abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50026444
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:15 schreef PC eend het volgende:

[..]

Bedankt dat je het spelconcept nog even uitlegt, er gaat een hele nieuwe wereld voor me open
Jij zei dat het zonde van mijn geld wasom te sms-en omdat hij daar niks mee wint
En dan nog even zielig het zo proberen te draaien dat contactenpunten slecht zijn

Dat het de bedoeling was dat er niemand in en uit ging heb je ook leuk zelf verzonnen
Niet waar eikel
want ik was zo gek om mezelf op te geven voor het programma...en ik heb hier het eerste originele contract met regelboek liggen joh...fuck of met je beidehante bek..wie ben je joh...echt...de kauwgom aan mijn schoen..pffff Begin je smoelwerk wel een beetje zat te worden..meerder hier lees ik trouwens...wellicht moet je je mond is spoelen..

[ Bericht 3% gewijzigd door PumaStreamer op 02-06-2007 05:26:40 ]
pi_50026445
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Welterusten PS.
Dank je wel jij ook..
pi_50026446
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 04:10 schreef APK het volgende:

[..]

Zonder dat je het weet staat zo'n kansloze trut misschien morgen naast je in de Albert Heijn.
Wees gerust ik hobbel niet achter de massa aan naar de AH

PS Vergeet uw mandje niet
  zaterdag 2 juni 2007 @ 05:19:37 #179
58921 Day
You can fly!
pi_50026448
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik geloof echt niet dat men zich er hier druk om maakt. Het is meer het bespotten van Brian.

Dat de eerste keer uitkwam was geheel en al aan 'achter' te danken, ik keek toen Natasia erover begon tegen Brian en naar achter gebaarde. Daar werd later 'Eric' van gemaakt, waardoor Amanda weer boos werd, etcetera. Brian had het uitkomen ervan dus geheel aan achter en zichzelf te danken.
Er wordt hier toch regelmatig gedaan alsof Amanda bij elke vrijpartij verkracht /tegen haar wil genomen wordt en niet geniet van de wel/niet anale sex. Volgens mij houdt Amanda gewoon heel veel van sex en hoeft het voor haar niet eens met alles erop en eraan (zoenen e.d). En volgens mij maakt het haar zelfs nog niet uit met wie ze sext, als ze het maar kan doen.
En of Amanda het nou aan 'achter' verteld had of dat 'achter' het zelf nodig vond om het te vertellen. Feit is dat er over zijn sexleven gelult werd. Zou ik zelf ook niet tof gevonden hebben.
Denk dat Lieke er ook niet van gediend zou zijn als Huub of 'achter' bekend zou maken dat ze er graag bovenop zit, bvb.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 2 juni 2007 @ 05:20:10 #180
2018 PC eend
relativist
pi_50026449
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:18 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Niet waar eikel
want ik was zo gek om mezelf op te geven voor het programma...en ik heb hier het eerste originele plot liggen joh...fuck of met je beidehante bek
Ze moesten je niet he

Jij hebt het orginele plot liggen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_50026450
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Heb je wel op de klok gekeken? Bij mij is het mijn eigen schuld: ik heb tussendoor wat patat gebakken en ben daardoor weer behoorlijk wakker geworden
jaaps tip klopte in jouw geval dus wel.
Ben een moeilijke slaper als ik voor 4 uur niet slaap heeft het geenm zin meer dan ben ik zowiezo over mijn slaap heen.

maarre ik denk dat nze huub en jaap niet meer laten zien, die gaan natuurlijk dingen zeggen die ze gelezen hebben en dat mogen wij natuurlijk niet horen
pi_50026455
kan die soundlock eraf en huub in beeld?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 05:22:40 #183
58921 Day
You can fly!
pi_50026456
Anyways, ik ga ontbijten en dan richting werk. Tot vanavond
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 05:23:03 #184
137949 Disana
pi_50026458
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:19 schreef Day het volgende:

[..]

Er wordt hier toch regelmatig gedaan alsof Amanda bij elke vrijpartij verkracht /tegen haar wil genomen wordt en niet geniet van de wel/niet anale sex. Volgens mij houdt Amanda gewoon heel veel van sex en hoeft het voor haar niet eens met alles erop en eraan (zoenen e.d). En volgens mij maakt het haar zelfs nog niet uit met wie ze sext, als ze het maar kan doen.
En of Amanda het nou aan 'achter' verteld had of dat 'achter' het zelf nodig vond om het te vertellen. Feit is dat er over zijn sexleven gelult werd. Zou ik zelf ook niet tof gevonden hebben.
Denk dat Lieke er ook niet van gediend zou zijn als Huub of 'achter' bekend zou maken dat ze er graag bovenop zit, bvb.
Jij begon met de opmerking dat er hier bekrompen over werd gedaan, daar ging ik op in; het wordt zo wel steeds een breder verhaal Wij zijn niet verantwoordelijk voor het uitkomen van die eerste keer. Als wij als streamers het waarnemen, mogen we het er ook over hebben. Zo werkt het spel waarvoor ze zich hebben opgegeven nu eenmaal.
pi_50026459
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:20 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze moesten je niet he

Jij hebt het orginele plot liggen
Nee gelukkig niet..ik ben te aardig en te sociaal voor deze varkens..ben officieel wel goedgekeurd voor het programma. maar jij boeit me verder niet. zal hier niet gaan schelden direct naar je..maar krijg een huub momentje...je zou nu niet voor me moeten staan zeg maar..haah...nee hoor..je bent gewoon een sukkel

Daarbij zit jij al bij fok sinds 1999 heb je niks beters te doen dan je leven hier uit te kotsen...de tering..
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 05:24:43 #186
137949 Disana
pi_50026462
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:20 schreef lorence1 het volgende:

[..]

jaaps tip klopte in jouw geval dus wel.
Ben een moeilijke slaper als ik voor 4 uur niet slaap heeft het geenm zin meer dan ben ik zowiezo over mijn slaap heen.

maarre ik denk dat nze huub en jaap niet meer laten zien, die gaan natuurlijk dingen zeggen die ze gelezen hebben en dat mogen wij natuurlijk niet horen
O zeker Verder ben ik net als jij wat dat tijdstip betreft. Toch ga ik zo met een kopje thee toch maar naar bed, ik heb de Volkskrant van afgelopen zaterdag nog niet helemaal uit
pi_50026467
brian praat tegen amanda. Mogen we dat horen?
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 05:25:52 #188
137949 Disana
pi_50026469
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:22 schreef Day het volgende:
Anyways, ik ga ontbijten en dan richting werk. Tot vanavond
Heh, nou zeg... lees nog even wat ik antwoordde zonder erop te reageren Tot morgen Day
  zaterdag 2 juni 2007 @ 05:26:00 #189
2018 PC eend
relativist
pi_50026470
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:23 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Nee gelukkig niet..ik ben te aardig en te sociaal voor deze varkens..ben officieel wel goedgekeurd voor het programma. maar jij boeit me verder niet. zal hier niet gaan schelden direct naar je..maar krijg een huub momentje...je zou nu niet voor me moeten staan zeg maar..haah...nee hoor..je bent gewoon een sukkel
Ik mis bepaalde emotionele signalen, woorden raken mij niet, dus scheld en bedreig maar een eind weg
pi_50026471
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:24 schreef Disana het volgende:

[..]

O zeker Verder ben ik net als jij wat dat tijdstip betreft. Toch ga ik zo met een kopje thee toch maar naar bed, ik heb de Volkskrant van afgelopen zaterdag nog niet helemaal uit
lees ze en truste en sweet dreams.....
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 05:27:32 #191
137949 Disana
pi_50026473
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:26 schreef lorence1 het volgende:

[..]

lees ze en truste en sweet dreams.....
Tot morgen, hopelijk.
pi_50026474
wwar slaat de soundlock nou weer op?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 05:28:27 #193
2018 PC eend
relativist
pi_50026476
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:23 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]
Daarbij zit jij al bij fok sinds 1999 heb je niks beters te doen dan je leven hier uit te kotsen...de tering..
Moest jij je 'vriendin' niet ff verwennen, of fok je liever
pi_50026477
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Tot morgen, hopelijk.
tuurlijk, eric krijg een date eens kijken hoe hij deze gaat aanranden
pi_50026478
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:26 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik mis bepaalde emotionele signalen, woorden raken mij niet, dus scheld en bedreig maar een eind weg
Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuilt
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 05:29:14 #196
137949 Disana
pi_50026479
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:28 schreef lorence1 het volgende:

[..]

tuurlijk, eric krijg een date eens kijken hoe hij deze gaat aanranden
Ik weet niet eens welke het is. Ik weet dat die Remon van 6 jaar ouder niet kon.
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 05:30:02 #197
137949 Disana
pi_50026485
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:28 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Nou volgens mij mis jij wel meer...en zoals ik al zei ik verlaag me niet tot dat niveau..ik ga nu slapen..dromen over leuke mensen..dus blijf jij maar lekker achter je pctje zitten. voeg je wel bij mijn hotmail, wil wel is zien wie der achter die grote mond schuilt
Ja hee, ik zeg niet nog een keer welterusten hoor. Doei
  zaterdag 2 juni 2007 @ 05:31:13 #198
2018 PC eend
relativist
pi_50026490
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:28 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Och dat idee had ik van jou, jij loopt mij uit te schelden en gaat het dan over niveau hebben
Voeg jij mijn hotmail toe
Ben benieuwd van wie je die dan krijgt
pi_50026494
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik weet niet eens welke het is. Ik weet dat die Remon van 6 jaar ouder niet kon.
derde keus Alex komt en eric is daar niet echt blij mee.
De jongen klonk aan de phone erg ... tja hoe noem je dat..... als iemand die voor de camera's niet wil... dus niet echt wat eric zoekt

het zou leuk zijn als eric niet op hem valt en die jongen wel op hem en dan bij eric blijft aandringen
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 05:33:12 #200
137949 Disana
pi_50026496
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:32 schreef lorence1 het volgende:

[..]

derde keus Alex komt en eric is daar niet echt blij mee.
De jongen klonk aan de phone erg ... tja hoe noem je dat..... als iemand die voor de camera's niet wil... dus niet echt wat eric zoekt

het zou leuk zijn als eric niet op hem valt en die jongen wel op hem en dan bij eric blijft aandringen
Ah mooi. Eric is de laatste tijd zo zeurderig dat er best nog een schepje pech bovenop kan. En nu ben ik echt foetsie... geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')