Het zou zomaar kunnen dat hij bang is voor de agressie van Brian. Maar misschien is het ook nog wel steeds omdat hij zich in het begin aan hem vastklampte.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:23 schreef Day het volgende:
En toch hè? Toch durft Jaap Brian niet echt aan te pakken. Vraag me af waarom.
OMdat als Brian doorflipt echt doorflipt ook japio verliest iedereen daar trouwens...enig idee wat voor beest er in die jongen zit?? zo nee check die parabrother remix nog is..want hij kan echt flippen..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:23 schreef Day het volgende:
En toch hè? Toch durft Jaap Brian niet echt aan te pakken. Vraag me af waarom.
Als het om agressie zou gaan, zou hij ook bang moeten zijn voor Huub. Die is pas echt agressief tegen hem geweest in het begin.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen dat hij bang is voor de agressie van Brian. Maar misschien is het ook nog wel steeds omdat hij zich in het begin aan hem vastklampte.
Gewoon niet meer kijken is de oplossing, dat is het enige waarmee je ze kan raken (mits er meerdere kijkers volgen)quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:26 schreef FuTilE het volgende:
WTF, alweer een lock?
Nu zelfs voor wet onschuldig vermaak ten koste van Brian?!
FXCK YOU, VOLKSVERLAKKERIJ, DGK_REDACTIE!
Ik bedoel natuurlijk fysieke agressie. Huub is een onderdeurtje met een grote bek.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:26 schreef Day het volgende:
[..]
Als het om agressie zou gaan, zou hij ook bang moeten zijn voor Huub. Die is pas echt agressief tegen hem geweest in het begin.
Huh? Jaap besloot net toch zelf dat hij het pas morgenochtend wil doen? Of mis ik iets?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:26 schreef FuTilE het volgende:
WTF, alweer een lock?
agressie moet je niet alleen bekijken tegen wie t gericht is. agressie an sich is iets waar brainless zwaar hoger dan ieder ander in dgk scoortquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:26 schreef Day het volgende:
[..]
Als het om agressie zou gaan, zou hij ook bang moeten zijn voor Huub. Die is pas echt agressief tegen hem geweest in het begin.
raken??? whahaha..nou denk ut niet..er is zowiezo al meer dan een miljoen keer ingekocht, dus das alvast de hoofdprijs...voor de winnaar vd kooi...reclames..Johnny de mol heeft nog wel een paar miljard over om dat in te dekken hoor lijkt me!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer kijken is de oplossing, dat is het enige waarmee je ze kan raken (mits er meerdere kijkers volgen)
Hij zei dat hij weer naar de reacties (op de site) ging kijken. Dat krijgen we dus niet te zien... en al evenmin weten we waar Huub is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:27 schreef Day het volgende:
[..]
Huh? Jaap besloot net toch zelf dat hij het pas morgenochtend wil doen? Of mis ik iets?
188. Geplaatst door FuTilE op 02-06-2007 04:14quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:26 schreef FuTilE het volgende:
WTF, alweer een lock?
Ach ja, ik heb toch nog maar 2 dagen free streams, en daarna kick ik ook binnen 30 minuten af...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon niet meer kijken is de oplossing, dat is het enige waarmee je ze kan raken (mits er meerdere kijkers volgen)
dank u, bong.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:14 schreef BONG4002 het volgende:
@nibbie: Geeft niet, mag nu wel de streams zijn dood op dit moment
Welterusten nibbie.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:29 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dank u, bong.
Het wat tenminste weer eens een spannende beleven! ga slapen, welterusten allemaal.![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:29 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dank u, bong.
Het wat tenminste weer eens een spannende beleven! ga slapen, welterusten allemaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |