abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196803
GVD.

En wie staat er net een plekkie boven Tara? ( http://www.panorama.nl/babes/modelstem.html )

...
Carmen Electra....... da's toch een lekker wijf? of ben ik nou gek? Die hoort toch nr. 1 te staan?????????

detail: Carmen's echte naam is Tara Patrick

Ik ga gauw ff stemmen!

pi_196804
Als Taralala nog iets geleerd heeft, voorop gesteld dat ze iets kan leren(???), van Veronica, heeft ze F250.000,- gevangen voor haar intervieuwtjes, herstel fotootjes, en heeft ze er toch net iets minder voor hoeven te doen dan de rest van de BB-gansjes.
Voorstel: Geef de kippen ook een kwart miljoen. Zij zorgen tenminste nog voor boeiende tv.
Saving the world in style...at least they say....
pi_196805
JA MAAR WACHT EENS EVEN!!!!

(Heerlijk die hysterische koptextjes)

Ik zat net even te denken?! (wat bij mij soms nog wel eens moeizaam gaat) maar wat als dit allemaal in TARA's masterplan hoort? Dat ze gewoon bewust dat huisje is ingegaan, bewust al na 10 dagen het pandje wilde verlaten om lekker de media in te gaan, ik bedoel maar, het is briljant: Je gaat er eerder uit, samen met de eerste die het pand uitgecijferd wordt, journalisten staan te trappelen om te interviewen en zij hapt gewoon bij ieder ranzig krantje toe.... Briljant toch?! Hoeveel wijven willen wel niet in de Panorama staan maar hebben een ranzig dom hoofd? (Zie paragraaf 6a)

6a. Zoals TARA?

I rest my fokkin' case!

Grtz,

MiRR0RMaN.
(case - ook wel Kees genoemd, maar onder betrouwbare kringen John of Theo.)

(Vrij naar keuze, dus Paragraaf 6a mag van de autheur ook Theo genoemd worden.)

(Of John.)

10 If Duidelijk, then 20
20 goto 10

pi_196806
Nu de Actueel nog!

En hebben de roddelbladen nog wat te melden? Story wil vast Hummy nog wel dwarszitten! Wie is er bij de kapper geweest en heeft er wat gelezen?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 6 oktober 1999 @ 19:55:00 #30
215 misterDre
Paint it black!
pi_196807
Dus Tara en Mona misschien in de Playboy.

Och, ik kocht hem toch alleen voor de interviews.

woensdag 6 oktober 1999 @ 20:50:00 #31
572 Sniper
Gull Catcher
pi_196808
Tara: ziet er toch wel lekker uit...

(voor 1 nachtje dan...

pi_196809
Ik wou net zeggen. Toch wel een lekker wijf.
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')