praat voor jezelf aubquote:Op zondag 3 juni 2007 16:43 schreef Juicyhil het volgende:
Maar we hebben allemaal een eigen mening, vind jij de iPod cool dan vind je hem cool, vind je de zune ongelofelijk cool dan is vind je hem ongelofelijk cool.
geen wonder dat je een zune hebtquote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 17:33 schreef Byte_Me het volgende:
de echte merken zijn eerder iRiver en Cowon
quote:Op zondag 3 juni 2007 15:05 schreef sanni het volgende:
[..]
iPod is de... beste,mooiste etc...mp3 spelers sinds jaren! Mensen die met een zune lopen zijn Aldi-tokkies waar je eigenlijk medelijden mee moet hebben omdat ze elke realiteitszin hebben verloren door met iets wat het net niet is rond te lopen en te denken dat ze het 'cool' factor hebben. [afbeelding]
Ja hoor, dat wil. Echt multifunctioneel dat apparaat.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:16 schreef Henno het volgende:
Kan je tegewoordig een iPod nu gewoon als removable USB 'mass storage device' gebruiken zoals alle wokkietokkie USB sticks op aarde ook werken? Ik zou op m'n minst m'n eigen beheerprogramma willen kiezen met zo'n ding, en op plekken waar ik niets mag installeren gewoon de Windows explorer.
De Creative van m'n broer kan je op zo'n manier gebruiken.
Instabiele onhandige kutzooi. Gewoon lekker mapjes slepenquote:
dit is ook een voorbeeld van, ieder zijn ding.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Instabiele onhandige kutzooi. Gewoon lekker mapjes slepen![]()
Hélemaal mee eens!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:30 schreef Sjibble het volgende:
TS is zielig..
Maar serieus.. neem eens een echte MP3 speler.
Zoals Creative.. iedereen weet dat die dingen mooier zijn en iPod alle techniek van Creative heeft genakt. Creative is echt een merk voor Audio, iPod is gefuck met enkel mp3 en laptops die alle techniek van anderen jatten..
Creative!
Ipod en Zune(R.I.P aan bezittende
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |