Ik vind het wel schattigquote:Op donderdag 14 juni 2007 20:35 schreef Nesle het volgende:
Megg
ROCK AAAAAAAAAND ROOOOLLL MEN JEA MEN!!! OH JEAA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt altijd
Klopt helemaal.. Ik vind haar alleen prachtig....quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Anchal is geloof ik een vrouw die je of prachtig vindt, of ronduit lelijk. Ik vind haar lelijk en snap niet wat anderen in haar zien.
ben het helemaal met je eens.. vind ze ook heel lelijk.. maar ze staan wel meestal goed op foto's ...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:57 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand me alsjeblieft uitleggen wat je ziet in de tweeling?![]()
Ik vind die twee zo godsgruwelijk lelijk!
Ik vind AJ en Megg het leukst![]()
Yup, da's Megan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:08 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens.. vind ze ook heel lelijk.. maar ze staan wel meestal goed op foto's ...
die linker op die foto is dat megan?
Hahaha dat konden ze inderdaad niet nee.. Maar vind ze wel heel aardig overkomen.. en het zijn volgens mij ook heel gezellige nuchtere meiden.. heel anders dan die tweeling die mee deed aan HNTM..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef Veletta het volgende:
[..]
Yup, da's Megan.
Zelfs op foto's vind ik ze afschuwelijk, ze zijn niet eens een beetje knap, en lopen kunnen ze al helemááál niet.
Weg ermee![]()
Wie is dat aan de rechterkant?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:57 schreef Veletta het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand me alsjeblieft uitleggen wat je ziet in de tweeling?![]()
Ik vind die twee zo godsgruwelijk lelijk!
Ik vind AJ en Megg het leukst![]()
Helemaal mee eens! Hoe kunnen zij nou geselecteerd zijn voor ANTM, misschien omdat ze een keer een tweeling erin wilden??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:18 schreef Veletta het volgende:
[..]
Zelfs op foto's vind ik ze afschuwelijk, ze zijn niet eens een beetje knap, en lopen kunnen ze al helemááál niet.
Weg ermee![]()
Ah, gelukkig, je krijgt er weer zin inquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:57 schreef Mvnl het volgende:
hehe, eindelijk weet ik t!
Jaeda doet mij nogal erg veel denken aan Iris uit ONM
[afbeelding]
Oh ja! Ik vroeg me al af op wie ze nou leek!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:57 schreef Mvnl het volgende:
hehe, eindelijk weet ik t!
Jaeda doet mij nogal erg veel denken aan Iris uit ONM
[afbeelding]
Uhm.. mis ik iets?quote:Op maandag 18 juni 2007 15:16 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, je krijgt er weer zin in
Haha ja die baard was wel het ergste, zelfs nog erger dan dat oude gezicht van die andere...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:35 schreef LeBeau het volgende:
Megg was wel een beetje het slachtoffer van sabotage. Kom op, een baard?
Yep. We zijn verhuisd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:36 schreef egeltje1985 het volgende:
En nu snap ik ook dat ik jullie kwijt was... Dit topic zat eerst toch altijd in sho?
He, typ ik net hoe grappig ik de foto's vind. Ach, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:19 schreef Toeps het volgende:
Celebrity Couples (als je goed kijkt herken je ze... niet.) Dit is echt een van de meest wanstaltige shoots ever.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alweer geen seizoen waarbij de winnaar een verrassing voor me zal zijn![]()
Voor de geinteresseerden:
lijstje wat ik net al gokte klopte,
Anchel is Oprah plus vriend
Amanda is Demi Moore & Ashton Kutcher
AJ is Jennifer Lopez en Marc Anthony_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |