abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 februari 2002 @ 10:39:21 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_3064057
Gisteravond, op de terugweg van een etentje van mijn werk, ineens een paar grote koplampen knipperend in mijn achteruitkijkspiegel. Was een 80 km-weg, dus ik check mijn snelheid: keurig op de 80.
Dus ga ik mij zitten afvragen of mijn achterlichten het misschien niet doen (tegen beter weten in, want die lui achter mij waren er ZO plotseling, dat ze echt minimaal 120 moeten hebben gereden.

En een getoeter en een geknipper en een geslinger en een gebumperkleef.
Maar ik blijf in hun ogen blijkbaar te langzaam rijden, want die lui gaan zich steeds asocialer gedragen. Op een gegeven moment, aan de rand van Hilversum, een rood stoplicht. Dus ik stop (stom). Auto (volgens mij een Golf) rijdt door tot tegen mijn achterbumper en er gaan twee deuren open. Aan beide kanten stappen een paar gozers uit, en toen besloot ik dat ik daar geen zin in had en maar niet langer te wachten en ben weggescheurd. Lui weer achter mij aan, maar gelukkig ken ik Hilversum blijkbaar toch iets beter, want ik wist ze uiteindelijk van me af te schudden.

Maar natuurlijk heb ik niet de tijd gehad (genomen) om een nummerbord te noteren, dus naar de politie gaan heeft ook geen zin.

Maar dit is toch godverdomme niet normaal meer

Stelletje randdebielen die toch echt voor levensgevaarlijke situaties zorgen (want ik ben bijvoorbeeld toch echt met 90 km/u de bebouwde kom ingescheurd en zo)...

Lekker einde aan een verder bijzonder gezellige avond

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_3064074
Ik haat aggressieve bumperklevertjes. En vooral als ze met twee man uitstappen. Blijkbaar kunnen ze het niet alleen af.
pi_3064079
Nou lekker dan! Je zal het achter je aan hebben. Mijn moeder en ik hebben ook een keer een auto achter ons aan gehad die mijn moeder irritant vonden rijden (ik snap echt nie waarom) en we hebben er een half uur over gedaan voor we ze kwijt waren. Da's best eng.

Gelukkig is er niets ernstigs gebeurt, toch?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3064080
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 10:39 schreef Verbal het volgende:
Maar dit is toch godverdomme niet normaal meer
Nee, vind ik ook niet normaal . Maar schijnt wel steeds normaler te worden... .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_3064084
getver wat eng!
  † In Memoriam † woensdag 6 februari 2002 @ 10:43:09 #6
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3064088
Link!

Zo werd ik een keer gesneden, dat ik moest stoppen om een aanrijding te voorkomen. Ik stak in een reflex direct mn middelvinger op.
Andere auto ook direct op de rem, stappen 4 allochtonen uit en rennen direct op me af.
Kon nog net op tijd wegkomen, maar zat wel effu te trillen.

Komt steeds vaker voor helaas...

pi_3064093
Triest inderdaad, maar ik hoor die verhalen steeds vaker. .
O+. Ripley. O+.
  woensdag 6 februari 2002 @ 10:45:24 #8
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_3064108
Hey Verbal, ik ken die weg en daarom begrijp ik niet waarom ze er niet gewoon langs gingen.....

Verklaring?

*No animals were harmed during the posting of this post*
pi_3064118
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 10:43 schreef NorthernStar het volgende:
Andere auto ook direct op de rem, stappen 4 allochtonen uit en rennen direct op me af.
Nou zeg, dan moet je helemaal oppassen... .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_3064122
Het wordt tijd dat de politie in normale (unmarked vehicles) auto's gaat rondrijden en precies de juiste snelheid gaat rijden. Er lopen zoveel leipo's rond, dat de pakkans volgens mij heel groot is. En dan meteen rijbewijs kwijt voor 3 jaar of zo.
  woensdag 6 februari 2002 @ 10:48:39 #11
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_3064142
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 10:45 schreef Joe Gain het volgende:
Hey Verbal, ik ken die weg en daarom begrijp ik niet waarom ze er niet gewoon langs gingen.....

Verklaring?

Wat dacht je van gewoon op zoek naar ruzie? Etteren en hopen dat hij hapt?

Ik weet dat de meeste mensen gewoon zouden inhalen als ze het echt irritant vinden, maar sommige gasten zoeken gewoon een excuus om iemand op z'n bek te timmeren...

pi_3064157
Strolie en hummer zitten je steeds dichter op de hielen he
  woensdag 6 februari 2002 @ 10:51:24 #13
136 V.
pi_3064168
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 10:45 schreef Joe Gain het volgende:

Verklaring?

Dat ze ruzie zochten blijkbaar

Moet IK nu een verklaring gaan geven voor andermans idiote gedrag?

Trouwens, grappig dat jij weet over welke weg ik het heb... was jij het soms?

V.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_3064178
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 10:48 schreef Chevalric het volgende:
Wat dacht je van gewoon op zoek naar ruzie? Etteren en hopen dat hij hapt?
Tja, kijken hoe ze kijken als die persoon een geweer trekt
  † In Memoriam † woensdag 6 februari 2002 @ 10:54:24 #15
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3064194
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 10:46 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou zeg, dan moet je helemaal oppassen... .

Mag je dat er ook al niet meer bijzetten ofzo?

Joh doe snel aangifte bij meldpunt discriminatie!

pi_3064203
en toch, misschien wilden ze alleen maar de weg vragen.
  woensdag 6 februari 2002 @ 10:59:09 #17
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_3064247
Verbal,

Mijn Hilversumse broeder van een andere moeder.

Ten eerste rijdt ik niet in een Golf, maar een Audi.
Ten tweede hou ik niet van bumperkleven; ik rij of verachter je, of ver voor je.

Ten derde heb ik respect voor andere weggebruikers.

Die weg nodigt daar trouwens wel uit tot hardrijden en inhalen, maar het gedrag van die jongens is natuurlijk niet goed te spreken.....

Ik had alleen niet begrepen dat ze op zoek waren naar ruzie.

*No animals were harmed during the posting of this post*
pi_3064255
Gewoon stoppen, wachten tot ze achter je stoppen, ff de vinger geven, en dan VOL GAS ACHTERUIT!

Gewoon die auto in de puin rijden. Hup! En dan wegrijden. Kennelijk hield de achterliggende bestuurder niet genoeg afstand. Kijk, je houdt er wel een beetje schade aan over, maar ja, daar is toch de verzekering voor? En waar hebben we het nou helemaal over, een stuk blik met een paar lampjes erin.

Echt, gewoon doen, geeft een lekkere kick, in plaats van dat nare onderbuikgevoel dat je van je machteloosheid overhoudt.

Everything is true, you just have to believe it.
pi_3064270
Dit is gewoon walgelijk en helaas hoor je dit soort verhalen steeds vaker
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 6 februari 2002 @ 11:02:00 #20
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_3064273
Het wordt wat eentonig, maar: ook dit soort dingen heeft geen enkele prioriteit bij politie en justitie. Men houd het liever bij de dingen die snel geld opleveren. Leer er dus mee leven.
pi_3064279
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 10:59 schreef Satori het volgende:
Gewoon stoppen, wachten tot ze achter je stoppen, ff de vinger geven, en dan VOL GAS ACHTERUIT!

Gewoon die auto in de puin rijden. Hup! En dan wegrijden. Kennelijk hield de achterliggende bestuurder niet genoeg afstand. Kijk, je houdt er wel een beetje schade aan over, maar ja, daar is toch de verzekering voor? En waar hebben we het nou helemaal over, een stuk blik met een paar lampjes erin.

Echt, gewoon doen, geeft een lekkere kick, in plaats van dat nare onderbuikgevoel dat je van je machteloosheid overhoudt.

Tuurlijk joh, gewoon net zo aso terug doen! Goed man!

pi_3064288
Ik vroeg me trouwens af of dat soms dezelfde allochtonen zijn die ook zo frauderen met die kinderbijslag..
Everything is true, you just have to believe it.
pi_3064307
Satori
Prima keuze. Lekker je eigen auto in de prak rijden.

Wel een eng verhaal, ik moet er niet aan denken.
Ik had het denk ik toch even gemeld bij de politie, voor het geval het anderen ook nog zou overkomen.

Niet normaal nee.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_3064313
* RuiDasilva heeft gewoon een honkbalknuppel in de auto....

Tja, ik ben echt geen geweldadig iemand, maar als het om m'n leven gaat moet ik toch maatregelen treffen!!! Gelukkig heb ik hem nog nooit hoeven te gebruiken, maar als het zover is, reken er dan maar op dan ik helemaal LOS ga!

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  woensdag 6 februari 2002 @ 11:07:53 #25
136 V.
pi_3064328
quote:
Op woensdag 06 februari 2002 10:59 schreef Joe Gain het volgende:

Die weg nodigt daar trouwens wel uit tot hardrijden

Maar over welke weg had ik het dan?

Want volgens mij zijn er meerdere wegen die naar H'sum leiden...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')