagquote:
Schreef ik net ook al.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als eric echt zo gefucked richting huub blijft, is dat zeer gevaarlijk voor huub, hij kent zijn zwakke plek en is een sneak...
Hij kan hem volgens mij heel gemakkelijk uitlokken tot geweld![]()
Ja, die arme Huub toch...quote:Op zondag 3 juni 2007 20:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Schreef ik net ook al.
En dat zal ook gebeuren.
Ik dacht alquote:Op zondag 3 juni 2007 20:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je had het over vertouwen, maar mijn kwoot verklootte ik.
Inderdaad, zou hem graag eens in een serieuze discussie zien. Volgens mij kan hij dat best, maar heeft hij daar niet genoeg zelfvertrouwen voor.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Jammer toch dat Jaap zich zo heel vaak totaal afzijdig houdt.
Dat klopt, maar Huub is toch echt zelf bezig zichzelf langzaam maar zeker de Kooi uit te werken. Het 'geweld' van de afgelopen nacht heeft Eric niet opgezocht.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben we pech gehad.
Dan word het gewoon een saaie boel en kunnen we kappen met kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |