Niet waar eikelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bedankt dat je het spelconcept nog even uitlegt, er gaat een hele nieuwe wereld voor me open![]()
Jij zei dat het zonde van mijn geld wasom te sms-en omdat hij daar niks mee wint
En dan nog even zielig het zo proberen te draaien dat contactenpunten slecht zijn![]()
![]()
Dat het de bedoeling was dat er niemand in en uit ging heb je ook leuk zelf verzonnen![]()
Wees gerust ik hobbel niet achter de massa aan naar de AHquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:10 schreef APK het volgende:
[..]
Zonder dat je het weet staat zo'n kansloze trut misschien morgen naast je in de Albert Heijn.
Er wordt hier toch regelmatig gedaan alsof Amanda bij elke vrijpartij verkracht /tegen haar wil genomen wordt en niet geniet van de wel/niet anale sex. Volgens mij houdt Amanda gewoon heel veel van sex en hoeft het voor haar niet eens met alles erop en eraan (zoenen e.d). En volgens mij maakt het haar zelfs nog niet uit met wie ze sext, als ze het maar kan doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat men zich er hier druk om maakt. Het is meer het bespotten van Brian.
Dat de eerste keer uitkwam was geheel en al aan 'achter' te danken, ik keek toen Natasia erover begon tegen Brian en naar achter gebaarde. Daar werd later 'Eric' van gemaakt, waardoor Amanda weer boos werd, etcetera. Brian had het uitkomen ervan dus geheel aan achter en zichzelf te danken.
Ze moesten je niet hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:18 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Niet waar eikel
want ik was zo gek om mezelf op te geven voor het programma...en ik heb hier het eerste originele plot liggen joh...fuck of met je beidehante bek
jaaps tip klopte in jouw geval dus wel.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je wel op de klok gekeken?Bij mij is het mijn eigen schuld: ik heb tussendoor wat patat gebakken en ben daardoor weer behoorlijk wakker geworden
![]()
Jij begon met de opmerking dat er hier bekrompen over werd gedaan, daar ging ik op in; het wordt zo wel steeds een breder verhaalquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:19 schreef Day het volgende:
[..]
Er wordt hier toch regelmatig gedaan alsof Amanda bij elke vrijpartij verkracht /tegen haar wil genomen wordt en niet geniet van de wel/niet anale sex. Volgens mij houdt Amanda gewoon heel veel van sex en hoeft het voor haar niet eens met alles erop en eraan (zoenen e.d). En volgens mij maakt het haar zelfs nog niet uit met wie ze sext, als ze het maar kan doen.
En of Amanda het nou aan 'achter' verteld had of dat 'achter' het zelf nodig vond om het te vertellen. Feit is dat er over zijn sexleven gelult werd. Zou ik zelf ook niet tof gevonden hebben.
Denk dat Lieke er ook niet van gediend zou zijn als Huub of 'achter' bekend zou maken dat ze er graag bovenop zit, bvb.
Nee gelukkig niet..ik ben te aardig en te sociaal voor deze varkens..ben officieel wel goedgekeurd voor het programma. maar jij boeit me verder niet. zal hier niet gaan schelden direct naar je..maar krijg een huub momentje...je zou nu niet voor me moeten staan zeg maar..haah...nee hoor..je bent gewoon een sukkelquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze moesten je niet he![]()
Jij hebt het orginele plot liggen![]()
![]()
O zekerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:20 schreef lorence1 het volgende:
[..]
jaaps tip klopte in jouw geval dus wel.
Ben een moeilijke slaper als ik voor 4 uur niet slaap heeft het geenm zin meer dan ben ik zowiezo over mijn slaap heen.
maarre ik denk dat nze huub en jaap niet meer laten zien, die gaan natuurlijk dingen zeggen die ze gelezen hebben en dat mogen wij natuurlijk niet horen![]()
Heh, nou zeg... lees nog even wat ik antwoordde zonder erop te reagerenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:22 schreef Day het volgende:
Anyways, ik ga ontbijten en dan richting werk. Tot vanavond![]()
Ik mis bepaalde emotionele signalen, woorden raken mij niet, dus scheld en bedreig maar een eind wegquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet..ik ben te aardig en te sociaal voor deze varkens..ben officieel wel goedgekeurd voor het programma. maar jij boeit me verder niet. zal hier niet gaan schelden direct naar je..maar krijg een huub momentje...je zou nu niet voor me moeten staan zeg maar..haah...nee hoor..je bent gewoon een sukkel
lees ze en truste en sweet dreams.....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:24 schreef Disana het volgende:
[..]
O zekerVerder ben ik net als jij wat dat tijdstip betreft. Toch ga ik zo met een kopje thee toch maar naar bed, ik heb de Volkskrant van afgelopen zaterdag nog niet helemaal uit
![]()
Tot morgen, hopelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:26 schreef lorence1 het volgende:
[..]
lees ze en truste en sweet dreams.....
Moest jij je 'vriendin' niet ff verwennen, of fok je lieverquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Daarbij zit jij al bij fok sinds 1999 heb je niks beters te doen dan je leven hier uit te kotsen...de tering..
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuiltquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik mis bepaalde emotionele signalen, woorden raken mij niet, dus scheld en bedreig maar een eind weg![]()
![]()
Ik weet niet eens welke het is. Ik weet dat die Remon van 6 jaar ouder niet kon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:28 schreef lorence1 het volgende:
[..]
tuurlijk, eric krijg een date eens kijken hoe hij deze gaat aanranden![]()
Ja hee, ik zeg niet nog een keer welterusten hoor. Doeiquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuilt
Och dat idee had ik van jou, jij loopt mij uit te schelden en gaat het dan over niveau hebbenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuilt
derde keus Alex komt en eric is daar niet echt blij mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke het is. Ik weet dat die Remon van 6 jaar ouder niet kon.
Ah mooi. Eric is de laatste tijd zo zeurderig dat er best nog een schepje pech bovenop kan. En nu ben ik echt foetsie... geloof ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 05:32 schreef lorence1 het volgende:
[..]
derde keus Alex komt en eric is daar niet echt blij mee.
De jongen klonk aan de phone erg ... tja hoe noem je dat..... als iemand die voor de camera's niet wil... dus niet echt wat eric zoekt![]()
het zou leuk zijn als eric niet op hem valt en die jongen wel op hem en dan bij eric blijft aandringen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |