Oei... idunno.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wanneer maakt ze een account aan?
Dan kan ik haar om je hand vragen.
Neuh.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oei... idunno.
Maarre is de laatste 9 SC's nog wat bijzonders gebeurd?
Waaruit of waarvan??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Een van de grootste nadelen van lipstick is toch wel dat je het zo moeilijk helemaal weg krijgt.
Die is dus op.quote:
Neuh...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
Neuh... aceton is idd niet geweldig voor je huid
Jack?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
Dan toch maar gewoon met water en zeep proberen
En anders met een beetje alcohol erbij....
Is daar wat aan dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Gewoon laten zitten, slijt er wel weer af...
Nu even celeberty poker de finale kijken
DIe is wat?? 45% ?? moet wel lukken lijkt me... misschien helpt het wel als je er een water, zeep en Jack mengseltje van maaktquote:
Jack is voorlopig nog 40%.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
DIe is wat?? 45% ?? moet wel lukken lijkt me... misschien helpt het wel als je er een water, zeep en Jack mengseltje van maakt
Heb het te vaak opgenomen, kwam na koppensnellers dus per ongeluk gevolgdquote:
Ik drink dat spul niet en ik kan niet van ieder drankje de alcoholpercentages gaan onthouden natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jack is voorlopig nog 40%.
Maar het is uiteraard een dappere poging waard.
Ik kijk echt te weinig tv.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb het te vaak opgenomen, kwam na koppensnellers dus per ongeluk gevolgd
de tv in de slaapkamer gebruik ik als alarmpje (verklein woordje voor de natasja fans) om 's ochtends op te staan...quote:
Mijn tv gebruik ik voor het bekijken van DVD's en mijn Playstation.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:23 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de tv in de slaapkamer gebruik ik als alarmpje (verklein woordje voor de natasja fans) om 's ochtends op te staan...
ik heb ook geen Playstation of wii...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn tv gebruik ik voor het bekijken van DVD's en mijn Playstation.![]()
Hij is nieteens aangesloten.
Ik heb iets nodig om Final Fantasy op te spelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik heb ook geen Playstation of wii...![]()
je vriendin?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb iets nodig om Final Fantasy op te spelen.
Anders kan ik 'm net zo goed niet op Fok! winnen.
ik ook de mijne was vorige week in turkije volgende week naar spanje en de week daarop naar portugal... en nee ze is geen stewardess...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Touché.
Die zie ik alleen iets te weinig naar mijn smaak.
Dat doet ze goed.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ook de mijne was vorige week in turkije volgende week naar spanje en de week daarop naar portugal... en nee ze is geen stewardess...
nou... ik niet zij zorgt dat de dames en heren er goed bij lopen... comfortquote:
Mooie site.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nou... ik niet zij zorgt dat de dames en heren er goed bij lopen... comfort
momenteel is mijn poppetje thuis... vanaf aanstaande maandag is ze vertrokken... en komt ze hopenlijk weer terug...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooie site.
Ziet er goed uit allemaal.
Wanneer keert de modeprinses weder?
Ah, dus je genoot je maaltijd niet alleen!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
momenteel is mijn poppetje thuis... vanaf aanstaande maandag is ze vertrokken... en komt ze hopenlijk weer terug...
Ik dacht bij de tandarts.quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, dus je genoot je maaltijd niet alleen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |