Eric begon dat Huub saai was in bed.quote:
Trotzdem das Du kein beschraenkter Bleistiftverkaeufer bistquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zou mij niet aan arrogantie schuldig willen maken...![]()
denk wel dat ze een zwaar leven heeft gehad, en dat er meer dingen zijn die ze in DGK niet wil of kan vertellen, maar die zullen wij nooit te horen krijgenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:27 schreef Yollie het volgende:
Natasia heeft het zo zwaar gehad, ziekenhuis in ziekenhuis uit...
Ik denk dat ze vreselijke dingen als kind heeft meegemaakt, waarschijnlijk veroorzaakt door een moeder als dat zijzelf is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk wel dat ze een zwaar leven heeft gehad, en dat er meer dingen zijn die ze in DGK niet wil of kan vertellen, maar die zullen wij nooit te horen krijgen
Het ging mij om zijn reaktie op Erics vraag aan Natasia of hij het erg zou vinden eruit gestemd te worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eric begon dat Huub saai was in bed.
Toen kwam die opmerking van Huub pas.
Jij was toch nooit een Eric fan.
Hij mocht gaan slapen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:32 schreef mazaru het volgende:
Jaap gaat slapen om half elf
Hoe weet jij dat hij geen potloodventer is?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Trotzdem das Du kein beschraenkter Bleistiftverkaeufer bist![]()
Danke schön! Danke vielfalt!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
[..]
Trotzdem das Du kein beschraenkter Bleistiftverkaeufer bist![]()
Daar overviel je mij een beetje mee!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:32 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk wel dat ze een zwaar leven heeft gehad, en dat er meer dingen zijn die ze in DGK niet wil of kan vertellen, maar die zullen wij nooit te horen krijgen
six feet under.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:38 schreef Peter6000 het volgende:
Goed niveau bij Eric en Alex.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
[SC # 110] 2 Evolve or not 2 Devolve
Ga jij nou maar streepjes door goed Nederlands zetten en vervolgens nog eens beweren dat het fout was, om er tenslotte een flauw grapje van te maken. Dat is net zo onnodig dus off-topic.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
[SC # 110] 2 Evolve or not 2 Devolve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |