Ik vind het zonde van de energie om me in allerlei hopeloze discussies te begeven.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:24 schreef Lamon het volgende:
Svann en broer onthouden zich toch maar van een mening op dit vlak vanavond?
Ik heb er wel 1 maar vergeet 'm steeds.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:29 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen mening meer. Nergens over. Dat leeft lekker, hoor.
Lees eens terug. Of niet, natuurlijk. Want teruglezen is a bitchquote:Op zondag 10 juni 2007 03:30 schreef broer het volgende:
O? Welke vraag dan? (Die ben ik natuurlijk alweer vergeten.)
quote:Op zondag 10 juni 2007 03:33 schreef svann het volgende:
hopeloze discussies
Je gaat ervan uit dat ik ooit meningen had. Dat is een foutieve aanname.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:31 schreef Lamon het volgende:
Maar hoe is die verandering tot stand gekomen, daar gaat het natuurlijk om.
Da's idd respect waardig. Ik heb zelf de wil wel, maar ik heb in praktijk al een paar keer een maandje af moeten haken omdat ik mijn intentie niet meer kan praktiseren. Hulde voor de mensen die de kracht wel hebben dag in dag uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:33 schreef svann het volgende:
[..]
Ik vind het zonde van de energie om me in allerlei hopeloze discussies te begeven.
Soms vind ik ze niet eens het lezen waard, of taai ik al snel met een diepe zucht af.
Jij hebt van tijd tot tijd wel de behoefte je kont tegen de krib te gooien. Dat vind ik dan wel weer het lezen waard.
Floripas lurk ik wel eens met plezier. Wie het ook is, ze heeft tomeloze energie.
"Wat zijn mensen toch dom"quote:Op zondag 10 juni 2007 03:39 schreef broer het volgende:
[..]
Je gaat ervan uit dat ik ooit meningen had. Dat is een foutieve aanname.
Ja, kut! Weet je hoeveel delen ik dan moet teruglezen?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
Lees eens terug. Of niet, natuurlijk. Want teruglezen is a bitch![]()
Nee. Er stond: "God, wat zijn er toch veel domme mensen."quote:Op zondag 10 juni 2007 03:40 schreef Lamon het volgende:
"Wat zijn mensen toch dom"
Jouw sig, niet de mijne.
Seksquote:Op zondag 10 juni 2007 03:40 schreef broer het volgende:
Geef eens een hint. Eén woord is waarschijnlijk wel genoeg.)
Mits God bestaat.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:41 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Er stond: "God, wat zijn er toch veel domme mensen."
En dat is geen mening, maar een feit.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:43 schreef broer het volgende:
Bovengemiddelde penislengte is niet boeiend. Wat is dan wél boeiend?
Mooi, mooi.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:43 schreef tong80 het volgende:
Broer ik heb op tijd een topic geopend in de kennis kwis
Twijfel jij daaraan? Heiden!quote:Op zondag 10 juni 2007 03:43 schreef sig000 het volgende:
Mits God bestaat.
Haha, zo werkt dat niet natuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:41 schreef broer het volgende:
En dat is geen mening, maar een feit.
Ik ben de laatste tijd nogal wat intelligente mensen tegengekomen, denk ik. En toen ging het niet meer op.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:44 schreef Lamon het volgende:
Haha, zo werkt dat niet natuurlijk.
Dat kwam ergens vandaan, en was geen ongevoelde objectieve statement. Even eerlijk zijn.
Precies.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:43 schreef sig000 het volgende:
Mits God bestaat.
Niks niet, we zitten heerlijk dicht bij de kern van het topic, en I.R. zal dat beamen, zelfs al gaat het wat snel.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:45 schreef broer het volgende:
Zinloze slowchat. Ik weet het, I.R.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |