Dat viel nog zat mee, maar niet zodanig dat ik het thuis ook wilde proberen!quote:
Kinky is niet onverwacht, maar in die mate..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:33 schreef demins het volgende:
[..]
Weet je dat ik uit eigen ervaring kan getuigen dat door mijn urinebuis een hele cameraploeg de tocht naar mijn nieren heeft gemaakt met een basiskamp in de prostaat!
Heel snel, want Amanda heeft hand-in-hand begeleiding en meldplicht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:37 schreef Liess het volgende:
Zo, ben der ook weer.... Amanda en Mitch onderonsjes??? Alleen gebaren of ook lipaanrakingen enz?
Doe maar nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:37 schreef demins het volgende:
[..]
Dat viel nog zat mee, maar niet zodanig dat ik het thuis ook wilde proberen!
Dat mogen wij niet weten, de camera's gingen naar een kussenruimende Natasja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:37 schreef Liess het volgende:
Zo, ben der ook weer.... Amanda en Mitch onderonsjes??? Alleen gebaren of ook lipaanrakingen enz?
Ze ging toch nooit vreemd?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:38 schreef Tissik het volgende:
[..]
Heel snel, want Amanda heeft hand-in-hand begeleiding en meldplicht.
niets sexueels, ging over het feit dat amanda het niet zo leuk vond dat hij haar in de avond zo'n envelop gaf, aangezien een envelop wel eens sterfgevallen etc betekende, in ieder geval iets ernstigsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:37 schreef Liess het volgende:
Een stuk beter dan die anderequote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:38 schreef Liess het volgende:
Volgens mij is die date van Eric wel ok ofniet? (zo op t eerste gezicht)
Ze heeft verkering !!!quote:
Wat een onzin, er is net zo vaak een envelop gekomen voor een sterfgeval, als een enveloppe voor een extra bezoek.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef robert2006 het volgende:
[..]
niets sexueels, ging over het feit dat amanda het niet zo leuk vond dat hij haar in de avond zo'n envelop gaf, aangezien een envelop wel eens sterfgevallen etc betekende, in ieder geval iets ernstigs
toch niet zo laat op de avondquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een onzin, er is net zo vaak een envelop gekomen voor een sterfgeval, als een enveloppe voor een extra bezoek.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:44 schreef Liess het volgende:
gatverdamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |