Ik heb het inderdaad geprobeerd vanuit vista zelf, maar ik kon elke partitie vergroten en verkleinen, behalve de C: partitie.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:54 schreef Devolution het volgende:
[..]
Kan dat ook niet vanuit Vista? En anders zou je het misschien kunnen proberen met een live cd?
Ik ben er al achter gekomen. Aan de linkerkant staat een stuk tekst waar van de beveilingscentrum staat iets van: meldingen aanpassen ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:36 schreef Vava het volgende:
Dat beveiligingscentrum vind ik ook erg irritant, ik weet zelf wel wat ik wil beveiligen en hoe ik dat wil doenmaar inmiddels is het me wel gelukt om geen meldingen te krijgen, vraag alleen niet hoe
natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:15 schreef Max_Dark het volgende:
Incolumis ik neem aan dat je wel je gfx-drivers hebt geinstalleerd, etc etc?
20Gb???quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:07 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad geprobeerd vanuit vista zelf, maar ik kon elke partitie vergroten en verkleinen, behalve de C: partitie.
Uiteindelijk heb ik gewoon een fresh install gedaan, vista stond er pas 5 uur op, dus weinig extra werk
Maar toch te gek voor woorden dat je aan een standaard install al bijna 20GB kwijt bent![]()
Waar vind ik dat vinkje dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:26 schreef Wiehoe het volgende:
Maargoed na even wat rond te zoeken in de instellingen heb ik gevonden dat bij gebruikersbeheer een iets is dat afgevinkt kan worden, dan heb je die irritante meldingen niet steeds.
Wow, dat is vet. Bedankt!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:23 schreef RoodWitBlauw het volgende:
control + muiswiel... kan je iconen vergroten en verkleinen
Dat is handig! Ik ergerde me een beetje aan die enorme iconen, nu zijn ze beter!quote:Op zondag 10 juni 2007 13:23 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Dude... meest nuttige vista tip ooitquote:Op zondag 10 juni 2007 13:23 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Ik wist het ook nietquote:
Momenteel zit ik niet achter de vista pc, dus ik kan niet kijken. Maar uit mijn hoofd is het dit ongeveer:quote:
Proberen mensen wakker te schudden zodat ze gaan nadenken wat ze allemaal doenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:18 schreef menesis het volgende:
waarom bestaat dat eigenlijk?
Dat was een van de eerste dingen die ik uit heb gezet. Ook zoiets waarvan ik zelf wel weet wat ik doe en wat ik wil doenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:18 schreef menesis het volgende:
even tussendoor: met het uitzetten van die gebruikersaccount beveiliging (dat nare 'doorgaan?' popupschermpje), heb ik opeens een hoop problemen kunnen oplossen!
- ik kan weer bestanden openen vanuit de expoler (kon eerst alleen in het prog. zelf)
- winrar werkt nu wel als ik met rechts op een bestandje klik en dan bijv. extract here
- de cache file van de GIMP (soort gratis fotoshop) werkt nu wel
dusse; waarom bestaat dat eigenlijk?
Dat is van Messenger volgens mij, ik heb die gedeelde mappen in elk geval uitgezet in Messenger zelf.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef dubidub het volgende:
Hallo!
Ik heb sinds 4 uur een laptop met vista. Het werkt super, sommige dingen zin effe wennen. In 'Documenten' heb je zo'n map 'Mijn gedeelde mappen', heb je hier wat aan?
CTRL+SHIFT+ESCquote:Op dinsdag 5 juni 2007 02:15 schreef Ronalld het volgende:
Had een score van 5,2 @ Vista, vind em ook heerlijk werken eigenlijk. Ook met alle programma's enzo. Weet iemand hoe ik in moet stellen dat CTRL+ALT+DEL direct naar Taakbeheer gaat? Ipv dat vreemde menuutje.
Nee, dat is niet van Messenger.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:19 schreef Vava het volgende:
Dat is van Messenger volgens mij, ik heb die gedeelde mappen in elk geval uitgezet in Messenger zelf.
Ik probeerde deze maar me hele IE zat vastquote:Op dinsdag 5 juni 2007 13:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
In Vista is het CTRL+ALT+ESC. Dan krijg je wel gelijk Taakbeheer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |