Ja, ik ben een stukje kaasquote:
Nee hoor, daar scherm ik niet mee en daar doel ik ook niet op.quote:Ik hoef daar toch hopelijk niet ouder en wijzer voor te worden?
In het begin vind je alle topics leuk en je post zoveel mogelijk. En van lieverlee denk je: ach, wat maakt het uit, wie leest dit, ik hoef niet overal een mening over te hebben.quote:Want ik had eigenlijk gepland om eeuwig jong en gedreven te blijven, dus ik hoop stiekem op een andere uitleg.
Maar ik post hier al langer dan jij doet, dus werkt het proces bij mij dan langzamer ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
In het begin vind je alle topics leuk en je post zoveel mogelijk. En van lieverlee denk je: ach, wat maakt het uit, wie leest dit, ik hoef niet overal een mening over te hebben.
Ja, vrouwen zijn wat dat betreft snellerquote:Op zondag 10 juni 2007 02:49 schreef Lamon het volgende:
Maar ik post hier al langer dan jij doet, dus werkt het proces bij mij dan langzamer ofzo?
Vrouwen geven idd sneller op, da's waar.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, vrouwen zijn wat dat betreft sneller![]()
Ik legde alleen uit hoe het voor mij werkt(e). De 'je'-vorm was wat algemeen, dat geef ik toe.
Vrouwen zijn misschien reëlerquote:
Jaaaa, roep maar versterking. Ik kan Elizabeth niet roepenquote:( broer, een beetje backup zou welkom zijn.)
Svann kan je toch helpen.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Jaaaa, roep maar versterking. Ik kan Elizabeth niet roepen![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
ik hoef niet overal een mening over te hebben.
Waarom zou hij dat doen?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
Zou broer trouwens nog moeilijke vragen gaan stellen vannacht?![]()
Dus ook jij hebt het pad van "Mijn God, wat zijn mensen dom", naar het "Ik hoef niet zonodig meer" goed belopen. Vertel me dan toch jullie geheim..quote:
Dat weet ik nietquote:Op zondag 10 juni 2007 03:02 schreef broer het volgende:
Waarom zou hij dat doen?
Doe ik toch niet, misschien hebben jullie allebei wel een geheel verschillende uitleg, als jullie em allebei maar geven.quote:
Onbevredigend?! Ga jij ook moeilijke vragen stellen middenin de nacht?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:11 schreef Lamon het volgende:
Doe ik toch niet, misschien hebben jullie allebei wel een geheel verschillende uitleg, als jullie em allebei maar geven.
De jouwe heb ik al een beetje, zei het wat onbevredigend, maar die van broer is nog onbesproken tot op heden.
Neuh.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:13 schreef svann het volgende:
Moet ik eerst veel bijlezen?
Ik heb al tijden geen mening meer. Nergens over. Dat leeft lekker, hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:05 schreef Lamon het volgende:
Dus ook jij hebt het pad van "Mijn God, wat zijn mensen dom", naar het "Ik hoef niet zonodig meer" goed belopen. Vertel me dan toch jullie geheim..
O? Welke vraag dan? (Die ben ik natuurlijk alweer vergeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
Dat weet ik nietMaar vorige week had hij ook een vraag waar ik zo middenin de nacht niet uitkwam
![]()
Maar hoe is die verandering tot stand gekomen, daar gaat het natuurlijk om.quote:Op zondag 10 juni 2007 03:29 schreef broer het volgende:
Ik heb al tijden geen mening meer. Nergens over. Dat leeft lekker, hoor.
Boven?quote:Op zondag 10 juni 2007 03:29 schreef broer het volgende:
Onder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |