abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51454350
ok...
dan maar ff een antwoord op de vraag van de TS ipvopmerkingen over keeper van den haag

Anaal glijmiddel houd beter vocht vast. aangezien de vagina een stuk natter is als de anus (als het goed is)
Vaginaal glijmiddel werkt na een aantal minuten (hoeveel hangt af van het merk) niet meer in de anus omdat het dan opgedroogd is.
pi_51454841
Het grootste verschil bij glijmiddel is of je glijmiddel op waterbasis of glijmiddel op silliconen basis hebt.

Glijmiddel op waterbasis verliest redelijk snel zijn glij eigenschappen maar kan weer opnieuw geactiveerd worden met een beetje vocht (vaginaal vocht of speeksel).

Glijmiddel op silliconen basis blijft erg lang glibberig en is daarom ook geschikt voor anaal gebruik.
Dit glijmiddel echter niet gebruiken in combinatie met sextoys waar silliconen in zitten aangezien de sliliconen in het glijmiddel die in het speeltje kunnen oplossen waardoor het speeltje beschadigd raakt.

Naast of het water of silliconen basis is het je ook nog verschil in diktes: liquid (vloeibaar) - normaal en gel

En natuurlijk nog een keur aan geuren en smaakjes.
Onze persoonlijke voorkeur gaat uit naar de Eros producten en afhankelijk van het doel gebruiken we een andere variant.
pi_51454865
P.S. Eros heeft tegenwoordig ook een nieuw product voor anale sex: Eros Explorer een spuitbusje met een goedje dat je op de anus moet spuiten en dat helpt om de kringspier te ontspannen waardoor de anale sex makkelijker gaat.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:06:31 #54
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_51455429
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:00 schreef treintje75 het volgende:
P.S. Eros heeft tegenwoordig ook een nieuw product voor anale sex: Eros Explorer een spuitbusje met een goedje dat je op de anus moet spuiten en dat helpt om de kringspier te ontspannen waardoor de anale sex makkelijker gaat.
Nooit geweten, maar gelukkig ook niet nodig. Mijn vriendin en ik gebruiken gewoon Eros bodyglide, en werkt zonder problemen. Ironisch genoeg gaat anaal makkelijker bij d'r dan vaginaal . Werkt die explorer misschien ook op vaginale spieren?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_51466868
[/quote]
Nooit geweten, maar gelukkig ook niet nodig. Mijn vriendin en ik gebruiken gewoon Eros bodyglide, en werkt zonder problemen. Ironisch genoeg gaat anaal makkelijker bij d'r dan vaginaal . Werkt die explorer misschien ook op vaginale spieren?
[quote]

Geen idee of dat vaginaal werkt.
Wat je daar in elkgeval wel voor hebt is libido femme. Dat is een capsule die zorgt voor een betere doorbloeding van de vagina.

Is de tegenhanger van de erectiepil libido forte voor mannen wat weer zorgt voor een betere doorbloeding van de penis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')