Niets aan veranderen!quote:Op zondag 3 juni 2007 20:57 schreef Polonium-120 het volgende:
misschien moet ik mijn ava ook 'verversen'....
Dat moet een goeie film zijn geweest.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:02 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Ja maar was in slaap gevallen tijdens 't film kijken
Of ik ging vanacht laat slapen voo rmijn doen, en vanmorgen gewopn vroeg wakker wasquote:
Welke film was het.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:05 schreef Fc_k het volgende:
[..]
Of ik ging vanacht laat slapen voo rmijn doen, en vanmorgen gewopn vroeg wakker was![]()
uhm ja..quote:
Howl's Moving Castlequote:Op zondag 3 juni 2007 21:10 schreef Fc_k het volgende:
[..]
uhm ja..
omdat ik hem maar half aan het volgen was.. en toen in slaap sukkelde.. en weer op de helft wakker werd.. en de film wel mooi is..
Ik verdwaal ook graag in de jouwe hoorquote:
JUP en spirited awayquote:Op zondag 3 juni 2007 21:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Howl's Moving Castle![]()
Nog zo'n topanime![]()
![]()
![]()
De serie is stukken leuker dan de film.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:12 schreef Fc_k het volgende:
volg nu ook full metal alchamist
ben bij aflevering 30 ong. uit men hoofd.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De serie is stukken leuker dan de film.![]()
Houden zoquote:Op zondag 3 juni 2007 21:14 schreef Fc_k het volgende:
[..]
ben bij aflevering 30 ong. uit men hoofd.
film niet gezien
naruto is toch al bij aflevering zoveel (te veel)quote:Op zondag 3 juni 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Houden zo![]()
Net als bij Naruto...
Serie is leuk, film slaat nergens op.
kindje heeft hem ook zo goed vastquote:Op zondag 3 juni 2007 21:16 schreef Polonium-120 het volgende:
dat een kind met poppen speelt OK, maar dit?....
[afbeelding]
Naruto zit tegen de 200 nuquote:Op zondag 3 juni 2007 21:17 schreef Fc_k het volgende:
[..]
naruto is toch al bij aflevering zoveel (te veel)
ik vind de korte series die gewoon stoppen wel ok!
cowboy bebop vond ik ook leuk..
en gunslingergirl (geloof ik)
ooh ja die was ookquote:Op zondag 3 juni 2007 21:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Naruto zit tegen de 200 nu![]()
Tot aflevering 78 was het leuk![]()
Nu beetje langdradig![]()
Elfen Lied is ook chill, 13 afleveringen in totaal![]()
je moet het een beetje luchtig opvatten...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |