Ja ik ben ook benieuwd .quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:12 schreef svann het volgende:
Duidelijk!
Zeg Ole, is het nog een beetje leuk afgelopen?
Ik ben dol op houtsnijwerken dat is echt kunst wat ze uit zo'n blokje maken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:40 schreef svann het volgende:
Toevallig heb ik zo mijn gedachten bij dat toevallig.
Maar wie zegt dat die hout snijden?
yup !quote:
wabbedoelje? metdatlekkere ding???quote:Op donderdag 7 juni 2007 02:12 schreef svann het volgende:
Duidelijk, krakerd.
Zeg Ole, is het nog een beetje leuk afgelopen?![]()
`quote:
Wat is de moeite? Ikzelf ben daar erg onzeker over.quote:
Pleur eerst maar eens wat foto's in fotoboek hier daar kun je aardig nihilistisch de tijd mee doorkomen.quote:
Ok. Wat vriendelijker kijken op de foto's helpt ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:01 schreef KrAstrid het volgende:
ik verwijs u graag naar: http://fotoboek.fok.nl/Memento-Mori
Je hoeft 't ook niet te zijn, gewoon faken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:05 schreef KrAstrid het volgende:
ik ben niet vriendelijk, sorry
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:07 schreef KrAstrid het volgende:
ik fake niks
Rondjes rennen kan soms helpen. Niet altijd dat hangt af van 't persoon.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:09 schreef KrAstrid het volgende:
tis echt zo. ik zjweermaar ik ga weg rondjes rennen ofzo
Kijk je ken er invulling aangeven, biiv de mop van 't jonge katertje die meedoet aan rondjes rennen achter de poesjes aan rond de kerk en na 5 rondes besluit om er een punt achter te zetten omdat 't te vermoeiend wordt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:24 schreef doka het volgende:
Rondjes..
Daar moet ik even over nadenken...quote:Op donderdag 7 juni 2007 04:44 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Kijk je ken er invulling aangeven, biiv de mop van 't jonge katertje die meedoet aan rondjes rennen achter de poesjes aan rond de kerk en na 5 rondes besluit om er een punt achter te zetten omdat 't te vermoeiend wordt.
Te diep nadenken heeft soms ook een averechts gevolg. Doe 't vooral niet te lang.quote:
Hoe kwam je tot die conclusie?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, dit topic gaat er ook niet op vooruit.
Dergelijke tradities moeten zeker behouden blijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bovendien moet iemand zoiets toch minstens één maal per paar delen roepen. Ditmaal was ik het.
Ze is fantastisch. Maar ik geloof dat ik een cd achterligquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:29 schreef Lamon het volgende:
Het nieuwe album van Courtney Love staat op uitkomen en ik ben er nu al opgewonden over.
Ik vraag me wel eens af of ik gewoon een ramp-tourist ben of dat ik echt iets hoor wat anderen niet horen.
Want ik vind haar gewoon geweldig. En bijna niemand schijnt die mening te delen.
Was ze niet 'professional widow' volgens Tori Amos (quote:Op zondag 10 juni 2007 02:08 schreef broer het volgende:
Courtney Love? Maakt die nog muziek? Ik dacht dat die professioneel aandachtshoer was geworden.
Ik durfde haar laatste cd niet te kopen/downloaden omdat hij hele slechte recensies had.quote:Ik heb hier nog een cd van Hole liggen. Daar staan best wat leuke liedjes op die me rechtstreeks terugbrengen naar halverwege de jaren negentig, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat iets dergelijks nu nog steeds leuk zou zijn.
Durf ik om een linkje te vragenquote:Op zondag 10 juni 2007 02:17 schreef Lamon het volgende:
Ik was vanavond trouwens lekker vroeg begonnen met FOK!ken, en naar aanleiding van een geweldig Marokkanen-topic in GC ben ik ook weer zeer gemotiveerd om dat sociologie forum binnenkort nog eens te gaan promoten.
Ik heb al in je posthistorie lopen neuzen. Geloof niet dat ik me geroepen voel om daar te posten.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:21 schreef Lamon het volgende:
Nergens voor nodig, hij staat bijna bovenaan GC, je hoeft niet eens te zoeken.
Da's een kwaliteit die ik nog steeds mis helaas.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb al in je posthistorie lopen neuzen. Geloof niet dat ik me geroepen voel om daar te posten.
Die tijd heb ik gehad. Gaat jou ook nog wel lukken.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:27 schreef Lamon het volgende:
Da's een kwaliteit die ik nog steeds mis helaas.
Geen topic zo verrot, of ik voel me toch geroepen om mijn mening te geven.
Daar moet ik vroeg of laat echt eens vanaf komen inderdaad.
O jeeh, dat klinkt wel een beetje belegen.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad. Gaat jou ook nog wel lukken.
Ja, ik ben een stukje kaasquote:
Nee hoor, daar scherm ik niet mee en daar doel ik ook niet op.quote:Ik hoef daar toch hopelijk niet ouder en wijzer voor te worden?
In het begin vind je alle topics leuk en je post zoveel mogelijk. En van lieverlee denk je: ach, wat maakt het uit, wie leest dit, ik hoef niet overal een mening over te hebben.quote:Want ik had eigenlijk gepland om eeuwig jong en gedreven te blijven, dus ik hoop stiekem op een andere uitleg.
Maar ik post hier al langer dan jij doet, dus werkt het proces bij mij dan langzamer ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:42 schreef Wickedangel het volgende:
In het begin vind je alle topics leuk en je post zoveel mogelijk. En van lieverlee denk je: ach, wat maakt het uit, wie leest dit, ik hoef niet overal een mening over te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |