RELLEN!?!!?!?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:53 schreef debuurvrouw het volgende:
maar goed, het was me een waar genoegen. Maar de visite is opgetieft, de baby is weer mee naar huis![]()
dus ik ga nu maar slapen toch maar. Morgen weer mijn eigen rellerts aan mijn bed..![]()
Me pc herkent hem niet. Ik kan hem er in pluggen maar hij verschijnt niet als schijf in de computer.quote:
Slaap lekker buuvquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:53 schreef debuurvrouw het volgende:
maar goed, het was me een waar genoegen. Maar de visite is opgetieft, de baby is weer mee naar huis![]()
dus ik ga nu maar slapen toch maar. Morgen weer mijn eigen rellerts aan mijn bed..![]()
Jezus!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
Nu zit ik dus de stroom in dat ding te kijken. Maar hij is gewoon echt... Ja geil gewoon... http://www.samsung.com/nl(...)qb.asp?page=Features
Truste koffie darling in drukke tijden en lieve baby helpster en nachtbraker maar wel een korte en eerlijke oprechte schatquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:53 schreef debuurvrouw het volgende:
De stroom?? Je hebt er toch wel batterijen inzitten hè??quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Me pc herkent hem niet. Ik kan hem er in pluggen maar hij verschijnt niet als schijf in de computer.
Samsung (de maker) adviseert me om hem nu eerst compleet op te laden en het dan nog eens te proberen... Maar of dat nou wat werkt...
Nu zit ik dus de stroom in dat ding te kijken. Maar hij is gewoon echt... Ja geil gewoon... http://www.samsung.com/nl(...)qb.asp?page=Features
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
De stroom?? Je hebt er toch wel batterijen inzitten hè??
Mijn PC herkent mij ook niet, wat ik ook plugquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Me pc herkent hem niet. Ik kan hem er in pluggen maar hij verschijnt niet als schijf in de computer.
Samsung (de maker) adviseert me om hem nu eerst compleet op te laden en het dan nog eens te proberen... Maar of dat nou wat werkt...
Had je m'n COS post van vanmiddag nog meegekregen?? Toen begreep niemand wat Brian aan het bazelen was en mijn fantasie sloeg een beetje op holquote:
Ik was vanmiddag aan het werk en doe over het algemeen de COS vermijden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had je m'n COS post van vanmiddag nog meegekregen?? Toen begreep niemand wat Brian aan het bazelen was en mijn fantasie sloeg een beetje op hol![]()
Zeg datquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je iemand die zo'n zinsopbouw en taalgevoel heeft als IT'er in je bedrijf hebt rondlopen....
Baas: Okay, het probleem is opgelost, waardoor werd het nou veroorzaakt?
Brian: Die connector van die apparaat was het probleem, deze was niet waar hij hoorde te zijn als deze een verbinding van die bewegende elektrische ladingen moest bewerkstelligen.
Zo heeft die baas nooit door dat de stekker er niet inzat
Rock en Metal!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg dat
D'r zit me toch een stoer geluid in. Alleen nou moet er echte muziek op en niet dat jazz spul wat zei er standaard opzetten.
quote:
Het gaat op een accuquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:56 schreef Leandra het volgende:
De stroom?? Je hebt er toch wel batterijen inzitten hè??
Rock wel: geen metal...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Rock en Metal!
Ik kan je niet helpen schat, ik neuk altijd om dat soort problemen te laten oplossenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het gaat op een accu
Die je via usb oplaad. Volgens samsung kan het zijn dat er te weinig stroom in het apparaat zit om contact te maken met de pc... Dus ik nog is voor 15 euro een usb-power-plug gekocht om hem via het lichtnet op te laden.
Ach jezus, op een accuquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het gaat op een accu
Die je via usb oplaad. Volgens samsung kan het zijn dat er te weinig stroom in het apparaat zit om contact te maken met de pc... Dus ik nog is voor 15 euro een usb-power-plug gekocht om hem via het lichtnet op te laden.
Rock danquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Rock wel: geen metal...
Enne het liefst hele ouwe rock (Bill Haley enzo)... Ahj en hierbij verklap ik dus dat ik eigenlijk geen muzieksmaak heb![]()
![]()
Ik heb zo dringend een man nodig om dit te kunnen fixen voor mequote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kan je niet helpen schat, ik neuk altijd om dat soort problemen te laten oplossen![]()
Ik voelde je hulpkreet door je wanhopige techniek vragen heenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb zo dringend een man nodig om dit te kunnen fixen voor me![]()
Neeh, maar batterijen zijn ook gruwelijk irritant. Dan sta je alsnog elke dag die batterijen op te laden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
Ach jezus, op een accu![]()
Das lekker dan, dus gewone batterijen zijn niet eens een alternatief??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |