En het liefst nu.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
donner wetter!... du hast recht!...
*kijkt in de kast
Maar de standaard-OP wel. Of moet ik gaan klagen in FB?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geloof me, mijn kloontjes zijn niet nodig vandaag.
Passiefquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:22 schreef Dichtneger het volgende:
omdat ik zit te wachten op iets
Er zijn geen regels over de SC OP.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar de standaard-OP wel. Of moet ik gaan klagen in FB?![]()
ik geloof ook dat er iets is...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:22 schreef Dichtneger het volgende:
omdat ik zit te wachten op iets
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:24 schreef Dichtneger het volgende:
passief wachten kan af en toe iets opleveren!
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Assertief moet je zijn.
Als je blijft wachten zal het nooit komen.
Omdat die ander misschien ook wel zit te wachten.
in deze tijdzone zijn we allemaal...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En het liefst nu.
Morgen zal toch nooit komen.
Hij ook echt niet op jou.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:26 schreef Dichtneger het volgende:
haha, mooi is dat, i word over ongeveer 5 minuten gebeld! dat is zeker, ik zit niet te wachten op jezus!
jouw tijd komt nog welquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:26 schreef Dichtneger het volgende:
haha, mooi is dat, i word over ongeveer 5 minuten gebeld! dat is zeker, ik zit niet te wachten op jezus!
Zijn vader pwnd je toch wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:27 schreef Dichtneger het volgende:
weet ik, hij zal verliezen met statego, zal hij niet leuk vinden
Niet meer nodig.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn geen regels over de SC OP.
Maar klagen is altijd goed.
En dat was slechts het begin.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:30 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*denkt aan brandende braambossen
Sterkte.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:31 schreef Dichtneger het volgende:
veel plezier vanavond! ik ben weg.
volgens mij zijn er regels voor een standaard gleuf...quote:
ik heb nog wat manna voor je terugreis...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:31 schreef Dichtneger het volgende:
veel plezier vanavond! ik ben weg.
Dat is goed genoeg voor mij.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Stiekem geef ik om je.
Op een soort vage, afstandelijke, onpersoonlijke manier.
je koude rillingen bezorgen mij warmtequote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is goed genoeg voor mij.![]()
![]()
Ben even heel aards de wekelijkse boodschappen aan het doen. Somberen jullie nog meer lekker door.
coke jij ookquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat ik maar wat voedsel in mijn hoofd gaan stoppen.
Dan gaat de rest vanzelf beter functioneren...
Heb ik gelezen...
left or right...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
2 Coke or not 2 Coke was dus beter geweest.
dus gewoon via de grote bloedsomloop...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Afwisselen, anders staat het zo slordig na een tijdje.
Rechts heeft mijn voorkeur though.
Geen aanstellerijquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dus gewoon via de grote bloedsomloop...
Jij wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:23 schreef Talitha het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar vind het niet echt prettig moet ik bekennen. Mag ik mijn coke gewoon drinken?
you can always check in but you can never leave...quote:
Goed nummer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:25 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
you can always check in but you can never leave...
en nu moet ik echt even koken... dat wordt een zalmpje vanavond...quote:
Zalmquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:27 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en nu moet ik echt even koken... dat wordt een zalmpje vanavond...
allemaal...
tot later![]()
Hoi ik wil ook rellen maar het kan niet meerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Sorry, ik was even rellen.
Goedenavond moeder van Uniekhoornquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoi ik wil ook rellen maar het kan niet meer
Mijn moeder leest mee. (Hoi mem)
Echt hoor ze kan de pc aanzetten en de streams aanzetten en ondertussen leest ze gewoon Fok![]()
quote:
Wanneer maakt ze een account aan?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]![]()
Ze is tof, dus ik mag vast wel liefdevol met je een zijn in een bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |