Maar er zijn er nog meer te gaan.
En naarmate ze verder in de tijd, langer in de groep en dichter bij de pot met goud zijn gekomen, kan elke volgende afzwaaier (vrijwillig of niet) een ongeleid projectiel worden.
'ik heb hooguit een maand in een schoenenzaak gewerkt' nou dan ben je toch schoenen verkoper?
'Ik had liever gezien dat ze me als 'de aantrekkelijke politievrouw' hadden
geportretteerd' tuurlijk, is niet in mij opgekomen...
'Terwijl ik ook mijn diploma's heb. Maar ik kon niet aan dat uniform wennen' Tuurlijk Tara...
'Voor het geld deed ik het niet' Ja ja
'Dat wil ik nog even rechtzetten: de mensen zijn niet schijnheilig, de sfeer is schijnheilig!' Nu kan ik me een interview herinneren waar ze toch echt namen bij genoemd had.
Ik moet zeggen dat de journalist een knap stukje werk gedaan heeft, het zet het beeld van het type Tara nog duidelijker voor mij neer...
Hoezo geen maten? Dit is toch Panorama? En zo te zien aan de grote prent zit er wel wat 'lucht' van boven.
Moeten we Bart met de duimstok soms even langsturen?
1 John de Mol-kantinedames doen de was! "Ach, ik heb ook een keer de was voor die arme drommels gedaan," bekent een hoogblonde John de Mol-kantinedame, die - nog geen dertig meter van hot Big Brother-huis - de hele dag live meegluurt op een breed-beeld-televisie. Dit laatste mag volgens het Big Brother-reglement, de deelnemers bijstaan in het huishouden is echter ten strengste verboden.
2 Big Brother liegt tegen Tara! Na de uitzending meldt Tara boos dat dit haar laatste Big Brother-kunstje is geweest. "Jullie hadden beloofd me de tijd te geven om de échte reden van mijn vertrek aan Nederland uit te leggen. In plaats daarvan mocht ik maar twee vraagjes beantwoorden!" Uitvoerend producent van Big Brother Boudewijn van Schaik geeft de schuld aan Daphne Deckers:
"Het was haar fout. Ze ging gelijk naar de reclame, dat was niet de bedoeling." Dit is echter een leugen: Rolf Wouters deed het 'interviewtje", waarna de camera's (geheel volgens de regie) naar Daphne zwenkten.
3 Martin is overtuigd van een complot! Waar eerste afvaller Martin tegen Rolf Wouters in de uitzending nog beleefd zijn praatje doet, is hij na afloop van de uitzending wat loslippiger tegen Panorama. Neerslachtig aan zijn biertje lurkend: "Er is er maar één die bepaalt wie er wint en dat is John de Mol. Ruud gaat winnen. Het blijft: televisie, ze kunnen je maken of breken. En mij hebben ze
gebroken..."
Tara gaat naar het BB-huis, geeft na 10 dagen op, en maakt vervolgens mooie sier in de bladen.
Tara krijgt een kans bij TMF (wat een onbeschaamde sollicitatie), geeft na vijf dagen op omdat de songtitles in het Engels blijken te zijn, en maakt vervolgens nog jaren mooie sier als VJ Tara.
Hoe kan ze nou toch van zichzelf zeggen dat ze zo open is? Ze heeft geen boe of ba gezegd!
Zodra ik het blads in handen heb zorg ik voor online foto materiaal :-)
Het is het dus waard om zo nu en dan even een blik te werpen.
Ik hoop ronf 14:00 uur foto's online te hebben :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |