so what, sommige mensen lezen hardop, big dealquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie haar al murmelend de chaostheorie lezen![]()
die liggen vanavond als 2 lijken naast elkaarquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
henkie is nu reuze aan het afknappen die wip zie ik niet meer gebeuren hoor. Wat een gezanik van die erik
Sommige mensen lezen tussen de regels door.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
so what, sommige mensen lezen hardop, big deal
Pff gellukkigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:59 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die liggen vanavond als 2 lijken naast elkaar
Anton Dreesman was ook zo'n snellezert, die sloeg alinea's over.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen tussen de regels door.
Maar aDel leest zo chaotisch.... steeds weer een stukje terug en dan nog eens lezen in de hoop dat de lettersoep vorm krijgt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
so what, sommige mensen lezen hardop, big deal
Zo te zien ziet ie er wel een gat inquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
Laat ik niet merken dat daar een vlieg zit!
[afbeelding]
ze wil dat Eric-en dat weet huub-haar als backup blijft zien....zo verdwijnt hij niet naar het clubje Natasia,Amanda en Brian.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:44 schreef basicsaint het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waar Lieke nu mee bezig is.
Ze nu weer Huub naar de mond te praten, maar zit ook nog steeds met Erik te kleppen over Huub.
Ik heb meer boeken helemaal overgeslagen dan dat ik er helemaal gelezen heb!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Anton Dreesman was ook zo'n snellezert, die sloeg alinea's over.![]()
Hij kijkt angstvallig op zijn 'harloozzjuh omdat het hem te lang duurt voordat Mitch weggaat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:01 schreef Disana het volgende:
Laat ik niet merken dat daar een vlieg zit!
[afbeelding]
Ja, hij heeft Natasja afgelost als chaperonne.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij kijkt angstvallig op zijn 'harloozzjuh omdat het hem te lang duurt voordat Mitch weggaat.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar aDel leest zo chaotisch.... steeds weer een stukje terug en dan nog eens lezen in de hoop dat de lettersoep vorm krijgt?
En dan overvalt haar de chaos als een persoonlijk drama... alle letters lijken een eigen leven te gaan leiden terwijl je haar lijden in haar stem hoort trillen.
Lipje erbij en denkrimpeltje als een diepe groef in het negentienjarige voorhoofdje gekerfd.
Nee, anaal genomen worden is toch een stuk minder pijnlijk
Op de juiste medicatie schrijf je poezie!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
Maar aDel leest zo chaotisch.... steeds weer een stukje terug en dan nog eens lezen in de hoop dat de lettersoep vorm krijgt?
En dan overvalt haar de chaos als een persoonlijk drama... alle letters lijken een eigen leven te gaan leiden terwijl je haar lijden in haar stem hoort trillen.
Lipje erbij en denkrimpeltje als een diepe groef in het negentienjarige voorhoofdje gekerfd.
Nee, anaal genomen worden is toch een stuk minder pijnlijk
Ik heb het bewaard!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Op de juiste medicatie schrijf je poezie!
Broodje aap verhalen. Anus dingen o.k. maar er is geen enkele vrouw op de wereld die iets in haar urinebuis weet (en wil) te proppen. Bull shit eerste klasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:12 schreef mazaru het volgende:
Wie stopt er nou een oogpotlood in zijn urinebuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |