Ze heeft Brian toch al bedankt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
Natasia mag God op d'r blote knieën danken , dat ze het ziekenhuis in en uit geweest is.
Ik glij op vrouwen die het voor me opnemen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga jij nou maar streepjes door goed Nederlands zetten en vervolgens nog eens beweren dat het fout was, om er tenslotte een flauw grapje van te maken. Dat is net zo onnodig dus off-topic.
Verwende krengen zullen dat never nooit begrijpenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
Natasia mag God op d'r blote knieën danken , dat ze het ziekenhuis in en uit geweest is.
Wass will dass Weibb??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:44 schreef basicsaint het volgende:
Ik begrijp niet helemaal waar Lieke nu mee bezig is.
Ze nu weer Huub naar de mond te praten, maar zit ook nog steeds met Erik te kleppen over Huub.
Ik neem het voor mezelf op. Dat iemand iets niet weet is prima, maar kom bij mij niet aan met onzin zoals die erop volgde.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
Ik glij op vrouwen die het voor me opnemen!![]()
![]()
Ik weet precies waarop ik glij!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem het voor mezelf op. Dat iemand iets niet weet is prima, maar kom bij mij niet aan met onzin zoals die erop volgde.
Denk toch es aan je hartquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem het voor mezelf op. Dat iemand iets niet weet is prima, maar kom bij mij niet aan met onzin zoals die erop volgde.
Een keus om vrijwillig je kinderen in de steek te laten is ook een keus.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:45 schreef mazaru het volgende:
Waarom noemt iedereen het nou 'een keus'.
Het is helemaal geen 'keus' het is gewoon egoïsme
Maar dan wel gevormd door egoïsme.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:47 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een keus om vrijwillig je kinderen in de steek te laten is ook een keus.
Slager festivalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
Misschien luisteren hier mensen naar?
[afbeelding]
Waarom zou het spel helemaal om de back ups van Brian en Huub moeten draaien. Omdat die zichzelf zo belangrijk vinden? Laat zich maar andere groepjes formeren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:46 schreef ericahysterica het volgende:
liederke is bezig meerdere backups te bewerkstelligen ook dat omhelzen van NDe avond van de stemming vond ik haar geweldig nu zakt ze weer weg in de eriktactiek. Huub vindt ik ook zijn spel slecht spelen
100%. Als ik zo die gesprekken met die zussen terughaal was Natasia psychisch behoorlijk in de problemen.quote:
eensch het is de wijze waarop deze intelligente dame acteert in dit spel dat stoort mijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:48 schreef Meganog het volgende:
[..]
Waarom zou het spel helemaal om de back ups van Brian en Huub moeten draaien. Omdat die zichzelf zo belangrijk vinden? Laat zich maar andere groepjes formeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |