Of compressorquote:
Daarom toetsenbord eerst losmakenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:18 schreef Armageddon het volgende:
Met perslucht verplaats je de troep alleen maar.
Daarom zeg ik als je er geen verstand van hebt gewoon even wegbrengen. Anders maak je meer stuk dan schoon.quote:
Wij rekenen 30 euro onderzoekskosten voor dit soort klusjes.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daarom zeg ik als je er geen verstand van hebt gewoon even wegbrengen. Anders maak je meer stuk dan schoon.
Kost je misschien 15 euro en dan issie weer op en top.
Heb dat een aantal jaar terug ook gedaan. Had je van die comprak prutsario laptops. Moest dat hele ding uit elkaar voordat je bij het toetsenbord kon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wij rekenen 30 euro onderzoekskosten voor dit soort klusjes.
Bij sommige laptops vraag je je idd af wat voor idioot het ontwerp heeft gedaan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb dat een aantal jaar terug ook gedaan. Had je van die comprak prutsario laptops. Moest dat hele ding uit elkaar voordat je bij het toetsenbord kon.
Naar wie? Heb er nl. ook last van.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:01 schreef Armageddon het volgende:
Gewoon wegbrengen dat ding als je er geen verstand van hebt.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:14 schreef grizegrijn het volgende:
En vooral niet gaan stofzuigen. Had iemand bij mijn laptop gedaan en daar is die niet van bekomen
Heb hier een HP nc6320. Is inderdaad een kwestie van twee schuifjes naar beneden duwen. Dat is nog wel te doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Bij sommige laptops vraag je je idd af wat voor idioot het ontwerp heeft gedaan.
Bij veel Dell's is het een kwestie van de schroefjes aan de onderkant losdraaien waar een "K" bij staat.
Bij anderen is het 2 of 3 lipjes opzij drukken en je tilt hem er zo uit.
Oh zoquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:26 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij enkele toetsen uit de stofzak heeft moeten opvissen
Ohw, die zit hier om de hoek zoals je weet, daar koop ik ook altijd mijn laptops.quote:
Even naar de technische dienst lopen. Kan je nog op wachten ook denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:55 schreef static het volgende:
[..]
Ohw, die zit hier om de hoek zoals je weet, daar koop ik ook altijd mijn laptops.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |