Jij haalde 'achter' erbij, niet ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij begon met de opmerking dat er hier bekrompen over werd gedaan, daar ging ik op in; het wordt zo wel steeds een breder verhaalWij zijn niet verantwoordelijk voor het uitkomen van die eerste keer. Als wij als streamers het waarnemen, mogen we het er ook over hebben. Zo werkt het spel waarvoor ze zich hebben opgegeven nu eenmaal.
tot morgenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah mooi. Eric is de laatste tijd zo zeurderig dat er best nog een schepje pech bovenop kan. En nu ben ik echt foetsie... geloof ik![]()
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuiltquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik mis bepaalde emotionele signalen, woorden raken mij niet, dus scheld en bedreig maar een eind weg![]()
![]()
Daar kan ik me helemaal in vinden. Schiet op!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:33 schreef Day het volgende:
[..]
Jij haalde 'achter' erbij, niet ik.
en ik zeg niet dat er niet over "anale" sex gesproken mag worden. Vroeg me alleen af waarom men (in het algemeen, niet persé jij) er elke keer zo'n drukte over maakt, alsof dit stel het enige stel ter wereld is die het doet. Meer niet.
Ik vind die sexpartijen sowieso zinloos. Wat mij betreft hoeven de camera's er niet op gericht te zijn. Na een aantal keer is het totaal niet meer interessant om naar te kijken. Ik heb er in ieder geval niks nieuws van geleerd.
En nu ga ik echt, anders kom ik nog te laat, ondanks dat ik al uren wakker ben. :w
Je valt in herhalingquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:34 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuilt
[afbeelding]
Blijkt wel dat jij niet kan lezen ,..ik wilde een massage krijgen..effe terug lezen sob.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je valt in herhaling![]()
En je vriendin is zeker geen leuk mens, je gaat haar niet alleen niet meer verwennen, je droomt niet eens over haar![]()
Nou het is wel een ok filmpje..alleen een beetje afgezaagd. ik ben ook van mening dat er genoeg huub momenten en andere millionairs momenten zijn die ook in zón afmaakflimpje moeten!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:01 schreef Dark het volgende:
Omdat het zo rustig is - Brian.........Cry me a river.
Met dank aan BBoon van VOL.
http://www.youtube.com/watch?v=YV_I_oHIg4I
Hoop dat dit gauw Brian onder ogen komt vandaag...kan ie lekker samen kijkenmet aman-delquote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:01 schreef Dark het volgende:
Leuk filmpjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:01 schreef Dark het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |