Zeker, ik vind het een best leuk programma. En dat er potentie in zit blijkt ook uit die Britse versie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, de presentator van NMTB verzint al zijn grappen. Liever had ik ook gezien dat ze NMTB uitzonden, maar voor een Nederlands programma vind ik het al van een redelijk niveau. Er zit potentie in. De eerste seizoenen van Dit was het nieuws waren ook niet om aan te zien. Net zoals al die eerste shows van de BBC. Geef het wat tijd
Die grap van Gert en Hermienquote:Op zaterdag 24 mei 2008 07:59 schreef MarcoPop het volgende:
Ja wauw ja, Harm Edens is dan nog wel onwijs goed in het vertellen, maar de grapppen zelf bij doe maarnormaal zijn vaak wel beter dan bij Dit Was het nieuws.
- Toen Gert en Hermien uit elkaar gingen kreeg Hermien de kinderen. Gert had ze al gehad. -
Grrrr....
Idd.. leuk programmaquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is helaas weer afgelopen, hopelijk komt het weer terug
Desalniettemin was het mooie tv. Ik ben benieuwd of het het programma ook verbetert.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef widmfan7 het volgende:
Sander en Pepijn waren bij De Wereld Draait Door om over het nieuwe seizoen te praten. Doordat Matthijs van Nieuwkerk zo druk was met constant filmpjes in starten heeft hij niet gezegd welke datum het precies begint.
Ik ken mensen die nog nachtmerries van hem krijgen. Maar die Jordy is zo fout dat het goed is (of andersom).quote:
vanavond dus, maar hoe laat danquote:Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef widmfan7 het volgende:
Sander en Pepijn waren bij De Wereld Draait Door om over het nieuwe seizoen te praten. Doordat Matthijs van Nieuwkerk zo druk was met constant filmpjes in starten heeft hij niet gezegd welke datum het precies begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |