Ja, is een erg rustige buitenwijk, even naar beneden lopen en daar staat een supermarkt waar je zowat een landkaart voor nodig hebt zo groot.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:25 schreef Triptamine het volgende:
Mooie foto's vooral de eerste vind ik echt mooi, lijkt me erg relaxt wonen.
Ik ook, de verloopstekker van mijn laptop was kapot dus ben ik daar heengegaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:17 schreef rompompom het volgende:
Bij die Radioshack heb ik nog wel eens wat gezocht aan snoeren voor m'n werk destijds.
Ja, is mooi opgeknapt. Er staan nog veel van dat soort krotten die je voor een habbekrats kunt kopen en waarvoor je veel subsidie krijgt als je het in de lokale stijl laat renoveren.quote:Tof pand, je kantoor, echt mooi en heel erg typisch lokaal.
Yep, maar je kunt gelijk hebben, weet het niet precies meer.quote:Die van de foto zit tegenover die mall, toch?
Ik ben ook niet 100% zeker hoor, voor mij is het alweer twee jaar terug ook.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:31 schreef static het volgende:
[..]
Yep, maar je kunt gelijk hebben, weet het niet precies meer.
Nee, ben er niet geweest, maar weet wel dat het een wereld van verschil is: Trinidad is industrieel, Tobago echt een paradijs. Veel locals nemen op vrijdag de boot (duurt een uurtje of drie) om het weekend op Tobago te verblijven.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:25 schreef Triptamine het volgende:
Ben je toevallig ook nog op Tobago geweest? Zo ja: zitten er veel verschillen in die twee?
Haha, ik zou ook wel effe schrikken ja. Hier wil ik ook nog ooit naartoe, lijkt me echt mooiquote:Op zondag 3 juni 2007 18:28 schreef static het volgende:
[..]
Ja, is een erg rustige buitenwijk, even naar beneden lopen en daar staat een supermarkt waar je zowat een landkaart voor nodig hebt zo groot.
Ik liep eens in het schemerdonker naar beneden om wat boodschappen te doen, springt er opeens een pad ter grootte van een voetbal voor me, ik ben zo geschrokken dat mijn gebit daar nog in de berm ligt na te klapperen.
Heb jij de safety driving course daar gedaan? Krijg je dingen te horen dat je afstand moet houden bij stoplichten, omdat ze je anders klemrijden en je auto kapen.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef static het volgende:
Wilde ik net posten ja. Maakte wel eens een wandeling in het weekend, en als ik mijn collega's vertelde waar ik heen was gegaan verklaarden ze me ter plekke voor gek.
Ook de weg naar het vliegveld is een ramp, die ligt naast een krottenwijk; als je daar pech krijgt is je auto (en jezelf) binnen 5 minuten gestript.
Op zich is dat dan ook wel weer humor, tochquote:Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef static het volgende:
Ik had gelukkig een chauffeur.
Maar inderdaad, die wegen en de stoplichten die er voor lul staan. Of het gebrek aan straatverlichting.
Ik heb een keer een zwerfhond doodgereden. Het stomme beest stak vlak voor me over terwijl ik tachtig reed (hetgeen trouwens het maximum is daar!).quote:Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef static het volgende:
Ik had gelukkig een chauffeur.
Maar inderdaad, die wegen en de stoplichten die er voor lul staan. Of het gebrek aan straatverlichting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |