Arme knullen. Hopelijk worden die agenten hard aangepakt!quote:Jongeren geïntimideerd door agenten
Een groep van zo'n vijftig jongeren uit de Erasmusbuurt in Bos en Lommer vreest voor rellen met de politie. De jongeren zeggen dat ze al maanden geïntimideerd, bedreigd en zelfs mishandeld worden door agenten.
De jongeren melden dat ze al meerdere keren hebben ze geprobeerd een klacht in te dienen op het politiebureau. Die zou echter niets doen met de klachten. De jongens hebben in een laatste poging om escalatie te voorkomen nu een brief gestuurd aan burgemeester Job Cohen. De politie kon zaterdag niet voor de camera reageren maar laat weten de zaak serieus te nemen.
Bron: AT5
leer lezen xenofobe randmongooelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:50 schreef Vistel het volgende:
ah gossie, zij discriminatieren uns.
kan dat kutvolk niet oprotten?
dan nog is "groentemannen" een belachelijke termquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:57 schreef erwinbey het volgende:
[..]
ik ga er blind vanuit marokkanen.
komt omdat ik een realist ben.
Mishandeling, dat zou ik niet te licht opvatten. Ik hoop dat er een onderzoek komt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:50 schreef Vistel het volgende:
ah gossie, zij discriminatieren uns.
kan dat kutvolk niet oprotten?
zwarttemannen zou meer op z'n plaats zijn iddquote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan nog is "groentemannen" een belachelijke term
want het woordje "jongeren" is te ingewikkeld voor je?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zwarttemannen zou meer op z'n plaats zijn idd
als ze zwart waren wel ja.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:02 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zwarttemannen zou meer op z'n plaats zijn idd
nee, maar is het nu marrokkanen, marokanen, marrokanen of marokkanen?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
want het woordje "jongeren" is te ingewikkeld voor je?
waar in de OP lees je dat precies?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:05 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, maar is het nu marrokkanen, marokanen, marrokanen of marokkanen?
![]()
Ik heb in Bos en Lommer nog nooit andere jongeren gezien.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:06 schreef teamlead het volgende:
waar in de OP lees je dat precies?
en waarom zou de spelling van dat woord relevant zijn?quote:
traag van begrip?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
en waarom zou de spelling van dat woord relevant zijn?
ah.. en daarom is het acceptabel dat de politie zich gedraagt op een manier waarbij je zou verwachten dat ze duits spreken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb in Bos en Lommer nog nooit andere jongeren gezien.
nee hoor.. beetje misselijk van de opmerking van sommige mensen hier, meer nietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ah.. en daarom is het acceptabel dat de politie zich gedraagt op een manier waarbij je zou verwachten dat ze duits spreken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |