abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52009173
Rio... red je het daar met spaans en engels?
Life sucks
pi_52015182
Engels vooral bij de toeristische gelegenheden, maar Spaans komt wel veel overheen met Portuguees. Dus je red het dan wel, toen ik er was waren ook veel mensen die Spaans praten en die konden gewoon goed communiceren met de Brazilianen.
AFC AJAX
  woensdag 1 augustus 2007 @ 13:55:09 #28
111528 Viajero
Who dares wins
pi_52016994
quote:
Op maandag 25 juni 2007 13:13 schreef dak_2007 het volgende:
Ben net terug uit Rio (3 maanden) en Sao Paulo (3 maanden), en ga binnenkort weer voor minimaal een jaar. (werk)

Sao Paulo is wel ok. Maar als je uitgegeten en uigeshopt bent, dan is het wat saai....
Tips altijd welkom.
Ga paardrijden in Serra da Cantareira. Geweldige natuur, mooie villas van de rijken, apen in de bomen, goed eten, en een uurtje van de stad.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_52062511
December 3 weken naar Rio
AFC AJAX
pi_52907788
Even een paar vraagjes, want ik ken SP verder niet.

Het leukste uitgaan schijn je te kunnen in Pineirho of Jardim en verder bij Avendida Paulista

Klopt dit redelijk?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52909946
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Even een paar vraagjes, want ik ken SP verder niet.

Het leukste uitgaan schijn je te kunnen in Pineirho of Jardim en verder bij Avendida Paulista

Klopt dit redelijk?
Vila Madelena en Vila Olimpia zijn ook twee leuke wijken om uit te gaan.
Stop rockin' the boat.
pi_53262415
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:58 schreef BonJovi het volgende:
December 3 weken naar Rio
Naast het rondhangen op copacabana en ipanema en een excursie naar Petropolis of Floresta da Tijuca, kijk eens of je de tijd en het geld hebt om een bezoek te brengen aan Ilha Grande. Het ligt voor de kust van de staat van Rio en is absoluut de moeite waard! Ik ben er 2 keer geweest en woon/werk in Rio dus ik weet waar ik over praat
pi_53266775
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 05:29 schreef ioish het volgende:

[..]

Naast het rondhangen op copacabana en ipanema en een excursie naar Petropolis of Floresta da Tijuca, kijk eens of je de tijd en het geld hebt om een bezoek te brengen aan Ilha Grande. Het ligt voor de kust van de staat van Rio en is absoluut de moeite waard! Ik ben er 2 keer geweest en woon/werk in Rio dus ik weet waar ik over praat
Ok thanks! en weetje toevallig hoe het is om een voetbal wedstrijd van Flamengo te volgen in de maracana? En spelen ze wel in december of hebben ze dan ook vakantie?
AFC AJAX
pi_53272360
Ik houd niet zo van voetbal, dus ben nooit naar een wedstrijd geweest. Er schijnt een geweldige sfeer te hangen, zolang je maar niet naar een wedstrijd gaat waar ze tegen Fluminense moeten. In dat geval willen er nog wel eens relletjes uitbreken enzo. Gewoon goed op je spullen letten en alle waardevolle spullen (creditcards etc.) thuis laten, dan is het goed voor een fantantische avond.

Of ze in December spelen weet ik niet, ik zal mijn vrouw eens vragen en het antwoord hier neerzetten.

Oh ja, ja kunt ook paragliden in São Conrado (niet zo ver van copacabana), niet duur en supertof! Er zit vaak een camera op de paraglider, dus er worden ook foto's van de vlucht en jezelf gemaakt.
pi_53272535
ja is goed thanks! zeg maar als je meer weer erover . Ik heb trouwens al een shirt van Flamengo van vorig jaar toen ik naar Brazilie was in Natal.
AFC AJAX
pi_53347291
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:52 schreef BonJovi het volgende:
ja is goed thanks! zeg maar als je meer weer erover . Ik heb trouwens al een shirt van Flamengo van vorig jaar toen ik naar Brazilie was in Natal.
Volgens mijn vrouw is de competitie afgelopen tegen die tijd, maar dat wist ze ook niet helemaal zeker. Aan de andere kant zijn er wel andere wedstrijden die je kunt kijken. Brazilië - Uruguay bijvoorbeeld als ik me niet vergis.
pi_53352618
is goed bedankt
AFC AJAX
pi_53981086
All Black in SP is wel leuk
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53981097
Salvador
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_54011017
Ik vind het uitgaan in SP tegenvallen of misschien waren/zijn mijn verwachtingen te hoog.

Vandaag of morgen maar eens proberen naar Lotus club te gaan. Kan ik ook meteen mijn helicopter gebruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')