abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 oktober 1999 @ 14:40:00 #1
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_196823
Tara:"Schoenenverkoopster! Hoe komen ze erbij, ik ben Al Bundy niet! In alle kranten hebben ze het over Tara, de Amsterdamse Schoenverkoopster, maar ik heb hooguit een maand in een schoenenzaak gewerkt. In Juni heb ik pas ontslag genomen bij de politie, ik heb na de politieschool een halfjaar in district 9 gesureillerd! Ik had liever gezien dat ze me als 'de aantrekkelijke politievrouw'hadden geportretteerd. Nu ben ik de rest van mijn leven 'die Amsterdamse schoenenverkoopster'! Terwijl ik ook mijn diploma's heb. Maar ik kon niet aan dat uniform wennen - en het is ook niet leuk om mensen de hele dag te vertellen dat ze niet op het voetpad mogen fietsen.
In het Big Brother-huis had ik het gewoon niet naar mijn zin. "Wat zijn honderd dagen op een mensenleven?", riep ik nog stoer voordat ik naar binnen ging, maar dat viel dus flink tegen. Ik kwam voor de gezelligheid, maar ik vond er helemáál niets aan! En waarom zou ik doorgaan? Voor het geld deed ik het niet, het ging me meer om de uitdaging. Ik vond mezelf belangrijker dan het programma. Kijk, Martin was top. Een heel grappige jongen, maar die werd dus weggestuurd. Ruud was ook oké, maar na één of twee keer over mastrubatie lullen weten we het wel. Die mannen kunnen nooit 100 dagen zonder sex! Ik zie het trouwens nog fout gaan daar. De sfeer is verslechterd sinds we elkaar moesten nomineren voor vertrek. Er hangt een schijnheilig sfeertje in het Big Brotherhuis. Dat wil ik nog even rechtzetten: de mensen zijn niet schijnheilig, de sfeer is schijnheilig! Maar goed, ik ben weg en ik kan weer aan het werk. Styliste in de kleidingbranche, dat lijkt me wel wat. Maar dan wel áchter de schermen. Voor de rest laat ik alles op me af komen, op zich wil ik ook wel verder in de fotografie. En als ze me bij TMF zouden vragen, zou ik best een keer een screentest willen doen. Ik heb ervaring als cheerleader bij de Amsterdam Admirals en als danseres op de theaterschool. Daarom is mijn lichaam altijd zo goed in vorm gebleven." Tara's moeder Yvonnen ziet de toekomst van haar dochter ook met vertrouwen tegemoet. Ze is dolblijk met Tara;s terugkeer in de grotemensenwereld, maar heeft één kanttekening: "Ik wist niet dat je rookte, Tara. Dat ik daar via de Televisie moest achterkomen!"
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:11:00 #2
691 luciano
ondertitelloos
pi_196824
nogmaals , ik zie haar toch liever dan mona , dus geef mijn portie (DAT PORTIE JA!) toch echt maar aan TARA !
p.s. we zouden over een poosje TARA wel eens heel dankbaar kunnen zijn , want ik tip haar als diegene die als eerste een boekje open doet over de hele gang van zaken .
GO TARA GO !
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:25:00 #3
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196825
Scherp gezien, luciano.

Maar er zijn er nog meer te gaan.
En naarmate ze verder in de tijd, langer in de groep en dichter bij de pot met goud zijn gekomen, kan elke volgende afzwaaier (vrijwillig of niet) een ongeleid projectiel worden.

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196826
Aardig stukje over Tara, bevestigd nogmaals het beeld dat ik van d'r had...

'ik heb hooguit een maand in een schoenenzaak gewerkt' nou dan ben je toch schoenen verkoper?

'Ik had liever gezien dat ze me als 'de aantrekkelijke politievrouw' hadden
geportretteerd' tuurlijk, is niet in mij opgekomen...

'Terwijl ik ook mijn diploma's heb. Maar ik kon niet aan dat uniform wennen' Tuurlijk Tara...

'Voor het geld deed ik het niet' Ja ja

'Dat wil ik nog even rechtzetten: de mensen zijn niet schijnheilig, de sfeer is schijnheilig!' Nu kan ik me een interview herinneren waar ze toch echt namen bij genoemd had.

Ik moet zeggen dat de journalist een knap stukje werk gedaan heeft, het zet het beeld van het type Tara nog duidelijker voor mij neer...

I did NOT have sex with that women Sabine...

pi_196827
Mmmmmmmmm donuts!

woensdag 6 oktober 1999 @ 17:11:00 #6
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196828
citaat:
Naam: Tara
Nationaliteit: Nederlandse
Maten: ?
Leeftijd: 20
Kleur haar: bruin
Kleur ogen: bruin

Hoezo geen maten? Dit is toch Panorama? En zo te zien aan de grote prent zit er wel wat 'lucht' van boven.
Moeten we Bart met de duimstok soms even langsturen?

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196829
In het kielzog van Tara hing uw verslaggever donderdagavond rond bij de Big Brother-uitzending. En deed een drietal vreemde
ontdekkingen

1 John de Mol-kantinedames doen de was! "Ach, ik heb ook een keer de was voor die arme drommels gedaan," bekent een hoogblonde John de Mol-kantinedame, die - nog geen dertig meter van hot Big Brother-huis - de hele dag live meegluurt op een breed-beeld-televisie. Dit laatste mag volgens het Big Brother-reglement, de deelnemers bijstaan in het huishouden is echter ten strengste verboden.

2 Big Brother liegt tegen Tara! Na de uitzending meldt Tara boos dat dit haar laatste Big Brother-kunstje is geweest. "Jullie hadden beloofd me de tijd te geven om de échte reden van mijn vertrek aan Nederland uit te leggen. In plaats daarvan mocht ik maar twee vraagjes beantwoorden!" Uitvoerend producent van Big Brother Boudewijn van Schaik geeft de schuld aan Daphne Deckers:
"Het was haar fout. Ze ging gelijk naar de reclame, dat was niet de bedoeling." Dit is echter een leugen: Rolf Wouters deed het 'interviewtje", waarna de camera's (geheel volgens de regie) naar Daphne zwenkten.

3 Martin is overtuigd van een complot! Waar eerste afvaller Martin tegen Rolf Wouters in de uitzending nog beleefd zijn praatje doet, is hij na afloop van de uitzending wat loslippiger tegen Panorama. Neerslachtig aan zijn biertje lurkend: "Er is er maar één die bepaalt wie er wint en dat is John de Mol. Ruud gaat winnen. Het blijft: televisie, ze kunnen je maken of breken. En mij hebben ze
gebroken..."

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_196830
Trouwens, ik zie opeens een duidelijk patroon. Tara gaat naar de politieschool, geeft na een half jaar en maakt nu mooie sier met het feit dat ze 'politieagente' is.

Tara gaat naar het BB-huis, geeft na 10 dagen op, en maakt vervolgens mooie sier in de bladen.

Tara krijgt een kans bij TMF (wat een onbeschaamde sollicitatie), geeft na vijf dagen op omdat de songtitles in het Engels blijken te zijn, en maakt vervolgens nog jaren mooie sier als VJ Tara.

Hoe kan ze nou toch van zichzelf zeggen dat ze zo open is? Ze heeft geen boe of ba gezegd!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 7 oktober 1999 @ 08:11:00 #9
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_196831
achternamen combineren met woonplaatsen en hoppa, weer een stuk minder privacy voor de dames en heren. De combinatie wendel en Tilburg geeft slechts 3 (4) adressen en telefoonnummers in CD-foon gids en Sabine lijkt mij wel een type die een mobiele telefoon heeft. Dus adres en tel.nummer bekend.
pi_196832
Tara nu ook op : http://www.minnen.demon.nl/bigbrother.html

Zodra ik het blads in handen heb zorg ik voor online foto materiaal :-)

Het is het dus waard om zo nu en dan even een blik te werpen.

Ik hoop ronf 14:00 uur foto's online te hebben :-)

Gr. Fear! http://www.minnen.demon.nl/bigbrother.html

Why be difficult, when, with a little effort you can be impossible...
  donderdag 7 oktober 1999 @ 10:29:00 #11
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_196833
"Daarom is mijn lichaam altijd zo goed in vorm gebleven."

(tja, je zult maar 20 zijn

pi_196834
Wat mij mateloos intrigeert: 1 maand in een schoenenwinkel, 6 bij de politie, ze doet geen huishoudelijke arbeid, en heeft internet niet ontdekt (anders was ze wel hier beland en dat had ze haar platgeslagen gezichtje nooooit meer durfen laten zien en was ze in een hoekje gekropen en er niet meer uit gekomen) WAT DOET TARA DAN??????
Buiten natuurlijk op de bank zitten met aan de ene kant Roy-the-human-bijzettafel en aan de andere kant Flebber-het-vieste-hondje-van-Nederland.

pi_196835
Foto's Tara zijn o.a. te vinden in de Nieuws rubriek van : http://www.minnen.demon.nl/bigbrother.html
Why be difficult, when, with a little effort you can be impossible...
pi_196836
Ik blijf het een k**wijf vinden....wel mooie....ogen?
(.)(.) | J'habite à Tavernes, le Var, France.
pi_196837
Weet je wat ik me nu afvraag? Of Tara ooit wel eens iets afmaakt (behalve haar vriend). Een maandje hier werken, een opleidinkje van een half jaar en dan toch maar stoppen, een weekje BB en afhaken.
Deze dame maakt inderdaad nergens een probleem van: ze ontloopt ze!
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_196838
Wat een ontzettende afknapper dat artikel in Panorama. Het heeft de diepgang van een Tara... Geestig, voorin de Panorama staat: Alles, maar dan ook echt alles over Tara.... En dan lees je verder en dan heeft die vrouw weer niks te melden....En ditmaal heeft ze niet het excuus dat ze zichzelf niet was... Wat een domme doos zeg. Denkt ze zelf nou echt dat ze een programma zou kunnen presenteren...Wat een pretenties heeft dat wicht. Bewijst weer hoe dom ze is..
Als het zo erg wordt (tegenwoordig zie je al teveel fotomodellen die niet kunnen presenteren...Als het maar een mooi smoeltje heeft en dikke tieten...)dan raak ik opnieuw mijn geloof in de mensheid kwijt......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')