Niet dat ik Huub wil verdedige maar jij vind stront over de wc-bril smeren en eieren gooien niet kinderachtig of walgelijkquote:Op zondag 3 juni 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De laatste tijd komende de leuke acties toch altijd van Jaap. De dingen die Huub doet zijn of heel kinderachtig of te walgelijk voor woorden (zoals die date van Eric met nootjes bekogelen enzo).
Nou mij zul je écht niet horen klagen hoor, ik vind het allemaal prima. Morgens geen streams meer, vind ik eveneens prima.........quote:Op zondag 3 juni 2007 19:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en daarna klagen dat alles zo saai is.
Wat ze daar ook doen nooit is het goed.
Ik hoop dat er een week geen acties meer komen van Huub.
Laat de andere maar eens wat gaan doen.
Maar die doen niks.
Precies !quote:Op zondag 3 juni 2007 19:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet dat ik Huub wil verdedige maar jij vind stront over de wc-bril smeren en eieren gooien niet kinderachtig of walgelijk![]()
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 3 juni 2007 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De laatste tijd komende de leuke acties toch altijd van Jaap. De dingen die Huub doet zijn of heel kinderachtig of te walgelijk voor woorden (zoals die date van Eric met nootjes bekogelen enzo).
quote:Op zondag 3 juni 2007 19:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet dat ik Huub wil verdedige maar jij vind stront over de wc-bril smeren en eieren gooien niet kinderachtig of walgelijk![]()
Hoe Jaap Juf Judith aanpakte vond ik echt wel lachen ja. Maar misschien is het allemaal wel even kinderachtig idd.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Idd!quote:Op zondag 3 juni 2007 19:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die tijd is nu echt geweest hoor.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
Misschien speelt Eric wel een dubbelrol, en brieft 'ie strax alles aan Huub door.
Ik vind het idd schitterend als Jaap het doet.. cker omdat hij er zelf ook dubbel om ligt.. Het is/lijkt meer kinderachtig als Huub het doet omdat het niet origineel is imoquote:Op zondag 3 juni 2007 19:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe Jaap Juf Judith aanpakte vond ik echt wel lachen ja. Maar misschien is het allemaal wel even kinderachtig idd.
Hoopikquote:Op zondag 3 juni 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
Misschien speelt Eric wel een dubbelrol, en brieft 'ie strax alles aan Huub door.
Ik doe met je meequote:Op zondag 3 juni 2007 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat wat zijn de léuke acties van Jaap dan ????
![]()
BEAN?quote:Op zondag 3 juni 2007 19:56 schreef robert2006 het volgende:
eric is nu officieel tot BAN toegetreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |