Nah, ik vind het een lullige manier van bieden door het via PM te doen. Zo geef je anderen niet de kans.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het allemaal prima hoor mannen!
Siegfried, ik heb denk ik slecht nieuws voor je, ik kreeg voor 17.00 een PM van blackie, dat ie sowiezo 2,50 bovwen jouw bod gaat zitten. Ben jij daarmee akkoord? Zou je er eventueel mee akkoord gaan als de deadline verzet wordt?
(en anders mag je voor 20 euro wel die glazen tafel hebben als je die wil?)
Het zou leuk zijn als je even ging quoten/vertellen vie die bod heeft gedaan.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind het allemaal prima hoor mannen!
Siegfried, ik heb denk ik slecht nieuws voor je, ik kreeg voor 17.00 een PM van blackie, dat ie sowiezo 2,50 bovwen jouw bod gaat zitten. Ben jij daarmee akkoord? Zou je er eventueel mee akkoord gaan als de deadline verzet wordt?
(en anders mag je voor 20 euro wel die glazen tafel hebben als je die wil?)
Huh, dat staat er toch bij? Blackie007 deed dat bod. Maar als ik strikt kijk naar de regels waarmee ik akkoord ben gegaan, heeft sigfried al gewonnen.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als je even ging quoten/vertellen vie die bod heeft gedaan.
Om het zo eerlijk te houden.
Sigfried, jij hebt gewoon gewonnen volgens de afspraken in dit topic hoor, dus ik vind dat de tafel voor jou is. That is, als je m nog wilt hebben! Blackie007 ging buiten jou om door het via de PM te proberen te regelen, hij had dat sowiezo in het topic moeten zetten. Dat vind ik de meest eerlijke gang van zaken.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:48 schreef Siegfried het volgende:
Nah, ik vind het een lullige manier van bieden door het via PM te doen. Zo geef je anderen niet de kans.
Maar goed, ik had mijn limiet al gesteld. 25 was mijn max, dus als Blackie daat 2,50 overheengaat dan mag ie hem hebben.
Die andere tafel vind ik niet zo mooi. Maar toch bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |