Wie is Gert ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vandaar de aantrekkingskracht van Gertje!![]()
Vertaling is dus bot...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:05 schreef Paris_Texas het volgende:
crass
without consideration for how other people might feel; stupid:
a crass remark
crass behaviour/ignorance
a crass error of judgment
He made crass comments about her worn-out clothes.
http://dictionary.cambridge.org/define.asp?key=18046&dict=CALD
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach als je een beetje doorwerkt... Zo groot is dat eiland nou ook weer niet.
Mare ik zou er maar niet op rekenen dat je de volgende dag lekker kan gaan zwemmen...
Net op tijd!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:10 schreef Dutchguy het volgende:
*kaart in prikklok steekt*
Heb je de film al gezien ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kwam eigenlijk alleen maar even zeggen dat ik ga slapen.![]()
quote:
Geen idee! Er was een leuk topic over éne Gert, maar dat hebben ze gesloten.quote:
Wat gaat er fout?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nieuwe mp3 speler, geil dingetje. Maar hij doet het niet.
Ik dacht dat je kwam om ian te pesten, maar helaasquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:09 schreef Talitha het volgende:
![]()
![]()
Ik kwam eigenlijk alleen maar even zeggen dat ik ga slapen.![]()
Oh, ook problemen?!?!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nieuwe mp3 speler, geil dingetje. Maar hij doet het niet.
Dus ik kan je er wel uitgooien?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:11 schreef BONG4002 het volgende:
Infoflash:
Vanaf nu gebruik ik geen MSN/WLM meer
Dat is idd een beetje teveel van het goede, daarom houd ik mij zo op de achtergrondquote:
Dus niet: dat is een heel mooi bot voostel jij lekkere jonge kip ?quote:
Belachelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Geen idee! Er was een leuk topic over éne Gert, maar dat hebben ze gesloten.![]()
![]()
Hoezo nou nee?quote:
Al geneukt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo nou nee?Ik weet heus wel wat ik zeg hoor.
Eh... Weet ik niet, ben jij een lekkere jonge kip?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dus niet: dat is een heel mooi bot voostel jij lekkere jonge kip ?
Dat is wel belangrijk he? Ik zit nu aan de Grolschquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh shit, ik vergeet mijn bier.
Hij word niet herkent door de computer. Samsung denkt dat ik hem eerst moet opladen voordat ie het gaat doen... Soort van logica waar ik niet zo veel van snap. Maar inmiddels ligt ie al dik 3 uur te laden eni k wil gewoon spelenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:11 schreef Dutchguy het volgende:
Wat gaat er fout?
Ik kan er niet tegen als ie gaat huilen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je kwam om ian te pesten, maar helaas![]()
Whoehaha... Kijk maar naar de 2e regel, daar kun je crass niet vervangen met 'bot'...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hoezo nou nee?Ik weet heus wel wat ik zeg hoor.
Ik ga toch naar de keuken om de zooi in de vaatwasser te zetten, dus ik neem wel een biertje voor je meequote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Neeh, kleinzusje wil me d'r tarzan niet lenen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Al geneukt?
Truste PTquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ga toch naar de keuken om de zooi in de vaatwasser te zetten, dus ik neem wel een biertje voor je mee
En een goede nacht verder allen![]()
Dan breekt de alzheimer pas écht aan, als je zelfs je bier vergeet.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, een mooie film over hieroquote:
Heb je de drivers al geinstalleerd via CDrom? Zaten die er uberhaupt bij?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hij word niet herkent door de computer. Samsung denkt dat ik hem eerst moet opladen voordat ie het gaat doen... Soort van logica waar ik niet zo veel van snap. Maar inmiddels ligt ie al dik 3 uur te laden eni k wil gewoon spelen![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eh... Weet ik niet, ben jij een lekkere jonge kip?
*Mist weer een broodnodige specifieke fok-smiley*
Ik hoop dat je zachtjes doet, Leandra slaapt zonder oordopjesquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ik ga toch naar de keuken om de zooi in de vaatwasser te zetten, dus ik neem wel een biertje voor je mee
Trusten PTquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
welke ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Eh... Weet ik niet, ben jij een lekkere jonge kip?
*Mist weer een broodnodige specifieke fok-smiley*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |