staat Tara deze week in d panorama. Er staat ook een foto bij van de voorpagina. De verkoop deze week zal wel iets hoger zijn dan normaal. Nu even wachten tot de foto's op het net staan.
kijk ook op www.panorama.nl
[Dit bericht is gewijzigd door garp (Datum 06 Oktober 1999).]
Nog even een inkoppertje: De Panotarama!
Hoofd Afdeling TARAlogie van de UniversiTARAeit in AmsTARAdam en UTARAecht
Onderdirecteur van het NTI (Nationaal TARAlogisch Instituut)
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee (Datum 06 Oktober 1999).]
(knock, knock! Anybody home??)
Mona in de Playboy, dat betekend het einde van de wereld
Dat TARA in de TARA-o-rama zichzelf zo durft te Hoereren! Dit is ALLES waar het TARAisme voor staat nu inderdaad de PlaTARAyboy en de TARAHouse nog en het is COMPLEET! Sinds de totale Eclipse is NIETS me nog zo DUIDELIJK geweest als DIT! Deze ultieme verschijning, deze diepliggende prozah raakt me in het hart!
Ben ik trouwens de enige die opvalt dat het TARA's lichaam steeds niet is en dat er flink ge-edit is met die bladen hun vieze Apples?
Dat, en het broodje kroket van FEBO dat me al dagenlang in de maag ligt.
Grtz,
MiRR0RMaN.
ik dacht dat je alleen op rood haar viel en dat heeft Tara toch echt niet.
Voor de rest is het wel weer duidelijk: Tara heeft alleen een mooi lijf en geen hersens.
quote:
op 10-06-1999 om 02:26 PM schreef Gaby het volgende:
nee ik denk dat dit wel tara is hoor, als ik zo alle foto's bekijk.
Ieder zijn smaak, maar zo lekker vind ik Kate Moss nu ook weer niet. En Cindy C in de playboy viel ook zwaar tegen!
Ik zelf ben niet zo vies van een beetje intellect als het maar enigszins smakelijk is verpakt!
Ik kan gewoon zien dat het TARA's lichaam niet is! Als vrouwen en gfx-kenner zijnde.... (Sorry, wil niet opscheppen maar doe het dagelijks!)
Grtz,
MiRR0RMaN.
P.S. jA!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |