Aarrgh als je nog een keer frituur zegt word ik gek stop it!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vandale als absolute waarheid zien
Vandale neemt alle woorden op die worden gebruikt in de samenleving. Geen wonder dat dat ding volstaat met patat onzin.
Het is gewoon een feit
Frieten maak je in een friteuse met frituurvet of je haalt ze bij de frituur.
ongekend wat een domheidquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:37 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vandale als absolute waarheid zien
Vandale neemt alle woorden op die worden gebruikt in de samenleving. Geen wonder dat dat ding volstaat met patat onzin.
Het is gewoon een feit
Frieten maak je in een friteuse met frituurvet of je haalt ze bij de frituur.
Maastricht hoort ook bij Nederland... maar blijkbaar vinden de meeste hollanders van nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat Maastricht bij Nederland hoorde.![]()
Ga naar Belgie verhuizen jij gare vuilak. [afbeelding]
En nu ga je ook nog google zoekresultaten als absolute waarheid gebruiken?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ongekend wat een domheid
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=patat+&word2=friet
tjek
patat wint
Frituurquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Aarrgh als je nog een keer frituur zegt word ik gek stop it!Wat een kut woord
Opgelost slotje!quote:Op maandag 4 juni 2007 09:45 schreef switchboy het volgende:
[..]
Ja omdat je het frituurd. Een gefrituurde kroket is toch ook geen friet?
Patat-frites betekend gefrituurde aardappel in het frans. We nomen een kroket toch ook geen kroket-frites maar gewoon kroket. En daarom is patat gewoon patat![]()
Flikker maar op van FOK het is NL dat is Nederlands dat is HOllands, aangezien je dat niks vind flikker je maar op.quote:
Wat gebruik jij als waarheid? Het woord van de Limburgers? Limburgers zijn het domste volk in Europa en PeZu komt tenminste met feiten en jij lult er alleen over.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En nu ga je ook nog google zoekresultaten als absolute waarheid gebruiken?![]()
Inderdaad, hoe ongekend dom van je.
waar beweer ik dat dat de absolute waarheid is?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:40 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En nu ga je ook nog google zoekresultaten als absolute waarheid gebruiken?![]()
Inderdaad, hoe ongekend dom van je.
Het zit je diep hé?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker maar op van FOK het is NL dat is Nederlands dat is HOllands, aangezien je dat niks vind flikker je maar op.
Frituren doe je thuisquote:
Google zoekresultaten en woordenboeken zijn geen feitenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat gebruik jij als waarheid? Het woord van de Limburgers? Limburgers zijn het domste volk in Europa en PeZu komt tenminste met feiten en jij lult er alleen over.
Stop eens wat patat in je bakkes, mên.
Nederlands is wat anders dan Hollands.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:41 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker maar op van FOK het is NL dat is Nederlands dat is HOllands, aangezien je dat niks vind flikker je maar op.
rot op met je zuipenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het zit je diep hé?![]()
Hollanders zijn nou eenmaal vaak arrogant, irritant, kunnen niet zuipen en kunnen ook niet eten.
Voor de rest moet je eens een volzin leren typen. Kan er niet echt een touw aan vast knopen
Nee maar Limburg/Belgie heeft een puike eigen kuiken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:34 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Juist
Dat heb je goed door.
Maarja... tis hier in limburg algemeen bekend dat jullie hollanders niet kunnen zuipen en eten.
Laten we in hemelsnaam niet over de hollandse keuken beginnen![]()
"Kom, we gooien wat rotzooi bij elkaar, pletten het en noemen het stamppot.... en dat doen we met echt alles wat we tegenkomen"![]()
Of een stukje vlees, aardappelen en wat groente
Ik moet ook echt altijd lachen om die reclame op tv met de uitspraak "een beetje variatie in de nederlandse keuken". Zoooo triest![]()
Helaas, dat heb je mis.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:45 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Google zoekresultaten en woordenboeken zijn geen feiten![]()
Ik gebruik slechts logica... zou je ook eens moeten doen.
oorlog ik vind dat we het moeten doneren aan belgiëquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind het tijd voor een nieuwe oorlog tussen limburg en nederland
Of niet , zijn jullie opeens italiaans fzo Limburgse keukenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee maar Limburg/Belgie heeft een puike eigen kuiken.
OH WAIT_!
Idd, gratis afstaan die lollerhap.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
oorlog ik vind dat we het moeten doneren aan belgië
Dat hebben we dus welquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nee maar Limburg heeft een puike eigen kuiken.
OH WAIT_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |