om je moet het met lucht laten omvattenquote:Op zondag 3 juni 2007 21:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je moet het een beetje luchtig opvatten...
mag ik? mag ik?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:24 schreef PC eend het volgende:
Mijn uovuotuor is ook aan vervanging toe geloof ik
Ik heb nog een Iquote:Op zondag 3 juni 2007 21:24 schreef PC eend het volgende:
Niet te hard.... dan loopt ze leegquote:
of met helium...quote:
Laat es wat zien, hij moet eerst door een strenge keuringquote:
hoesow?... die dekt toch de lading...quote:Op zondag 3 juni 2007 21:24 schreef PC eend het volgende:
Ik vind hem eigenlijk wel bij jou passenquote:
Kan jij hem wel zien danquote:Op zondag 3 juni 2007 21:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoesow?... die dekt toch de lading...
Ik vind jouwe leuk hoorquote:Op zondag 3 juni 2007 21:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan jij hem wel zien dan
Of bedoel je dat het totale niets bij mij past?![]()
'Mem'? Een Friezin in ons midden?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen groepsex??
Maar we zijn best wel met een groepje anders (hoi mem)
Ik wur sammar lesbisch jer... The Angelina is in the house!quote:
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Geen groepsex??
Maar we zijn best wel met een groepje anders (hoi mem)
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:33 schreef Fc_k het volgende:
[[url=http://fotoboek.fok.nl/userpics/161089/wceendlogo[1].jpg]afbeelding[/url]]
vooral de hals is belangrijk...quote:Op zondag 3 juni 2007 21:33 schreef Fc_k het volgende:
[[url=http://fotoboek.fok.nl/userpics/161089/wceendlogo[1].jpg]afbeelding[/url]]
Hmmm... ik ken ek een poging wagen... ja wis, ik bin d'r ek wer, maar ik ken net sa goed Frysk as ik sa mutten kinnen as een famke dat ol haar hiele libben in Fryslân wennet.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik wur sammar lesbisch jer... The Angelina is in the house!
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hmmm... ik ken ek een poging wagen... ja wis, ik bin d'r ek wer, maar ik ken net sa goed Frysk as ik sa mutten kinnen as een famke dat ol haar hiele libben in Fryslân wennet.
Lol hoe kom je daar nou aan?quote:Op zondag 3 juni 2007 21:33 schreef Fc_k het volgende:
Bist een kries jonkje, Ian, ik sil die wol dwan.quote:
Ik heb geen idee wat je zegt.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:37 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Bist een kries jonkje, Ian, ik sil die wol dwan.
Als het nou Noors of zo wasquote:Op zondag 3 juni 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom kan ik nou geen mooie vrouw vinden met uitgesmeerde lipstick die ook nog eensch Russisch kan!?![]()
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:37 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Bist een kries jonkje, Ian, ik sil die wol dwan.
Hi Ian, мой русский не очень хорошо, но я хочу попытаться он для васquote:Op zondag 3 juni 2007 21:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom kan ik nou geen mooie vrouw vinden met uitgesmeerde lipstick die ook nog eensch Russisch kan!?![]()
Snyggastquote:Op zondag 3 juni 2007 21:39 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Als het nou Noors of zo was. Veeleisende!
![]()
Waaaaah... ik wist wel dat ik van je hield, dat was al een gevoelquote:Op zondag 3 juni 2007 21:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hmmm... ik ken ek een poging wagen... ja wis, ik bin d'r ek wer, maar ik ken net sa goed Frysk as ik sa mutten kinnen as een famke dat ol haar hiele libben in Fryslân wennet.
quote:Op zondag 3 juni 2007 21:39 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Hi Ian, мой русский не очень хорошо, но я хочу попытаться он для вас
Hau ab, du Faultier.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:39 schreef PC eend het volgende:
Er moeten hier nog een paar inburgen geloof ik![]()
Fc_K, ваш русский кажется отлично к мнеquote:Op zondag 3 juni 2007 21:43 schreef Fc_k het volgende:
nog 10
Lekker sliepen skotquote:Op zondag 3 juni 2007 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga slapen (dat is niet echt stoer he?)
Weltrusten
Buno nachos
Gutten nacht
Goodnight
Sliep lekker!
Geen groepsseks dusquote:Op zondag 3 juni 2007 21:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga slapen (dat is niet echt stoer he?)
Weltrusten
Buno nachos
Gutten nacht
Goodnight
Sliep lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |