Ze wordt geneukt @ 11 jr helaasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia : "Iedereen weet wie de vader van Cheyenne is, dus als ze later gaat stappen wordt ze vanzelf goed in de gaten gehouden". Wat een geruststellende gedachte toch weer
Huub doelde op dit liedquote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:55 schreef Desii het volgende:
Huub en Japio hebben gisteren nog meer info gehad om Brian te pakken... maar Huub moet eerst "achteren" vragen of het mag.
Ik ben benieuwd...
Zie [COS # 1595] Twiet twiet twietquote:Jaap & Huub fan aan Brian.
Thuis heb ik nog een ansichtkaart
Waarop mijn moeder staat met baard
En met de gang van Bonaire
De krottenwijk alwaar ik woon
Is jaren meer vuil dan schoon
Daar was ik de populaiiire
......
Nee, dat is allemaal dankzij de weblog-oorlog van Jaap en ene Marcel V.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:00 schreef Desii het volgende:
whaha.. Brian is weer licht para..
(hij heeft het tegen Natasja over het Bonnie&Clyde.... en dat Natasja langer blijft)
Brian vind het vreemd dat J&H het allemaal weten.. nu denkt Brian dat Melissa dat doorgegeven heeft.
Het liedje heb ik op FOK gepost ......quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:01 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, dat is allemaal dankzij de weblog-oorlog van Jaap en ene Marcel V.
Daar is een en ander op gepost, waaronder het liedje
Dan zal het voor Brian nog ingewikkelder worden om het juiste gaatje te vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
Natasja gaat de komende nachten bij Manny en Wifebeater slapen. Wat zullen ze dat leuk vinden.![]()
![]()
![]()
Er zijn kansen, maar aangezien ze toch wel heel erg hun ware karakter tijdens de ontslagronde hebben laten zien trapt Eric er hopelijk niet (snel) in.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:02 schreef Desii het volgende:
Brian wil Eric weer bewerkstelligen....
Ik krijg meer het idee dat Natasia de redaktie op deze manier probeert te chanteren. Overigens meende ik dat Natasia 2 dagen met rust gelaten moest worden. Dit is d'r waarschijnlijk zo goed bevallen dat ze een soort van verlenging probeert te krijgen door te klagen en te klagen.... te dreigen dat d'r ventje haar op komt halen als het allemaal te erg wordt. Ze zit in een spel en dat haar tieten d'r zwak maken had ze kunnen voorzien dus op houden met zeuren.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:03 schreef Meganog het volgende:
Natasia zegt zo vaak dat het haar allemaal niet interesseert en dat ze niet meer reageert dat je het bijna niet meer gelooft.
Huub loopt iest teveel voorbij aan de gevoelens van Eric en Lieke... terecht of onterecht laat ik even buiten beschouwing. Maar de toenadering lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:06 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Er zijn kansen, maar aangezien ze toch wel heel erg hun ware karakter tijdens de ontslagronde hebben laten zien trapt Eric er hopelijk niet (snel) in.
Helaas is Lieke ook al een tijdje aan het stoken tussen Huub en Eric dat ik een pact tegen Huub niet echt onwaarschijnlijk acht. Eric heeft dit zelfs al richting Lieke uitgesproken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat Natasia de redaktie op deze manier probeert te chanteren. Overigens meende ik dat Natasia 2 dagen met rust gelaten moest worden. Dit is d'r waarschijnlijk zo goed bevallen dat ze een soort van verlenging probeert te krijgen door te klagen en te klagen.... te dreigen dat d'r ventje haar op komt halen als het allemaal te erg wordt. Ze zit in een spel en dat haar tieten d'r zwak maken had ze kunnen voorzien dus op houden met zeuren.
Lieke heeft het nooit opgenomen voor Huub en praat alleen maar slecht over hem. Terecht of niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 14:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub loopt iest teveel voorbij aan de gevoelens van Eric en Lieke... terecht of onterecht laat ik even buiten beschouwing. Maar de toenadering lijkt me logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |