abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196778
Volgens deze site: http://members.tripod.lycos.nl/bigbro/

staat Tara deze week in d panorama. Er staat ook een foto bij van de voorpagina. De verkoop deze week zal wel iets hoger zijn dan normaal. Nu even wachten tot de foto's op het net staan.

kijk ook op www.panorama.nl

[Dit bericht is gewijzigd door garp (Datum 06 Oktober 1999).]

pi_196779
Wat zou haar dat hebben opgeleverd?

Nog even een inkoppertje: De Panotarama!

Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 1999 @ 13:04:00 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196780
Panorama heeft al een foto op het net staan. Kijk maar.
Ze probeert waarschijnlijk haar imago een beetje op te krikken, als ik naar de foto kijk tenminste. Nu nog het artikel doorpluizen op domme uitspraken en opmerkingen.
de foto:

------------------
Actie voor meer BB op TV, aanmelding & info, mail: elektricman@hotmail.com
BB-Meeting 2, aanmelding & info, mail: bbmeeting@hotmail.com

Hoofd Afdeling TARAlogie van de UniversiTARAeit in AmsTARAdam en UTARAecht
Onderdirecteur van het NTI (Nationaal TARAlogisch Instituut)

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee (Datum 06 Oktober 1999).]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_196781
Hoeveel zou ze ervoor gevangen hebben?
pi_196782
Een nachtje Martin??????:0

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_196783
Een nachtje Martin???????:0

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_196784
een kilo hondenvoer en een afwasborstel voor haar vriend

pi_196785
Ach zo zie je maar weer, ze heeft alleen d'r lijf om mee te pronken want bovenin is alles leeg en stoffig.

(knock, knock! Anybody home??)

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 1999 @ 13:13:00 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196786
Net als bij Daffie D. dus
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_196787
Tararaboemdijee heb je het artikel al gelezen? Anyway, ik nam aan dat Veronica ook het hele mediacircus achteraf regisseert (je bent nu eenmaal een BIG brother of niet). In dat geval verwacht ik niet al te spraakmakende opmerkingen (afgezien van het feit of Tara hiertoe al dan niet in staat is).
Life is like a stanleyknife: cut, cut, cut!
pi_196788
hebben ze geen beperkingen in hun contract staan die dit tegen gaan? Starks staat Mona in de Playboy, blijven alleen de interviews over.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 1999 @ 13:22:00 #12
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196789
Ik heb het niet gelezen, het artikel staat niet online, dus als iemand de Panorma heeft, graag ff posten hier (als het kan)

Mona in de Playboy, dat betekend het einde van de wereld

pi_196790
wel lachen als je terug denk aan vorige week donderdag toen ze in de studio zat en heel duidelijk zei dat ze geen publiciteit wilde...jajaja weer een pinokio in de wereld.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_196791
schijnheilig?

pi_196792
DIT DOET MIJ DEUGD!!!!

Dat TARA in de TARA-o-rama zichzelf zo durft te Hoereren! Dit is ALLES waar het TARAisme voor staat nu inderdaad de PlaTARAyboy en de TARAHouse nog en het is COMPLEET! Sinds de totale Eclipse is NIETS me nog zo DUIDELIJK geweest als DIT! Deze ultieme verschijning, deze diepliggende prozah raakt me in het hart!

Ben ik trouwens de enige die opvalt dat het TARA's lichaam steeds niet is en dat er flink ge-edit is met die bladen hun vieze Apples?

Dat, en het broodje kroket van FEBO dat me al dagenlang in de maag ligt.

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_196793
nee ik denk dat dit wel tara is hoor, als ik zo alle foto's bekijk.
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  woensdag 6 oktober 1999 @ 14:36:00 #17
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_196794
Het leukste vinnik nog wel dat echt NIEMAND het op prijs stelt! Je kan op de panorama site stemmen op de beste covergirl en tara staat helemaal ONDERAAN! http://www.panorama.nl/babes/modelstem.html
Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
  woensdag 6 oktober 1999 @ 16:03:00 #18
691 luciano
ondertitelloos
pi_196795
hebben jullie nou je zin eikels ?
hadden we haar misschien wel nude kunnen hebben over een paar weken , zitten we met mona opgescheept!
geef mijn portie (DAT PORTIE JA!) toch echt maar aan TARA !
dan maar leeg in die bovenkamer , maar dit zou ik toch wat graag tegenkomen in een kroegje of discotheek , met alle mogelijke gevolgen van dien!
pi_196796
luciano,

ik dacht dat je alleen op rood haar viel en dat heeft Tara toch echt niet.
Voor de rest is het wel weer duidelijk: Tara heeft alleen een mooi lijf en geen hersens.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 1999 @ 16:15:00 #20
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196797
Hey, Lois, bij gebrek aan anders wat he, dan maar Tara
pi_196798
quote:
op 10-06-1999 om 02:26 PM schreef Gaby het volgende:
nee ik denk dat dit wel tara is hoor, als ik zo alle foto's bekijk.

Je bent wel erg naief als je ervanuit gaat dat er niet hoofdjes op goddelijke lichamen geplakt worden... En ik dacht altijd dat het in mijn branche 'common sense' was... een celebrity ziet er onder de makeup en kleding nu eenmaal niet uit als Kate Moss of Cindy Crawford...
I did NOT have sex with that women Sabine...

pi_196799
Zijn Kate Moss en Cindy Crawford dan geen celebrities?

Ieder zijn smaak, maar zo lekker vind ik Kate Moss nu ook weer niet. En Cindy C in de playboy viel ook zwaar tegen!

Ik zelf ben niet zo vies van een beetje intellect als het maar enigszins smakelijk is verpakt!

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 oktober 1999 @ 18:11:00 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196800
Dan moet je Tara dus niet hebben
pi_196801
Ze laat meer tiet zien dan in een hele week live op TV!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_196802
JA MAAR DAT ZEG IK!!!!

Ik kan gewoon zien dat het TARA's lichaam niet is! Als vrouwen en gfx-kenner zijnde.... (Sorry, wil niet opscheppen maar doe het dagelijks!)

Grtz,

MiRR0RMaN.
P.S. jA!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')