bedanktquote:Op maandag 23 juli 2007 18:26 schreef WhiteLightning het volgende:
dat is UAC
dat kan je uitzetten door bij uitvoeren in te typen : msconfig
dan het laatste tabblad , bij mij is dat tools, staat disable uac. kies die, en kies launch. dan ff reboot, en de bevestigingen zijn weg.
ga naar control panel -> user accounts & family safety -> user accounts -> Turn User account control on or offquote:Op maandag 23 juli 2007 21:53 schreef Afrodite het volgende:
[..]
bedanktik heb msconfig uitgevoerd, maar zie nergens UAC staan, ik ben alle tabblaadjes langsgegaan, mijn laatste was Services.
Waar zie ik het over het hoofd?![]()
hehehe good point (en nee ik val niet onder de groep die jij aanwijstquote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef dikkedorus het volgende:
Altijd zo tof om te zien dat iedereen Windows enorm onveilig vindt, maar waar iedereen wel standaard als "root" werkt en UAC gelijk uitknalt.
UAC is geen oplossing voor de problemen die Windows heeft.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef dikkedorus het volgende:
Altijd zo tof om te zien dat iedereen Windows enorm onveilig vindt, maar waar iedereen wel standaard als "root" werkt en UAC gelijk uitknalt.
Och, wat dacht je van 2 posts boven je?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:00 schreef nightfall het volgende:
ik zit hier een laptopje voor me'n ouwelui in te richten,vandaag voor ze gekocht,.word helemaal gek van die kutmeldingen als ik software wil installeren,. hoe zet ik dat uit?
maar wel voor de vele problemen die gebruikers veroorzakenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]
UAC is geen oplossing voor de problemen die Windows heeft.
Hoezo, iedereen blijft op OK klikken zonder te lezen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wel voor de vele problemen die gebruikers veroorzaken
Idd, en bij echt nuttige waarschuwingen lees je het niet meer en klik je ook op OK. Het helpt NIETS.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:52 schreef slakkie het volgende:
[..]
Hoezo, iedereen blijft op OK klikken zonder te lezen..
Gebruik dan helemaal geen windows ofzo. Wat een gejankquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, en bij echt nuttige waarschuwingen lees je het niet meer en klik je ook op OK. Het helpt NIETS.
Ah, dus als Windows-gebruiker (en dus betalende MS-klant) mag je geen kritiek hebben op het systeem waar je geld aan hebt uitgegeven? Leuk om te weten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:16 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Gebruik dan helemaal geen windows ofzo. Wat een gejank![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:59 schreef Q. het volgende:
Idd, en bij echt nuttige waarschuwingen lees je het niet meer en klik je ook op OK. Het helpt NIETS.
Je geeft commentaar op jezelf, niet op het OSquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:40 schreef Q. het volgende:
Ah, dus als Windows-gebruiker (en dus betalende MS-klant) mag je geen kritiek hebben op het systeem waar je geld aan hebt uitgegeven? Leuk om te weten.
Het probleem is dat het systeem TEVEEL meldingen geeft en niet alleen op de momenten die er ECHT toe doen. Hierdoor raken gebruikers (nee, serieus, ik ben echt niet de enige) gefrustreerd (ja, dat kan je je vast niet voorstellen). Mac OS X doet het veel beter en vraagt alleen op de momenten die er echt toe doen om een wachtwoord. Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[..]
Je geeft commentaar op jezelf, niet op het OS, wees actief, lees alle meldingen & handel ernaar. Teveel moeite? Geef Vista dan niet de schuld!
Echt niet? Lijkt me wel een beetje krappe specs hebbenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik draai Vista sinds april op het volgende systeem:
- AMD Athlon X2 6000+
- 2 GB DDR2 677 mhz
- 330 GB HDD
- Nlive nog wat mobo van AsRock
- ATI Radeon 1650 X Pro
En ik heb nog nooit een enkel probleem gehad met het hele OS niet. Ik snap al die verhalen over vastlopers en death screens niet
Mjaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt niet? Lijkt me wel een beetje krappe specs hebben
Dan vind ik Vista's aanpak toch een stuk beter. Deze trekt een duidelijke lijn met wat wel en wat niet mag, en gaat niet zelf lopen beslissen of iets "er toe doet" of niet. Als je UAC vindt zeuren kan je altijd de rechten etc aanpassen. Ikzelf vind UAC ook irritant, vooral als je een PC aan het "inrichten" bent. Maar zodra je op day-to-day basis met je OS werkt heb ik er echt 0,0 last van.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Het probleem is dat het systeem TEVEEL meldingen geeft en niet alleen op de momenten die er ECHT toe doen. Hierdoor raken gebruikers (nee, serieus, ik ben echt niet de enige) gefrustreerd (ja, dat kan je je vast niet voorstellen). Mac OS X doet het veel beter en vraagt alleen op de momenten die er echt toe doen om een wachtwoord. Zoals het hoort.
Ultimate extra's zit dreamscene bijquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:16 schreef jwhderksen het volgende:
ik heb vista ultimate en ik las een tijdje terug ergens dat je met een vista programma een dynamische achtergrond kon bewerkstelligen?
hoe doe je dit?
vista vind ik zelf super, vooral die sidebar met de radio en buienradar zijn super handig
helaas is het een feit dat voor jou moment A belangrijker is dan moment Bquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Het probleem is dat het systeem TEVEEL meldingen geeft en niet alleen op de momenten die er ECHT toe doen. Hierdoor raken gebruikers (nee, serieus, ik ben echt niet de enige) gefrustreerd (ja, dat kan je je vast niet voorstellen). Mac OS X doet het veel beter en vraagt alleen op de momenten die er echt toe doen om een wachtwoord. Zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |