een beetje onhandig misschien... hier en daar.... sommigen kicken er op...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fragiel...
We zijn te hardhandig geworden.
voor een wijntje en een jack doe ik alles....quote:
Jack is my friend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
voor een wijntje en een jack doe ik alles....
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet op zoek gaan als je bang bent voor wat je kan vinden.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Deze neger snapt het.
1% van de oplossing weet...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:56 schreef Dichtneger het volgende:
vraag maar is aan een opgroeiende volwassene wat hij zal doen
in een situatie van nood, maakt niet uit welke, 10% kans dat hij de
oplossing weet
de jack was goed...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Welke Jack het over ging in ieder geval.
De rest komt niet.
dankje, maar het is verdraaid storen als je niet weet waar je het zoeken moet...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:01 schreef Dichtneger het volgende:
het is een mooi putje! haha
and the sound of air between the ears...quote:
sommige zaken kun je beter... ach... ik ruk alles uit de context...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:02 schreef Dichtneger het volgende:
juist, en daar heeft muse een geweldig nummer gemaakt
wat je niet wilt weten of horen praat je ook niet over, zo ben ik ook!
Maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:05 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sommige zaken kun je beter... ach... ik ruk alles uit de context...
alleen op zondag niet.... dan is 'Het' heilig...quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:06 schreef lillkiss het volgende:
gaat het hier nog over DGK?
it's that genetic DNA that saves us all... all I want is a moist region....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:07 schreef Dichtneger het volgende:
its the air between our fingers
op de kast, uit de kast, door de kast, tussen de kast,... het maakt niet uit .... stick to the plan...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:06 schreef Dichtneger het volgende:
weet ik, probeer je op de kast te jagen!
Is dat niet wat iedereen doet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:11 schreef Dichtneger het volgende:
is dat niet voor mensen die werken naar bed gaan, werken naar bed gaan, werken naar bed gaan, 2 weken op de camping, werken naar bed gaan, werken naar bed gaan, etc.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
op de kast, uit de kast, door de kast, tussen de kast,... het maakt niet uit .... stick to the plan...
zo raak ik in de war... mensen hier willen het RIAGG bellen ... alle huplijnen zijn gesloten... hoe onwetend...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom zouden we het hier in jezusnaam over DGK hebben!?
Het nummer van God staat ook niet in de Gouden Gids...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zo raak ik in de war... mensen hier willen het RIAGG bellen ... alle huplijnen zijn gesloten... hoe onwetend...
Maar dat hoor je wel te doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:14 schreef Dichtneger het volgende:
niet iedereen leeft in de fabrieksfeer!
Hoeft niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:15 schreef Dichtneger het volgende:
In het Amazonegebied in Brazilië is een indianenstam ontdekt die tot nu geen contact had met de westerse wereld. De 87 leden van de Metykirestam leven in een bijna ontoegankelijk gebied op ongeveer tweeduizend kilometer ten noordwesten van Rio de Janeiro. Dat melden Amerikaanse media.
De Indianen werden ontdekt toen twee leden van de stam opdoken in een dorp van de Kayapo’s, een andere indianenstam. De Metykireleden spreken een vorm van de Kayapotaal. Mannen van de stam dragen een peniskoker, verder zijn ze naakt. In hun onderlip dragen ze meerdere schijven.
KIJK GEWELDIG OM DAAR EEN KRATJE BIER MEE TE ZUIPEN
06 - hoe-raak-ik-van-god-losquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het nummer van God staat ook niet in de Gouden Gids...
Niemand zegt dat enkel de EO kijkende burgers lammetjes zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Dichtneger het volgende:
ian, ik draai geweldig mee, werk 40 iets meer per week, scheer me netjes, zie er geweldig uit, maar ik zit echt niet s'avonds op de bank met een glas melk en big brother!
De OP!quote:
Waarom zit je dan nu achter de pc?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:19 schreef Dichtneger het volgende:
en dat ben ik!
Geloof me, mijn kloontjes zijn niet nodig vandaag.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
De OP!![]()
En waarom heb je al je kloonen meegebracht?
edit: goeieavond Ian.![]()
![]()
donner wetter!... du hast recht!...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Impulsief moet je zijn.
En erg egoistisch.
En zo obsceen mogelijk.
Want dat is wat je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |