Das minder...quote:Op zondag 3 juni 2007 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
Wel leuk. Het begon al leuk iig. We zouden de boot hebben om 15.00, en we moesten er om 14.30 zeker zijn. Wij waren er om 14.00, zegt de leraar: "De helft van de groep is er nog niet (iets met vertraging) en daarom hebben we de boot van 18.00." Fijn!Hadden gelukkig wel de sneldienst, duurde maar 45 min. Toen op Terschelling nog 7 km fietsen naar de camping. Daar tassen ophalen en alles installeren
quote:Onze stretchers waren van die strandbedjes waar je als je je omdraait bijna van af valt.
Dat is wel lekkerquote:Verder hebben we eigenlijk alleen maar lui gedaan. Gefietst, gevliegerd, naar het strand geweest en gefotografeerd.
Fotograferen is wel tofquote:Op zondag 3 juni 2007 13:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel leuk. Het begon al leuk iig. We zouden de boot hebben om 15.00, en we moesten er om 14.30 zeker zijn. Wij waren er om 14.00, zegt de leraar: "De helft van de groep is er nog niet (iets met vertraging) en daarom hebben we de boot van 18.00." Fijn!Hadden gelukkig wel de sneldienst, duurde maar 45 min. Toen op Terschelling nog 7 km fietsen naar de camping. Daar tassen ophalen en alles installeren
Onze stretchers waren van die strandbedjes waar je als je je omdraait bijna van af valt. Verder hebben we eigenlijk alleen maar lui gedaan. Gefietst, gevliegerd, naar het strand geweest en gefotografeerd.
Ik dacht dat jullie niet mochten drinken?quote:Op zondag 3 juni 2007 13:28 schreef ChatGirl het volgende:
Ach ja, het tegenoverliggende cafe heeft een goede omzet gedraaid zullen we maar zeggen
De jongens in de tent tegenover mijn tent gingen nadat ze hun tas in hun tent hadden gekiept, meteen naar Super de Boer om een paar kratten Jupiler en Amstel in te slaanquote:
lolquote:Op zondag 3 juni 2007 13:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De jongens in de tent tegenover mijn tent gingen nadat ze hun tas in hun tent hadden gekiept, meteen naar Super de Boer om een paar kratten Jupiler en Amstel in te slaanDe meiden naast onze tent hadden een aantal flessen boswandeling en andere drank, maar geen een leraar die er wat van zei
Middag purplerosequote:
Purplerose!quote:
Van de 3FM topics?quote:Op zondag 3 juni 2007 15:56 schreef MutZ het volgende:
hmmm... Ik moet hier echt minder gaan posten...
*Userstatistieken gezien heeft*
Ik heb m'n gemiddelde de afgelopen dagen al flink omlaag gehaald...quote:Op zondag 3 juni 2007 15:56 schreef MutZ het volgende:
hmmm... Ik moet hier echt minder gaan posten...
*Userstatistieken gezien heeft*
Welkom terug trouwensquote:Op zondag 3 juni 2007 11:30 schreef ChatGirl het volgende:
Alleen mijn gezicht, het is nu al aan het vervellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |