Ow. En de Zune is niet overpriced zeker?quote:Op maandag 4 juni 2007 00:21 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, je moet een degelijke mp3 speler niet laten beledigen door iemand die alles behalve ipod crap vind.
Ipod is een blij ding waar je veel te veel voor moet betalen.
Als je er mee schud valt er waarschijnlijk wat hardware uit, de wifi antenne en harde schijf is defect en hij geeft een foutmelding dat hij een restart nodig heeftquote:Op zondag 3 juni 2007 23:56 schreef Emu het volgende:
[..]
Mja in 1 ding heeft hij wel gelijk, die Zune is echte troep.
Nog een vraagje aan TS, krijgt het 'ding' ook een BSOD als je ermee schud?![]()
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het OS van de zune is erg behulpzaamquote:Op maandag 4 juni 2007 00:36 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Als je er mee schud valt er waarschijnlijk wat hardware uit, de wifi antenne en harde schijf is defect en hij geeft een foutmelding dat hij een restart nodig heeft
Ipod FTW!![]()
Ik snap btw niet dat iedereen een ipod afkraakt. Die dingen zijn uber, werken simpel, goed en goede menustructuur etc etc. En als je pc iTunes niet trekt heb je een grafcomputer en moet je geen mp3 speler kopen
Alleen al door die kuthond zou ik dat ding niet kopen. Dat beest geeft me moordneigingen, net zoals die kankerpaperclip trouwensquote:Op maandag 4 juni 2007 01:17 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar het OS van de zune is erg behulpzaam
[afbeelding]
Meestal ja, de Creative is in verhouding goedkoper dan een iPod, maar biedt veel meer functies.quote:Op zondag 3 juni 2007 23:36 schreef Ravii het volgende:
Ik was zo een Zune Junky.
Ik ging echt alle assesoiresen etc bekijken.
kijken hoelang ik moest sparen etc.
Blogs enzo posten
Mensen erover ompraten.
Totdat ik een Ipod Video kreeg =/!
Iedereen zo.. HúH!, jij wouw toch een ZUNE?
[..]
Meestal is het wel, hoe duurder, hoe meer opties.
nadruk op Meestal
Nah, 180 euro voor 30 GB vind ik heel aardig.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ow. En de Zune is niet overpriced zeker?
Ga eens voor de grap een iPod video kopen, wat is het 400 euro toch? Ik had em inderdaad voor maar 180 euro, daar koop je net een 8 gb nano voor al ik het goed heb. En bij de zune zit ook nog wifi waarmee je kunt streamen (origineel) en radio welke iPod dus heeft verbannen maar wat dus zeker een vereiste was.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:36 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Als je er mee schud valt er waarschijnlijk wat hardware uit, de wifi antenne en harde schijf is defect en hij geeft een foutmelding dat hij een restart nodig heeft
Ipod FTW!![]()
Ik snap btw niet dat iedereen een ipod afkraakt. Die dingen zijn uber, werken simpel, goed en goede menustructuur etc etc. En als je pc iTunes niet trekt heb je een grafcomputer en moet je geen mp3 speler kopen
Itunes heeft vast voordelen, maar je kunt je ook afvragen of het niet gek is dat je voor het vullen van een externe HD een vrij aardige computer nodig hebt. Dat itunes erbij zit is opzich wel tof, maar dat je het lange tijd nódig had om wat bestandjes op je ipod te kwakken was wel raar.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:36 schreef SuperRogier het volgende:
En als je pc iTunes niet trekt heb je een grafcomputer en moet je geen mp3 speler kopen
ontopic noemt bijna iedereen het een mp3speler, die ik ken dan, volgens mij.quote:Op maandag 4 juni 2007 08:26 schreef Juicyhil het volgende:
Maar iedereen gaat eigenlijk veels te offtopic want mijn bedoeling van dit hele topic was eigenlijk dat ik het stom vind dat iedereen elke mp3-speler een iPod noemt.![]()
Microsoft met een goed product?quote:Dit is een Zune, van de concurent n.l. Microsoft" Hij: "Ooh troep dus" Ik: "Als dit troep is dan begin ik dan wel niet over de iPod want dat is pas crap"
Ik heb een Ipod videoquote:Op maandag 4 juni 2007 08:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ga eens voor de grap een iPod video kopen, wat is het 400 euro toch? Ik had em inderdaad voor maar 180 euro, daar koop je net een 8 gb nano voor al ik het goed heb. En bij de zune zit ook nog wifi waarmee je kunt streamen (origineel) en radio welke iPod dus heeft verbannen maar wat dus zeker een vereiste was.
Maar iedereen gaat eigenlijk veels te offtopic want mijn bedoeling van dit hele topic was eigenlijk dat ik het stom vind dat iedereen elke mp3-speler een iPod noemt.![]()
Wat een lelijk ding. Daar wil je dood nog niet mee gevonden worden.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:39 schreef colourAgga het volgende:
Sony Walkman NW-A1000
[afbeelding]
Voor echte keizers en seksgoden.
idd ja. creativequote:Op maandag 4 juni 2007 07:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Meestal ja, de Creative is in verhouding goedkoper dan een iPod, maar biedt veel meer functies.
Dat de zen goedkoper is en meer functies heeft kan ik niet ontkennen, dat is een feit.. maar serieus, wat voor brak design is dat?!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |