abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2007 @ 18:02:32 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50065806
Heb daar een tijdje gewerkt (en dus gewoond), hier wat fotos. De verhoudingen kloppen niet echt want ze zijn van een normaal fototoestel op CD gezet.

Het betreft de hoofdstad Port of Spain.

Uitzicht vanaf mijn balcon/tuintje (in de verte de zee) in de wijk Glencoe:

Mijn huisje:

De riante oprijlaan :

Tuintje:

Nogmaals het uitzicht. In de verte zie je een groep eilanden liggen, daar staan de gevangenissen. Hebben ze slim gedaan want je kunt daar niet wegzwemmen vanwege extreem gifitge vissen, dat laat je dus wel uit je hoofd.

Typische straatjes:

Het kantoor waar ik werkte, typisch lokale stijl:

Vanaf de garage waar we altijd stonden te roken:

Onze vaste lunch hang-out :

De mall:

Het lokale stadion, waar later veel Nederlands succes m.b.t. voetbal te zien zou zijn:

Helaas geen fotos meer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_50065986
Leuk

dat kantoor is echt gaaf...

wat deed je daar eigenlijk?
  zondag 3 juni 2007 @ 18:16:33 #3
128384 mcwops
gat in je glas
pi_50066239
t ziet er maar saai uit. weinig mensen, veel auto's
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_50066288
Ah, die mall herken ik meteen ja. Bij die Radioshack heb ik nog wel eens wat gezocht aan snoeren voor m'n werk destijds. Tof pand, je kantoor, echt mooi en heel erg typisch lokaal.

Is dat echt het voetbalstadion trouwens? Ik dacht altijd dat dat een stukje verderop was namelijk, een groter (atletiek) stadion. Dit leek me meer voor iets van tennis ofzo. Die van de foto zit tegenover die mall, toch?

Ik werkte destijds helemaal in het zuid-oosten van Trinidad bij Galeota Point, dus ik ben niet vaak in PoS geweest. Wel een keer een leuk boottripje gemaakt. .
pi_50066501
Mooie foto's vooral de eerste vind ik echt mooi, lijkt me erg relaxt wonen.

Ben je toevallig ook nog op Tobago geweest? Zo ja: zitten er veel verschillen in die twee?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  zondag 3 juni 2007 @ 18:28:33 #6
15080 static
pi_50066592
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:25 schreef Triptamine het volgende:
Mooie foto's vooral de eerste vind ik echt mooi, lijkt me erg relaxt wonen.
Ja, is een erg rustige buitenwijk, even naar beneden lopen en daar staat een supermarkt waar je zowat een landkaart voor nodig hebt zo groot.

Ik liep eens in het schemerdonker naar beneden om wat boodschappen te doen, springt er opeens een pad ter grootte van een voetbal voor me, ik ben zo geschrokken dat mijn gebit daar nog in de berm ligt na te klapperen.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 3 juni 2007 @ 18:31:32 #7
15080 static
pi_50066700
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:17 schreef rompompom het volgende:
Bij die Radioshack heb ik nog wel eens wat gezocht aan snoeren voor m'n werk destijds.
Ik ook, de verloopstekker van mijn laptop was kapot dus ben ik daar heengegaan.
Erg Amerikaans allemaal.
quote:
Tof pand, je kantoor, echt mooi en heel erg typisch lokaal.
Ja, is mooi opgeknapt. Er staan nog veel van dat soort krotten die je voor een habbekrats kunt kopen en waarvoor je veel subsidie krijgt als je het in de lokale stijl laat renoveren.
quote:
Die van de foto zit tegenover die mall, toch?
Yep, maar je kunt gelijk hebben, weet het niet precies meer.
pi_50066719
Zo eentje?

pi_50066757
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:31 schreef static het volgende:

[..]

Yep, maar je kunt gelijk hebben, weet het niet precies meer.
Ik ben ook niet 100% zeker hoor, voor mij is het alweer twee jaar terug ook.
  zondag 3 juni 2007 @ 18:33:33 #10
15080 static
pi_50066771
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:25 schreef Triptamine het volgende:

Ben je toevallig ook nog op Tobago geweest? Zo ja: zitten er veel verschillen in die twee?
Nee, ben er niet geweest, maar weet wel dat het een wereld van verschil is: Trinidad is industrieel, Tobago echt een paradijs. Veel locals nemen op vrijdag de boot (duurt een uurtje of drie) om het weekend op Tobago te verblijven.
  zondag 3 juni 2007 @ 18:44:09 #11
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_50067119
Dat huis op de berghelling. Mooi uitzicht moet dat zijn geweest.

-edit-

Dat was het dus ook.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 3 juni 2007 @ 18:55:47 #12
15080 static
pi_50067426
Heb nog ergens een verhaaltje staan over mijn terugreis die niet zonder slag of stoot ging (van Trinidad naar Barbados, van Barbados naar Heathrow en van Heathrow naar Amsterdam).

Even kijken of ik dat nog ergens kan vinden.
pi_50084686
quote:
Op zondag 3 juni 2007 18:28 schreef static het volgende:

[..]

Ja, is een erg rustige buitenwijk, even naar beneden lopen en daar staat een supermarkt waar je zowat een landkaart voor nodig hebt zo groot.

Ik liep eens in het schemerdonker naar beneden om wat boodschappen te doen, springt er opeens een pad ter grootte van een voetbal voor me, ik ben zo geschrokken dat mijn gebit daar nog in de berm ligt na te klapperen.
Haha, ik zou ook wel effe schrikken ja. Hier wil ik ook nog ooit naartoe, lijkt me echt mooi
  maandag 4 juni 2007 @ 17:47:55 #14
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_50097749
heerlijke plaatsen vind ik dat altijd
't heeft altijd een bepaalde sfeer die me enorm trekt
Signature.
pi_50111021
Zo'n ontzettend vrolijke plek is het nou ook weer niet. Toen ik er was, hadden ze in juni het aantal moorden van het jaar daarvoor al bijna geëvenaard. . Voor vakantie moet je toch meer op Tobago zijn.
  maandag 4 juni 2007 @ 23:23:42 #16
15080 static
pi_50111731
Wilde ik net posten ja. Maakte wel eens een wandeling in het weekend, en als ik mijn collega's vertelde waar ik heen was gegaan verklaarden ze me ter plekke voor gek.

Ook de weg naar het vliegveld is een ramp, die ligt naast een krottenwijk; als je daar pech krijgt is je auto (en jezelf) binnen 5 minuten gestript.
pi_50112028
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:23 schreef static het volgende:
Wilde ik net posten ja. Maakte wel eens een wandeling in het weekend, en als ik mijn collega's vertelde waar ik heen was gegaan verklaarden ze me ter plekke voor gek.

Ook de weg naar het vliegveld is een ramp, die ligt naast een krottenwijk; als je daar pech krijgt is je auto (en jezelf) binnen 5 minuten gestript.
Heb jij de safety driving course daar gedaan? Krijg je dingen te horen dat je afstand moet houden bij stoplichten, omdat ze je anders klemrijden en je auto kapen. . Die wegen zijn ook echt geweldig daar; ze scheppen hun asfalt uit een meer in het zuid-westen! Wat een kuilen festijn. !
  maandag 4 juni 2007 @ 23:43:21 #18
15080 static
pi_50112551
Ik had gelukkig een chauffeur.

Maar inderdaad, die wegen en de stoplichten die er voor lul staan. Of het gebrek aan straatverlichting.
pi_50113415
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef static het volgende:

Maar inderdaad, die wegen en de stoplichten die er voor lul staan. Of het gebrek aan straatverlichting.
Op zich is dat dan ook wel weer humor, toch
pi_50114905
quote:
Op maandag 4 juni 2007 23:43 schreef static het volgende:

Ik heb een keer een zwerfhond doodgereden. Het stomme beest stak vlak voor me over terwijl ik tachtig reed (hetgeen trouwens het maximum is daar!). .

Toch heeft het wel wat hoor, zelf rijden in zulke oorden. Ook nog links, hehehe. Was wel altijd met twee als we langere trips maakten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')