Dat is overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:59 schreef broer het volgende:
Ach, mensen, mensen. Zullen we het niet over seks hebben?
Jezus, broer. Waar wil je het dan wél over hebben?quote:
Dus jullie hebben het al uren over pure luxe.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:01 schreef Wickedangel het volgende:
Dat beweren wel meer mensen en het is makkelijk om te zeggen en ook onzin. Alles in dit leven draait om economie, om overleven. Waar haal ik mijn volgende maaltijd vandaan, hoe onderhoud ik mijn gezin, etc.
Jaja...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:02 schreef broer het volgende:
Of misschien moeten jullie het er wel over hebben. Ik ga toch slapen.
Welterusten.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:03 schreef svann het volgende:
Dus jullie hebben het al uren over pure luxe.
De motieven op dit moment zijn net zo betrekkelijk dan "nieuwe seks" De gedachte aan 't nieuwe blijft toch 't mooist.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
In zijn stelling ging je dan weer op zoek naar "nieuwe" seks.
Maar goed, al is hij erg slim, zijn motieven op het moment van het uiten van die stelling waren niet helemaal betrouwbaar, zoals ik al zei.
Luxe is een relatief begrip.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:03 schreef svann het volgende:
Dus jullie hebben het al uren over pure luxe.
Ja da's jammer want inderdaad niet helemaal objectief denk ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Een vriend van me beweerde zelfs ooit dat seks de hele drijfveer van het leven is, en dat alles wat iedereen ooit in het openbaar doet, direct of indirect seks als grote achterliggende gedachte heeft.
Maar hij was destijds ook tegelijkertijd een pas gescheiden gefrustreerde 36-jarige vrijgezel, dus ik weet niet of zijn stelling helemaal objectief was.
Maar het klonk in zijn veel betere bewoordingen destijds best aannemelijk, weet ik nog.
Voor mij is op tijd wakker worden weer een luxe.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:09 schreef Lamon het volgende:
[..]
Luxe is een relatief begrip.
Voor mij is goed slapen bijvoorbeeld een luxe. Voor duizenden anderen waarschijnlijk niet.
Zo beter?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 04:11 schreef ElizabethR het volgende:
Godverdorie, wat gaan julie snel!! Dat beent mijn verbinding totaal niet bij hoor
Ik heb 'Von hier an blind' heel vaak gedraaid. Als ik nu af en toe de nieuwe single op Kink FM voorbij hoor komen (geen idee hoe die heet), heb ik er niet zoveel vertrouwen in, eigenlijk. Maar goed, jij zegt dus dat ik het wel zou moeten proberen?quote:Op maandag 4 juni 2007 01:00 schreef Lamon het volgende:
Iemand het nieuwe album van Wir Sind Helden al gehoord?
[...]
Eigenlijk toch wel een gaaf album.
Endlich Ein Gründ Zur Panik heet de single, het feit dat ik hem niet noem in mijn lijstje van goede nummers zegt toch wel wat, zou ik denken.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Ik heb 'Von hier an blind' heel vaak gedraaid. Als ik nu af en toe de nieuwe single op Kink FM voorbij hoor komen (geen idee hoe die heet), heb ik er niet zoveel vertrouwen in, eigenlijk. Maar goed, jij zegt dus dat ik het wel zou moeten proberen?
Las het in een topic weet niet meer waarquote:Op maandag 4 juni 2007 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wanneer? Want ik wil erbij zijn! Ik wil erbij zijn! :p
Ik zal hem eens downloaden om een mening te vormen.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:30 schreef Lamon het volgende:
Endlich Ein Gründ Zur Panik heet de single, het feit dat ik hem niet noem in mijn lijstje van goede nummers zegt toch wel wat, zou ik denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |