abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58494160
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:01 schreef chansadres het volgende:

[..]

Nee, de presentator van NMTB verzint al zijn grappen. Liever had ik ook gezien dat ze NMTB uitzonden, maar voor een Nederlands programma vind ik het al van een redelijk niveau. Er zit potentie in. De eerste seizoenen van Dit was het nieuws waren ook niet om aan te zien. Net zoals al die eerste shows van de BBC. Geef het wat tijd
Zeker, ik vind het een best leuk programma. En dat er potentie in zit blijkt ook uit die Britse versie.
Maar dat was met de nieuwste show ook, je moet het alleen wel goed aanpakken.

Dat hij zijn grappen opleest is niet erg, als ze maar leuk zijn. Het is ook de kunst van de presentator dit leuk te doen. Maar voor bijna alles op tv worden de grappen vooraf verzonnen. Een cabaretier verzint zijn grappen ook vooraf, alleen die leert ze uit zijn hoofd.
pi_58583043
Over een dik half uur weer een nieuwe aflevering
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_58722097
Vond 'm gisteren wel weer erg lachen zeg, is gewoon goeie sjow aan t worden. Ze hebben nu wel lol echt met elkaar, vooral die kale Ruben. Tja, en die geintjes van Sander, sommige goed, soms ook wel genant. Maar k blijf wel kijken, nog twee komen er geloof ik.

MP
Never let go Jack, never let go...
pi_58722295
Inderdaad Vind het ook een erg vermakelijke show.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_58868786
Veel grove grappen dit keer Al had die Jacq van mij wel thuis mogen blijven
pi_58871883
Leuke aflevering. Vrij lompe grappen, vooral over kinderen voor kinderen in die Oostenrijkse kelder.
pi_58872913
Ja wauw ja, Harm Edens is dan nog wel onwijs goed in het vertellen, maar de grapppen zelf bij doe maarnormaal zijn vaak wel beter dan bij Dit Was het nieuws.
- Toen Gert en Hermien uit elkaar gingen kreeg Hermien de kinderen. Gert had ze al gehad. -

Grrrr....
Never let go Jack, never let go...
pi_58874846
Goeie aflevering! De grappen van Sander waren dit keer behoorlijk goed en de rest was ook lekker bezig
pi_58874943
Nog steeds een leuk programma
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 24 mei 2008 @ 12:49:43 #260
134538 chansadres
Black & White
pi_58875664
Natuurlijk niet beter dan Nevermind the Buzzcocks maar het begint één van de leukste rip-offs te worden op de Nederlandse tv.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  zaterdag 24 mei 2008 @ 14:02:06 #261
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58876684
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 07:59 schreef MarcoPop het volgende:
Ja wauw ja, Harm Edens is dan nog wel onwijs goed in het vertellen, maar de grapppen zelf bij doe maarnormaal zijn vaak wel beter dan bij Dit Was het nieuws.
- Toen Gert en Hermien uit elkaar gingen kreeg Hermien de kinderen. Gert had ze al gehad. -

Grrrr....
Die grap van Gert en Hermien

-edit- Die kinderen voor kinderen grap
pi_59024307
Het is helaas weer afgelopen, hopelijk komt het weer terug
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59024778
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het is helaas weer afgelopen, hopelijk komt het weer terug
Idd.. leuk programma
pi_59062394
Was lachen deze week!
Nu nog even een ander panel voor Birgit/Arie en dan wordt het nog wel wat!
pi_59080446
Jammer dat het alweer voorbij is! Leuke laatste ep!
pi_59492825
Seizoen 2 was duidelijk een stuk beter dan de eerste. Maar gek genoeg kwam de leukste aflevering uit het eerste seizoen. Dat was die met Thomas van Luyn, het is jammer dat hij er niet vast in bleef.

Waarom Dennis van der Geest er uit ging begreep ik wel. Hij kreeg waarschijnlijk een aanbod van RTL om mee te doen aan 71 graden Noord. Gelukkig maar want ik geloof dat er maar weinig mensen konden lachen om 'grappen' als: 'Ciske de nat' en 'Antonie Kamerling heeft in een soap gespeeld en Marco Borsato wast zijn handen met soap'. Waarom Ricky Koole eruit stapte is mij niet helemaal duidelijk misschien dat iemand anders het weet. Ik vond haar namelijk veel sympathieker dan Birgit.

Ik vind Arie en Birgit niet grappig, Birgit vind ik zelfs een erg irritante muts. Arie is vaak pijnlijk niet grappig. Veel inspiratie heeft ie in ieder geval niet want hij bleef in een bepaalde aflevering grappen maken over playmobile kapsels. Pepijn leek me een vervelend mannetje maar ik moet soms wel erg om hem lachen en dus voegt hij echt wat toe aan het programma met zijn droge humor. Dat geld ook voor Ruben van der Meer die met zijn meligheid in ieder geval de sfeer verhoogt. Presentator Sander Lantinga is in seizoen 2 ook een stuk scherper geworden.

Al met al moet er wat gesleuteld worden aan team 1 (Ricky terug samen met Thomas van Luyn ofzo:P) maar dan hoop ik dat er binnenkort toch een seizoen 3 gaat komen.

[ Bericht 4% gewijzigd door widmfan7 op 18-06-2008 17:04:25 ]
pi_67141661
De satirische popquiz ‘Doe Maar Normaal’ keert ook dit jaar terug op televisie. Het programma dat gepresenteerd wordt door 3FM-dj Sander Lantinga is daarmee voor het derde seizoen op de buis. De terugkeer van het muzikale programma maakte Lantinga donderdag bekend in de Coen & Sander Show op 3FM. ‘Doe Maar Normaal’ is gebaseerd op het succesvolle Britse format ‘Never Mind The Buzzcocks’ dat in Groot-Brittannië al sinds 1996 te zien is. Omroep BNN gelooft ook in het format, want de Nederlandse versie gaat haar derde seizoen in.

Het programma bestaat uit een aantal rondes waarin twee teams het tegen elkaar opnemen. Ieder team heeft een vast panellid en twee gasten en in het programma wordt hun muziekkennis getest aan de hand clipfragmenten en improvisatie-opdrachten.

De opnames voor de reeks ‘Doe Maar Normaal’ van 2009 beginnen zondag 8 maart. Eén van de gasten in het programma is de jonge zanger Jordy van Loon die tijdens 3FM Serious Request veel aandacht kreeg van de dj’s in het Glazen Huis. Wanneer de nieuwe uitzendingen op televisie te zien zijn, is nog onbekend.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:10:43 #268
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_67142251
Wel leuk dat het terugkomt.
pi_67879279
Sander en Pepijn waren bij De Wereld Draait Door om over het nieuwe seizoen te praten. Doordat Matthijs van Nieuwkerk zo druk was met constant filmpjes in starten heeft hij niet gezegd welke datum het precies begint.
  donderdag 9 april 2009 @ 22:33:23 #271
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_67879629
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef widmfan7 het volgende:
Sander en Pepijn waren bij De Wereld Draait Door om over het nieuwe seizoen te praten. Doordat Matthijs van Nieuwkerk zo druk was met constant filmpjes in starten heeft hij niet gezegd welke datum het precies begint.
Desalniettemin was het mooie tv. Ik ben benieuwd of het het programma ook verbetert.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  zaterdag 11 april 2009 @ 00:40:44 #272
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67915417
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:10 schreef TheZapster het volgende:
Jordy
Ik ken mensen die nog nachtmerries van hem krijgen. Maar die Jordy is zo fout dat het goed is (of andersom).
pi_68110984
Vanavond.
pi_68111335
quote:
Op donderdag 9 april 2009 22:24 schreef widmfan7 het volgende:
vanavond dus, maar hoe laat dan
drukke avond zeg, moet ook nog xfactor en tvkantine kijken
  FOK!fossiel vrijdag 17 april 2009 @ 16:35:36 #275
8443 cptmarco
it's captain...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')