Lol ja dat was mn hele jeugd toenquote:Op zondag 3 juni 2007 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heb je die 2000 foto's verwijderd?![]()
Wie ga je nu heel zielig bashen![]()
Nee selim jij bent van mijquote:Op zondag 3 juni 2007 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, het is dus niet benoemswaardig?
[..]
Zal ik je vriendje worden? Ik ben wel een beetje oud voor je smaak.
Maar..ik ken je heul niet, en je bent een man..quote:Op zondag 3 juni 2007 03:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zal ik je vriendje worden? Ik ben wel een beetje oud voor je smaak.
Boefje, ik word al geil van je voorstel.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar..ik ken je heul niet, en je bent een man..
Mannen moeten op zn minst in mijn BG posse zitten wil ik ze achter de garage nemen.
Homohater, ga een inburgeringscursus doen!quote:Op zondag 3 juni 2007 03:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt een homo thuis, zegt ie: ze hebben me vandaag in het ootje genomen.
Liever niet dus.
hihi ooitjequote:Op zondag 3 juni 2007 03:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt een homo thuis, zegt ie: ze hebben me vandaag in het ootje genomen.
Liever niet dus.
Ik ben geen homohater. We communiceren goed genoeg nu toch?quote:Op zondag 3 juni 2007 03:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Homohater, ga een inburgeringscursus doen!
![]()
Hoe kom je erbij dat ik homosexueel ben, ik ben heterosexueel.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben geen homohater. We communiceren goed genoeg nu toch?
Jij gaat uit van copuleren, niet ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 03:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik homosexueel ben, ik ben heterosexueel.
Jij was toch pedo efebosexueelquote:Op zondag 3 juni 2007 03:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik homosexueel ben, ik ben heterosexueel.
Samenvatting: Bg is tof.quote:Op zondag 3 juni 2007 04:01 schreef shifto het volgende:
samevatting?
Hij heeft ook sala in zijn avaquote:Op zondag 3 juni 2007 10:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
je kon wel eens familie van Sala-adin wezen, met die ruig behaarde kop van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |