zelfde enthousiasme als van Gelder 9 jaar geledenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:46 schreef T1andonly het volgende:
het commentaar is van hoog niveau
Dat zou ie misschien eens moeten doen dan. De hele tijd klagen dat ie te weinig tijd heeft om de ploeg op elkaar ingespeeld te laten raken, maar áls ie dan de kans krijgt geeft ie een hele kudde nieuwe spelers de kans.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:43 schreef Ereinion het volgende:
Volgens mij speelt hij hier ook niet bepaald met de EK selectie.
*kuch* Blessures *kuch*.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:49 schreef Jenga het volgende:
[..]
Dat zou ie misschien eens moeten doen dan. De hele tijd klagen dat ie te weinig tijd heeft om de ploeg op elkaar ingespeeld te laten raken, maar áls ie dan de kans krijgt geeft ie een hele kudde nieuwe spelers de kans.
Wat kan Van Basten eraan doen dat Van Nistelrooy en Seedorf niet willen, en Robben en Van Persie geblesseerd zijn?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:49 schreef Jenga het volgende:
[..]
Dat zou ie misschien eens moeten doen dan. De hele tijd klagen dat ie te weinig tijd heeft om de ploeg op elkaar ingespeeld te laten raken, maar áls ie dan de kans krijgt geeft ie een hele kudde nieuwe spelers de kans.
Blessures, competities. Nee het is de schuld van Van Bastenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:49 schreef Jenga het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel van Basten te verwijten is dat er te weinig donoren in NL zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Blessures, competities. Nee het is de schuld van Van Basten, hij wil niet dat iedereen mee gaat.
Ruud wil weer, Seedorf heeft een kind gekregen dus is niet mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wat kan Van Basten eraan doen dat Van Nistelrooy en Seedorf niet willen, en Robben en Van Persie geblesseerd zijn?
op KBS2HD, zuidkoreaanse TVquote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:56 schreef Haunter het volgende:
Waar is het op? En waarom staat het overal dat het rond 17.00 pas op tv komt? :p
Vergeet Irak ook niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel van Basten te verwijten is dat er te weinig donoren in NL zijn.
SBS6 moet dood, Hans Kraay Jr. en Edward van C. twee grote kwallen bij elkaar. Liever talpa tien.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:49 schreef Trancelocator het volgende:
Straks lekker niet-live naar een oefenwedstrijd kijken van Oranje, uiteraard met een Hans Kraaij jr. en Edward van Cuilenborg die spelen dat het wel live is. Heerlijk...
Rond één uur was er gewoon een belspel op SBS6. Wat bezielt die mensen daar?
Waarom kijk je dan in het live-topic.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:03 schreef Zrtlrnc het volgende:
kut spoilers
nu heb ik het niet gezien en ga ik straks ook niet kijken
kut posters hier
anders kijk je over internet, get a life
sbs 6
ik dacht voorbeschouwingstopicquote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan in het live-topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |