Lijkt me op het randje van toegestaan. Chatten (via een site) en vrijwel zeker over DGK.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
Jaap heeft ruzie met een journalist. Ze reageren op elkaar op de site van de journalist.
Als ik een relatie heb en ik krijg van IEDEREEN te horen dat mijn vriend/in niet te vertrouwen is dan word dat vertrouwen moeilijker, zo simpel is het.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:35 schreef riri het volgende:
huub is voor de zoveelste keer niet eerlijk.....tegen eric zei hij...waarom reageert mayday zo naar haar? waarom in al die brieven?waarom zegt hij niet wat melissa zei?
Daardoor liet hij zich bewerken en gedroeg hij zich anders naar haar.......hij is niet eerlijk
Ik zou geen zin meer hebben eerlijk te zijn tegen zoveel overweldigende lust tot 'eerlijkheid'.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:35 schreef riri het volgende:
huub is voor de zoveelste keer niet eerlijk.....tegen eric zei hij...waarom reageert mayday zo naar haar? waarom in al die brieven?waarom zegt hij niet wat melissa zei?
Daardoor liet hij zich bewerken en gedroeg hij zich anders naar haar.......hij is niet eerlijk
De gebruikelijke reden. Het begint met Huub, die dicht bij Melissa zit en Lieke die heel jaloers wordt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:36 schreef Day het volgende:
Hebben het loveduo nu alweer ruzie joh?
Toen hij zei dat de journalist weer terug zou reageren, nam ik aan dat achter het wel in de gaten houdt. Jammer dat we het niet kunnen zien in een close-up van z'n scherm.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijkt me op het randje van toegestaan. Chatten (via een site) en vrijwel zeker over DGK.
Is waar. Maar ik heb in dit geval toch wel het gevoel dat het als machtsmiddel wordt gebruikt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:36 schreef Liess het volgende:
[..]
Als ik een relatie heb en ik krijg van IEDEREEN te horen dat mijn vriend/in niet te vertrouwen is dan word dat vertrouwen moeilijker, zo simpel is het.
huub heeft de stemming niet teruggetrokken voor istanboel, ook niet voor de vriendschap van eric, maar omdat hij er niet op vertrouwde dat amanda en lieke in de stemming mee zouden gaanquote:
Het is dan ook een ordinaire machtsstrijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef Liess het volgende:
Lieke zegt dat Huub niet MOET doen wat zij wil maar moet doen wat ie zelf wil.
Maar als hij wat doet dan gaat ze flippen en dan wil zij weer dingen
En dan doet ie wat zij wil en dan is het wéer niet goed.
Ja, sla hem aub! hard, bloedneus! VET HARD SLAAN!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef FdW het volgende:
Geef die lul een hoek Lieke.
Vrouwen....quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef Liess het volgende:
Lieke zegt dat Huub niet MOET doen wat zij wil maar moet doen wat ie zelf wil.
Maar als hij wat doet dan gaat ze flippen en dan wil zij weer dingen
En dan doet ie wat zij wil en dan is het wéer niet goed.
idd. Hoor hem nu dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef FdW het volgende:
Geef die lul een hoek Lieke.
Hier komen ze echt nooit uit. Huub heeft vanaf het begin gezegd dat hij niet monogaam is en Lieke geeft toe echt jaloers te zijn. Dat gaat noooooit samen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
Wat een pathetische strijd om de macht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |