geen fotos van jaap gezien neem ik aan. (en ja dat is een aanname, omdat t gaat over een in beeld gebracht feit die jij blijkbaar niet kent)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zijn wel aannames wat dat is allemaal buiten beeld gebeurd![]()
Geen reactie, dus eigenlijk zou je dan ook niet moeten zeggen dat je die van sommige fokkers bekrompen vindtquote:
Dat mag jij zeggen omdat je een cosjosti bentquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:48 schreef gomi het volgende:
[..]
geen argumenten, geen voorbeelden alleen een smiley?
ach dat is ook een manier vaneen duscussie voeren.
of ms op jouw niveau![]()
leuke argumenten van een eend.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen omdat je een cosjosti bent![]()
Jah vind ik ook dom...homofoben ook...ik bedoel...fuck dat...wees blij voor die mensen..daarbij probeer ut is...(en alsof je moeder nooit een thermometer in je hol gedauwd heeft ).....voor je oordeeld...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:43 schreef Day het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die anale sex? Zowel hier als in dat huis wordt er zo bekrompen over gedaan?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:50 schreef gomi het volgende:
[..]
leuke argumenten van een eend.
ga nu eens iets anders proberen dan te kwaken, want dit gaat je nog niet echt af.
Wat is een cosjosti?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat mag jij zeggen omdat je een cosjosti bent![]()
Nee, dat hoor je mij niet zeggen, noch goedkeuren. Maar ok, dan heb je het dus over 2 personen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:44 schreef gomi het volgende:
[..]
2x, eenmaal op de avond van t befincident en eenmaal afgelopen week, geen aannames, maar zekerheden.
reden van de agressie doet er niet toe. feit dat brian is afgevoerd zegt alles.
btw eerste x was nadat brain de dekens wegrukte, 2x keer nadat brian kwam zeiken na t gedoe tussen palma en huub.
en day, brian allleen agressief naar huub? arme amanda die werd bespuwd en geslagen was uit liefde?
Lijkt verdomd wel of huupie ook van het strijdtoneel afgevoerd wordtquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:49 schreef gomi het volgende:
[..]
geen fotos van jaap gezien neem ik aan. (en ja dat is een aanname, omdat t gaat over een in beeld gebracht feit die jij blijkbaar niet kent)
Heheheh je hebt het hoog in je bol geloof ikquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:50 schreef gomi het volgende:
[..]
leuke argumenten van een eend.
ga nu eens iets anders proberen dan te kwaken, want dit gaat je nog niet echt af.
nog ff een reactie dan, ik bent met je eens datz e beiden gek als een deur zijn. ik denk alleen dat de mate van agressie bij brian iets hoger ligt dan bij huub. maar daar zijn we t dus niet over eens.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:53 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat hoor je mij niet zeggen, noch goedkeuren. Maar ok, dan heb je het dus over 2 personen.
Huub heeft zich tegenover iedereen in dat huis al agresief opgesteld. Van zijn mede-bewoners tot zijn virendinnetje tot het personeel. Sterker nog, als een paar nachten geleden Brian hem niet tegen had gehouden, had hij Amanda aangevlogen. Vergis je niet, ik ben geen fan van Brian noch van Huub. Ik zie bij beide heren heel veel agressie en heel veel obsessie naar elkaar toe. Zelf denk ik dat ze heel veel in elkaars gedrag herkennen.
Wat mij echter wel heel erg opvalt is dat bij een confrontatie tussen de 2 heren, Brian negen van de 10 keer wegloopt en Huub hem achterna loopt, duidelijk uit op een aanval van Brian. En toch krijgt Brian elke keer de volledige schuld. Dan vraag ik me toch af hoe het komt dat vele mensen dat niet zien.
En nogmaals, ik vind ze beide walgelijk.
Iemand die niet of nauwelijks buiten de cos post/leest...quote:
Nou lul je je eigen verhaal vast..aangezien je ziet dat HUUB de kooi INgeloodst word en brian gaat naar achter ..de witte schermen..zie je...dus jah.moet de ander toch ook gelijk geven..maar blijkbaar ben jij die ene brian fan!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt verdomd wel of huupie ook van het strijtoneel afgevoerd wordt
Wie kent hier de feiten niet![]()
![]()
[afbeelding]
Ooh okee. Danku.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Iemand die niet of nauwelijks buiten de cos post/leest...
ach wat ik in mijn bol heb, gaat een eends pet ws te boven. josti er nog ff op los en vooral nooit met argumemnten komen in een discussie, zou de discussie ms maar eens op niveau brengen en we weten allemaal dat eendjes niet van niveau houden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heheheh je hebt het hoog in je bol geloof ik![]()
Brian wordt helemaal loco en onberekenbaar en dat maakt hem wat gevaarlijker als huub,. bij huub zit wat meer structuur in zijn aggressiequote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:55 schreef gomi het volgende:
[..]
nog ff een reactie dan, ik bent met je eens datz e beiden gek als een deur zijn. ik denk alleen dat de mate van agressie bij brian iets hoger ligt dan bij huub. maar daar zijn we t dus niet over eens.
nn
Ik communiceer ook nog met andere mensen, Disanaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen reactie, dus eigenlijk zou je dan ook niet moeten zeggen dat je die van sommige fokkers bekrompen vindt![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:58 schreef lorence1 het volgende:
[..]
Brian wordt helemaal loco en onberekenbaar en dat maakt hem wat gevaarlijker als huub,. bij huub zit wat meer structuur in zijn aggressie
Ja dat ben ik, ik heb me suf ge-smstquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou lul je je eigen verhaal vast..aangezien je ziet dat HUUB de kooi INgeloodst word en brian gaat naar achter ..de witte schermen..zie je...dus jah.moet de ander toch ook gelijk geven..maar blijkbaar ben jij die ene brian fan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |